PC merk Lenovo
- TanknaT
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 53 keer
Ik heb daarstraks in de Mediamarket een laptop gezien, merk Levova, voor € 488,00. Ik ken dit merk echter niet. Heeft er iemand ervaring met dit merk, en dan niet alleen met de PC maar ook met de ondersteuning achteraf?
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing
maar ze zijn wel niet 100% ibm kwaliteit meer, zo zijn ze van apm naar acpi overgegaan ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Ze worden nochtans allemaal in China gemaakt ...rowan schreef:enkel de thinkpad en thinkcentres zijn ibm kwaliteit![]()
de andere series zijn chinese lenovo kwaliteit

Bij dell, hp en de rest ook.ditCh schreef:Ze worden nochtans allemaal in China gemaakt ...rowan schreef:enkel de thinkpad en thinkcentres zijn ibm kwaliteit![]()
de andere series zijn chinese lenovo kwaliteit
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
I know ... zelfs mijn Apple komt uit Shanghaihellsnake schreef: Bij dell, hp en de rest ook.

- TanknaT
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 53 keer
Ondertussen nog niet veel informatie gelezen over dit merk op het forum. Blijkbaar zijn er niet zoveel van in omloop gezien het geringe aantal reacties
Voor elk ingewikkeld probleem bestaat een simpele, mooie maar foute oplossing
Bon, binnen de OpenBSD 'developers' gemeenschap zijn of waren de ibm machientjes geliefd (daar sommige laptops van apm naar acpi gaan doet hun populariteit dalen). Echter, enkel de duurdere modellekes worden als excellent bestempeld (, maar de anderen zijn niet noodzakelijk slecht ...).TanknaT schreef:Ondertussen nog niet veel informatie gelezen over dit merk op het forum. Blijkbaar zijn er niet zoveel van in omloop gezien het geringe aantal reacties
Als dat een pointer kan zijn voor jou ? Tevens hier een interessante pagina indien je de openbsd ondersteuning van een laptop wilt weten ;)