Dommel verhoogt prijzen ADSL-abonnementen

Nieuws omtrent telecom
Gebruikersavatar
Robinvv
Pro Member
Pro Member
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 jan 2006, 00:10

Ik vind het ook niet zo super goed!

Maar langs de andere kant, hebben ze nog méér te bieden dan Telenet en Belgacom.

Liever iets méér betalen, dan dat ze overkop gaan!!
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!! :D
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
Funfile
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 28 jan 2006, 11:00
Locatie: Kinrooi
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 27 keer

Dus vanaf 1 oktober gaan die 2 à 3 Euro hogere prijzen in (naargelang of je domiciliëring hebt of niet).
Dan vraag ik me af waarom ze nog met de oude prijzen op hun website nieuwe klanten willen krijgen. Lijkt me bedrog t.o.v. nieuwe klanten.
Pluk de dag

Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Wie weet gaan ze die nieuwe prijzen ook nog eens indexeren , 2 keer in het zak gezet dan :lol: .
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Robinvv schreef:Ik vind het ook niet zo super goed!

Maar langs de andere kant, hebben ze nog méér te bieden dan Telenet en Belgacom.

Liever iets méér betalen, dan dat ze overkop gaan!!



Blijf het raar vinden dat hier in België de prijzen blijven stijgen en dat je dat blijkbaar zelfs aanvaardbaar vindt als je ziet dat de tendens binnen Europa is dat de prijzen dalen.

Dus vindt ik het niet ok
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

Hopelijk blijft het hierbij dan valt dit nog mee voor 1 keer. Drink je dan wel eens een pintje minder als je op cafe zit.
Nu hoop ik dat dit extra geld gebruikt gaat worden voor de bestaande dommel klanten hun bandbreedte te garanderen ofzo en niet als een inkomen voor de nieuwe cityconnect abbo's. Anders ga ik mij wel goed in het zak gezet voelen.
frankv
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 05 jul 2007, 21:01

hollebollegijs schreef:tja, ze hebben nu eenmaal een aantal klanten en dan plots, prijsverhoging. dat verwondert je toch niet. zo gaan vele bedrijven in allerlei sectoren te werk.



Ugh? Zit jij niet bij Belgacom? :-o Ik dacht dat die nog nooit gehoord hadden van Dommel (volgens de laatste berichten in de kranten in reactie op de plannen van Dommel om sneller Internet aan te bieden in sommige steden? :roll:
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

frankv schreef:
hollebollegijs schreef:tja, ze hebben nu eenmaal een aantal klanten en dan plots, prijsverhoging. dat verwondert je toch niet. zo gaan vele bedrijven in allerlei sectoren te werk.



Ugh? Zit jij niet bij Belgacom? :-o Ik dacht dat die nog nooit gehoord hadden van Dommel (volgens de laatste berichten in de kranten in reactie op de plannen van Dommel om sneller Internet aan te bieden in sommige steden? :roll:

Hollebollegijs is wel niet de persoonlijke spreekbuis van Belgacom/Skynet.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Dat jullie dit gewoon allemaal blijven accepteren,echt waar :x Overal maar mee akkoord gaan.Kom eens op voor jezelf en laat je mening horen.Ik ga een brief schrijven ,of mail waar ik mijn ongenoegen uit.Ik zal mensen waartegen ik zei dat Dommel zo super was,nu het omgekeerde zeggen.En dat zouden we allemaal moeten doen.
Live life to the Max
Gebruikersavatar
Chinaski
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

ja, mijn aanvankelijke enthousiasme is nu toch ook wat getemperd (hoewel ik me nog steeds flink uitleef met de downloadlimiet :wink: )
Alvast 2 personen die de overstap op mijn aanraden wilden doen (waaronder mijn broer) zijn dit vooralsnog niet meer van plan.
Stomme dikke witte hond :roll:
Black is the colour of my true love's hair
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Chinaski schreef:Stomme dikke witte hond :roll:
?

Ach, na de grote mond-aan-mond reclame door ons Dommelaars lassen we nu een silence periode in. :roll:

Te druk moet het nu ook weer niet worden bij Dommel, drukt enkel maar onze snelheid naar beneden. :twisted:
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Petrikske schreef:
Chinaski schreef:Stomme dikke witte hond :roll:
?

Afbeelding
DimaX
Pro Member
Pro Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 apr 2007, 15:56

Ja ik vind het ook wel spijtig ivm prijsverhoging :| .
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

regeri schreef:Ik zal mensen waartegen ik zei dat Dommel zo super was,nu het omgekeerde zeggen.En dat zouden we allemaal moeten doen.


