Help fritzbox 7170 geen verbinding met tele2allin

Plaats reactie
ronaldo4444
Starter
Starter

Help ,heeft iemand ervaring met het configureren met een 7170 fritzbox.Ik krijg geen adsl verbinding.Ik heb de vpi/vci op 8/35 en pppoa/mcux gekozen.mijn inlognaam en paswoord ingesteld.Vergeet ik nog iets?

alvast bedankt.Ronaldo
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

PPPoE eens pakken ;)
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

als je op het alternatieve systeem van Tele2 zit, is het bovendien 0,32 als ik me niet vergis. Neus even in de Tele2 threads, en nee, ik kan niet zien op welk soort lijn je zit, dat kan enkel iemand van Tele2.
ronaldo4444
Starter
Starter

Ik heb een annex b gekocht.zal deze omgeflash moeten worden naar annex a?Zou dat het probleem kunnen zijn want ik heb 0,32 ook geprobeerd.
:cry:
deepBlue
Member
Member

ronaldo4444 schreef:Ik heb een annex b gekocht.zal deze omgeflash moeten worden naar annex a?Zou dat het probleem kunnen zijn want ik heb 0,32 ook geprobeerd.
:cry:
Inderdaad, je zal meer dan waarschijnlijk een PSTN lijn hebben i.p.v. een ISDN lijn. ADSL over POTS is niet compatible met Annex B (ISDN).

Misschien heb je de modem van Duitsland gekocht waar ISDN veeleer de norm is. Het goede nieuws is wel dat custom Annex A firmware erop zetten volstaat om je modem wel compatible te maken. Het minder goede nieuws is dat het weleens verkeerd loopt als alle instructies niet nauwgezet gevolgd worden.

Kijk voor meer informatie hier!

De Fritzbox is heel uitgebreid en heeft veel functies, maar ik heb er ook al eens mindere ervaringen mee gehad.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”