Vermits turbonet toch best wel duur is, was ik aan het overwegen over te stappen naar adsl. (Voor de rest heb ik geen klagen over telenet).
Nu was ik benieuwd de overstap van "20mbit" (17500ish meestal) naar een 4mbit (zit op 525 meter van de centrale dus zal wel 3500+- zijn) echt heel merkbaar is. Zijn er mensen die hiermee ervaringen hebben?
Ervaringen turbonet naar dommel
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
ik kom van expressnet bij mij thuis. Zoals toch al 20 keer gezegd, bij het surfen merk je het verschil niet .
Enkel als je grote bestanden download gaat het trager. Maar dit weegt zeker niet op tegen de 75gig limiet die je krijgt.
Enkel als je grote bestanden download gaat het trager. Maar dit weegt zeker niet op tegen de 75gig limiet die je krijgt.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
bij het surfen niet merkbaarDevilzown schreef:Nu was ik benieuwd de overstap van "20mbit" (17500ish meestal) naar een 4mbit (zit op 525 meter van de centrale dus zal wel 3500+- zijn) echt heel merkbaar is. Zijn er mensen die hiermee ervaringen hebben?
bij het downloaden natuurlijk wel, je zal meer geduld moeten hebben... maar zal véél méér kunnen binnen halen
ik heb overigens geen ervaring Turbo, wel met gewoon ExpressNet (9500ish)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Waarom stap je dan niet naar een EDPnet... is goedkoper en de snelheid is hoger dan Dommel.Devilzown schreef:Vermits turbonet toch best wel duur is, was ik aan het overwegen over te stappen naar adsl. (Voor de rest heb ik geen klagen over telenet).
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
En je zit op minder dan 600m van een centrale dus je hebt gegarandeerd een 6Mbit/640Kbit profiel. Weet niet waar je woont maar mischien kan je zelfs al ADSL2+ krijgen. Op jouw afstand is dat een 24/1 profiel.r2504 schreef:Waarom stap je dan niet naar een EDPnet... is goedkoper en de snelheid is hoger dan Dommel.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Niet iedereen heeft even goede ervaringen met EDPnet als een ander. 4-5 jaar EDPnet hier en, van een goede verbinding naar een slechte onstabiele verbinding. Drops en nog eens drops. Voorlopig bij Dommel geen enkel probleem.r2504 schreef:Waarom stap je dan niet naar een EDPnet... is goedkoper en de snelheid is hoger dan Dommel.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- yama
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Ok nu ik officieel dommelaar ben sedert een uur
.
Is ook verschil met turbo en netconnect voor surfen minim,downloaden is wel ffkes slikken in snelheid maar voorlopig tevreden
zelfs al betaal ik 3 euro meer volgende maand
.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Is ook verschil met turbo en netconnect voor surfen minim,downloaden is wel ffkes slikken in snelheid maar voorlopig tevreden
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Afbeelding](http://www.speedtest.net/result/4585336387.png)