Overdrijf je nu niet een beetje ? Het lijkt mij alles sinds niet prettig te horen dat je meer moet betalen, maar je hebt er tenminste iets voor in de plaats gekregen als je het Dommel aanbod vergelijkt met een jaar geleden ! Bij Telenet heb ik destijds ook meer moeten betalen... maar ik heb nooit iets in de plaats gehad.

Verder is het zo dat als je kiest voor Dommel je dit meestal met een bepaalde reden doet, en voor de meeste mensen is dit voornamelijk de limiet veronderstel ik, dus in dat opzicht is het niet anders... Zij die prijs belangrijk vonden hadden waarschijnlijk in eerste instantie voor EDPnet gekozen, en voor de snelheid ben je nog altijd beter bij TN.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Slim gezien van Dommel om direct een stijging van 9-10% te doen, zo zit men goed voor een paar jaar en zelfs als er 5% van de klanten weg gaat heeft men nog steeds een grotere omzet.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Internet in belgie is percies brandstof. Het word maar steeds duurder en krapper.

Ik ben er vrij zeker van dat dommel een klein tekortje had ivm het in orde brengen van city connect enz. Maar dan moeten ze op zen minst eerlijk blijven en zeggen dat ze niet toekwamen met hun huidig budget. Stijgend energie prijzen, yeah right.

Zou telenet dit morgen doen zie ik al 40% van de klanten een klacht brief schrijven.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

broli schreef:Zou telenet dit morgen doen zie ik al 40% van de klanten een klacht brief schrijven.


Zoals ik hierboven al schreef heeft TN dat enkele jaren geleden ook gedaan met dat verschil dat hun product al die jaren nog steeds hetzelfde is (10 naar 12 GB limiet kan je amper een vooruitgang noemen).
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Ik ben zelf geen Dommel klant maar was wel aan het overwegen over te stappen. Ik heb even de berekening gemaakt en ze spelen het wel erg slim. Volgens hun voorwaarden:

5.2. SCHEDOM VOF behoudt zich het recht haar prijzen op elk ogenblik
te wijzigen. De nieuwe prijzen worden van kracht 7 dagen na de
kennisgeving van de wijziging. De kennisgeving wordt gedaan door
middel van een mededeling op de website van SCHEDOM VOF, per
e-mail of per gewone brief. De online aangekondigde tarieven hebben de
overhand op de schriftelijk medegedeelde tarieven. Indien de
prijsverhoging 10% overschrijdt, heeft de Klant het recht om een einde te
stellen aan het lopend contract op vervaldatum en dit vanaf de datum
waarop de verhoging van kracht wordt door middel van een aangetekend
schrijven.

Het is uiteraard zo dat de prijsverhogingen net geen 10% zijn. Ik vraag me af of ze met deze actie genoeg geld in het laatje krijgen... (en of het juridisch 100% ok is). Tip aan dommel: binnen 7 dagen kunnen jullie je prijzen weer 10% verhogen enz. :twisted:

- Sarcasme mode on -
Uiteraard puur toeval dat de energie en transmissiekosten net geen 10% stijgen. Bovendien blijkt uit het aankondigen van het cityconnect aanbod
dat de energie in Leuven wel érg goedkoop is :roll:
- Sarcasme mode off -
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Ook dommel, kan niet buiten de trend alles moet betaald worden... hun personeel, lees IT ers willen 'n stevig loon zien en bandbreedte heeft dommel ook niet gratis !

'k Blijf alvast waar ik ben, alleen al om mailadressen te behouden, ook wegens de stabiele lijn en praktisch nooit uitval.

:wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Blue-Sky schreef:bandbreedte heeft dommel ook niet gratis !

'k Blijf alvast waar ik ben, alleen al om mailadressen te behouden, ook wegens de stabiele lijn en praktisch nooit uitval.
:wink:


Voor de bandbreedte betaal je ook wel voor he. Inc in je kosten, en alles erbuiten, betaal je 0.3€ voor. En bandbreedte is normaal een dalende kost, want dit wordt goedkoper over de jaren, niet duurder.

