hoi ik zit voor het moment bij belgacom mmaar zou willen veranderen naar telenet turbo + free fhone
ik heb zo een belgacom adsl wireless modem
moet ik daarvoor van modem veranderen of niet
Hoe kan ik de modems bekijken van telenet en welkeen zou ik moeten kopen
nog bedankt voor jullie hulp
nieuwe modem
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
telenet modem is gratis
je zal wel een router om wireless te werken moeten kopen
hou wel rekening dat telenet ook limiten heeft en is niet de snelste ( als je in een stad woont )
gezien je reeds een adsl modem bezit , is een EDPnet max24 of scarlet 20
of dommel cityconnect mss een optie ?
EDPnet , Scarlet en dommel hebben hoogere limiten en sneller ook
( als je in een stad woont )
hou wel rekening dat telenet ook limiten heeft en is niet de snelste ( als je in een stad woont )
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Hmm ... vreemd ik woon in een stad ( Leuven ) en haal toch de volledge 20 Mbit die Telenet mij aanbied ... waarop baseer jij je ?ik000ike schreef:telenet modem is gratis
En zijn adsl modem gaat niet geschikt zijn voor EDPnet max24 of Cityconnect want dat is ADSL2+.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Die laatste generatie in belgacompack is normaal klaar voor adsl2+. De generatie ervoor met nieuwe firmware ook als ik me niet vergis.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
hij zou beter nog wat afwachten en zien hoe TELENET reageert op de adsl2+ isp'sditCh schreef:Hmm ... vreemd ik woon in een stad ( Leuven ) en haal toch de volledge 20 Mbit die Telenet mij aanbied ... waarop baseer jij je ?ik000ike schreef:telenet modem is gratis
En zijn adsl modem gaat niet geschikt zijn voor EDPnet max24 of Cityconnect want dat is ADSL2+.
edpnet , scarlet en dommel geven hogere limiten en hogere snelheden met hun adsl2+
hun upstream is zelfs 3 a 6 maal hoger
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
TN kijkt enkel en alléén naar wat BGC doet, en BGC enkel naar wat TN doet. Beide hebben absoluut geen interesse in wat kleinere ISP's aanbieden.ik000ike schreef:hij zou beter nog wat afwachten en zien hoe TELENET reageert op de adsl2+ isp's
In de veronderstelling dat je dicht genoeg bij een centrale zit.ik000ike schreef:edpnet , scarlet en dommel geven hogere limiten en hogere snelheden met hun adsl2+ hun upstream is zelfs 3 a 6 maal hoger
Zal ik dan maar op zijn vragen antwoorden zeker?gammo688 schreef:hoi ik zit voor het moment bij belgacom mmaar zou willen veranderen naar telenet turbo + free fhone
ik heb zo een belgacom adsl wireless modem
moet ik daarvoor van modem veranderen of niet
Hoe kan ik de modems bekijken van telenet en welkeen zou ik moeten kopen
nog bedankt voor jullie hulp

Je wireless modem kan je niet gebruiken bij Telenet. Zij zullen je een wireless access point voorstellen van D-Link, deze kost €99.
Als je een beetje handig bent dan koop je zelf een draadloze router (naar eigen smaak uiteraard). Deze kosten ook rond de €99 (duurder of goedkoper naargelang je smaak).