Beste INDI-klanten,
Wij hebben goed nieuws voor u.
Onze technici hebben de opmerkingen over het zoemen van de INDI HD-Recorder ernstig genomen en hebben een oplossing gevonden.
Vanaf vandaag beschikt uw INDI HD-Recorder over een stand-by functie. Gebruikt u uw recorder langer dan een half uur niet, dan gaat die automatisch over tot de zogenaamde slaapstand. Hierdoor zal hij niet meer zoemen en minder energie verbruiken.
Maar er is meer. Voor enkele klanten is het tijdelijk niet mogelijk geweest de elektronische programmagids (EPG) te gebruiken. Ook dit is vanaf vandaag verleden tijd. Wat u daar moet voor doen? Helemaal niets. INDI past via de kabel alles voor u aan.
Heeft u toch nog vragen, opmerkingen of suggesties, aarzel dan niet en bel ons gratis nummer 0800/ 909 983.
Uw opmerkingen zijn voor ons geen loze woorden maar werkpunten die het INDI-team proberen op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Het INDI-team
Zuiderlaan 91/3
1731 Zellik
Eindelijk langverwachte software-update voor Indi-recorder
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Leuk om te weten. Zal eens kijken of het inderdaad werkt. Dat met die EPG kan ik allersinds bevestigen als probleem : al tot 2 maal toe de hele box mogen formateren om terug een werkende EPG te krijgen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Da's tenminste klantvriendelijkheid. Gratis nummer en zelf melden dat het probleem is opgelost. Een probleem waar telenet trouwens al bijna 2 jaar mee bezig is om het op te lossen.
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Allemaal goed en wel, maar door de update kan ik ineens geen TV meer kijken via de HDMI output (die op DVI staat), terwijl dat met de vorige versie wel nog kon...
HEEL jammer!
HEEL jammer!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
En de klanten met de receiver blijven gewoon in de kou staan . Nog steeds geen fantsoenlijke epg (1 uur vooruit , that's it ) , Nog steeds geen mogelijkheid om de zenders naar je eigen voorkeur te programeren .
Zeer slecht bezig indi , het lijkt precies of de klanten met een receiver minderwaardig zijn ( voor recorder al 2x update , voor receiver 0 )
Ik hoop dat dit voor maandag opgelost is ( k ben het kotsbeu ) .
Zeer slecht bezig indi , het lijkt precies of de klanten met een receiver minderwaardig zijn ( voor recorder al 2x update , voor receiver 0 )
Ik hoop dat dit voor maandag opgelost is ( k ben het kotsbeu ) .