Met deze prijsstijging is het te hopen dat ze dat wel investeren in de firma ( zoals de newsserver ... 3 threads s'nachts de laaste tijd is dik te weinig aan het worden ( waar je vroeger 6 a 8 had ), duidelijke overboeking ).
Djingo
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 feb 2007, 20:08

Wacht maar, des te meer volk ze binnenrijven des te meer zal Dommel (samen met de andere adsl'ers) gaan gelijken op BGC.
Gekende manier van werken.
In 't begin goedkoop tot en met en geven wat de klant wil hebben.Tot ze genoeg man hebben en dan slaat dat allemaal om.
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

De newsserver begint idd wel wat overboekt te worden de laatste tijd. Zelfs buiten de happy hours slechts 4 connecties.
Ok ze garanderen niets en met 4 connecties haal je rond de 200kb/s. Maar het was toch leuker toen je werkelijk je volle snelheid kon benutten.
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

eldiablo schreef:De newsserver begint idd wel wat overboekt te worden de laatste tijd. Zelfs buiten de happy hours slechts 4 connecties.
Ok ze garanderen niets en met 4 connecties haal je rond de 200kb/s. Maar het was toch leuker toen je werkelijk je volle snelheid kon benutten.

daar lig ik iig. niet van wakker (download terwijl ik slaap op pc naast mn kamer).
400kB/s is toch te traag om snel iets binnen te hebben,daarvoor heb je eerder >3 MB/s nodig.
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 29 keer

Misschien gaan de prijzen wel omhoog om de investeringen te kunnen betalen in de grote steden om adsl2 aan te bieden aan spotprijzen.
Overal in Europa dalen de prijzen, enkel in ons prehistorisch Belgenland gaan de prijzen omhoog. Nu ja met dommel hoef je tenslotte geen volumeblokken aan te kopen. Misschien morgens eens de buurman aanspreken om onze internetverbinding te delen. Hij moet altijd blokken bijkopen bij skynet, en ik heb iedere maand over bij dommel.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

blidi schreef:Hij moet altijd blokken bijkopen bij skynet, en ik heb iedere maand over bij dommel.


Misschien moet je EDPnet dan eens bekijken... lagere prijs, hogere snelheid en je moet slechts betalen wat je ook effectief gebruikt. Ik heb namelijk de indruk dat velen zich blindstaren op het grote volume, maar het na een tijdje toch niet meer gebruiken.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

r2504 schreef:
blidi schreef:Hij moet altijd blokken bijkopen bij skynet, en ik heb iedere maand over bij dommel.


Misschien moet je EDPnet dan eens bekijken... lagere prijs, hogere snelheid en je moet slechts betalen wat je ook effectief gebruikt. Ik heb namelijk de indruk dat velen zich blindstaren op het grote volume, maar het na een tijdje toch niet meer gebruiken.


Sja je kan het maar hebben :-D voor die 4 euro dat je meer betaald .
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

VOiD schreef:Ik ben zelf geen Dommel klant maar was wel aan het overwegen over te stappen. Ik heb even de berekening gemaakt en ze spelen het wel erg slim. Volgens hun voorwaarden:

5.2. SCHEDOM VOF behoudt zich het recht haar prijzen op elk ogenblik
te wijzigen. De nieuwe prijzen worden van kracht 7 dagen na de
kennisgeving van de wijziging. De kennisgeving wordt gedaan door
middel van een mededeling op de website van SCHEDOM VOF, per
e-mail of per gewone brief. De online aangekondigde tarieven hebben de
overhand op de schriftelijk medegedeelde tarieven. Indien de
prijsverhoging 10% overschrijdt, heeft de Klant het recht om een einde te
stellen aan het lopend contract op vervaldatum en dit vanaf de datum
waarop de verhoging van kracht wordt door middel van een aangetekend
schrijven.

Het is uiteraard zo dat de prijsverhogingen net geen 10% zijn. Ik vraag me af of ze met deze actie genoeg geld in het laatje krijgen... (en of het juridisch 100% ok is). Tip aan dommel: binnen 7 dagen kunnen jullie je prijzen weer 10% verhogen enz. :twisted:

- Sarcasme mode on -
Uiteraard puur toeval dat de energie en transmissiekosten net geen 10% stijgen. Bovendien blijkt uit het aankondigen van het cityconnect aanbod
dat de energie in Leuven wel érg goedkoop is :roll:
- Sarcasme mode off -


Ik heb gebeld en je kan dus idd niet kosteloos weg. Je moet je jaar uitzitten. Juist om die voorwaarden die VOiD aanhaalt. Enorm smerig!!!

Tot april volgend jaar en dan kunnen ze de pot op!!!!

Alles wordt duurder en het enigste dat ik nooit zie stijgen is mijn loon en als ik aan mijn baas een loonsverhoging ga vragen omdat alles duurder wordt dan krijg ik als antwoord: "ja, voor mij wordt ook alles duurder, dus in feite zou ik je zelfs minder loon moeten geven."

