regelmatige uitval/constante smallband

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
boostah
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jun 2007, 13:42

sinds woensdag gaat men internet extreem traag en valt het regelmatig uit

volume is nog in orde (nog 10 gig over voor de rest van de maand), al andere router geprobeert deze gaf hetzelfde, belgacom helpdesk zegt dat er niks fout is met de lijn

dus iemand die weet wat het nog kan zijn?
Xi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 sep 2006, 02:28

u vraag staat hier nu al even, kan je mischien wat meer informatie posten
sinds waneer heb je dit voor als je modem lijnwaarden weergeeft welke zijn die ed
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Vermits de helpdesk zegt dat er met je lijn niets aan de hand is, na hun metingen.
Oorzaken kunnen er verschillende zijn, zoals storing door bedrijven welke veel stroom verbruiken. (industrie zone)

Slecht contact in de inwendige bedrading in je woning, telefoon dozen/doos.
Nu dat had men wel gezien, bij de helpdesk Belgacom.
Als het blijft duren, bellen naar de helpdesk op het
Nr. -----------------0800 23451
Voor een lijntest 0800 22312

Moeilijk vast te stellen wat juist het probleem is, vooral indien de storing maar sporadisch voorkomt.
Vragen dat 'n technieker langs komt om na te zien, met hun eigen modem en PC.

Als de fout niet aan uw inwendige bedrading ligt, maar buiten uw woning dan zijn er normaal geen onkosten voor jou.

:wink:
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”