Hopelijk is er tegen april volgend jaar wel een goed alternatief... Ik ben razend.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Bij Dommel zullen ze dat inderdaad wel zeggen. Wettelijk gezien hebben ze echter geen poot om op te staan. Zij veranderen de contractvoorwaarden wat je het recht geeft onmiddellijk en kosteloos op te zeggen.
Ze zullen waarschijnlijk wel proberen je dit aan te rekenen, maar als je je been stijf houdt, kan men je niks maken. Of het nu opgenomen is in hun algemene voorwaarden of niet.
kick
Plus Member
Plus Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 jan 2006, 19:53
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 2 keer

Mr.T schreef:Bij Dommel zullen ze dat inderdaad wel zeggen. Wettelijk gezien hebben ze echter geen poot om op te staan. Zij veranderen de contractvoorwaarden wat je het recht geeft onmiddellijk en kosteloos op te zeggen.
Ze zullen waarschijnlijk wel proberen je dit aan te rekenen, maar als je je been stijf houdt, kan men je niks maken. Of het nu opgenomen is in hun algemene voorwaarden of niet.


Denk ik ook.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Mr.T schreef:Wettelijk gezien hebben ze echter geen poot om op te staan.


Wettelijk gezien heb jij je nochtans akkoord verklaard met de 10% regel... wees dus maar gerust dat ze een poot hebben om op te staan, of dacht je dat contract voorwaarde een lachertje waren ?
Gebruikersavatar
Toxeh
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:28
Locatie: Land van Waas

Zolang hun voorwaarden niet in strijd zijn met hun consumentenrecht kan je er maar beter niet aan beginnen... Tenzij prijsstijgingen bij wet aan banden zijn gelegd heb je indd geen poot om op te staan.
Misschien iets voor de forumadvocaat?
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

Wat een commotie rond 2 euro per maand zeg, ben eens een weekje op reis en de wereld is aan't vergaan :wink:

Ikzelf zal (mijn ouders :wink: ) die 2 euro (laten) bijbetalen hoor, heb daar geen enkel probleem mee, alles wordt idd duurder, 2 euro op een maand is echt wel niet veel...
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Dit moeten ze zeker geen 2de keer lappen !
Dan ben ik weg.

Nu word EDPNet wel interessant, zeker nu ik niet meer zoveel download.
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

zippie666 schreef:Wat een commotie rond 2 euro per maand zeg, ben eens een weekje op reis en de wereld is aan't vergaan :wink:

Ikzelf zal (mijn ouders :wink: ) die 2 euro (laten) bijbetalen hoor, heb daar geen enkel probleem mee, alles wordt idd duurder, 2 euro op een maand is echt wel niet veel...


Tis echt wel overduidelijk dat gij het zelf niet moet betalen.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

Ik moet idd niet betalen, dat liet ik ook duidelijk in mijn post uitschijnen, maar als de nafte met 1 cent omhoog gaat sta ik ook niet te neuten aan't tankstation dat ge bij shell goedkoper nafte kunt krijgen... En mijn nafte betaal ik zelf dusja :wink:

Maar vinden jullie 2 euro echt zó veel geld?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

zippie666 schreef:Maar vinden jullie 2 euro echt zó veel geld?


't is een opslag van bijna 10%
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

Jaja, in procenten is dat veel, maar als absoluut getal?
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Het gaat mij niet over die 2 euro. Djeeezes, zelfs al is het 10 euro, ik KAN dat wel betalen hoor. Het gaat erover dat ik dat niet WIL betalen en dat ik dat niet zou MOETEN betalen.

Het is al door velen gezegd, maar overal gaat de prijs van het internet omlaag, behalve hier. Een prijsstijging van een voorhistorisch 4Mbps lijntje, daar heb ik problemen mee. Technologie die veroudert die stijgt niet in prijs, maar die daalt.

Het gaat dus niet om de hoeveelheid, het gaat om de prijsstijging an sich die ik erg vind.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

DarthDavy schreef:Het gaat mij niet over die 2 euro. Djeeezes, zelfs al is het 10 euro, ik KAN dat wel betalen hoor. Het gaat erover dat ik dat niet WIL betalen en dat ik dat niet zou MOETEN betalen.

Het is al door velen gezegd, maar overal gaat de prijs van het internet omlaag, behalve hier. Een prijsstijging van een voorhistorisch 4Mbps lijntje, daar heb ik problemen mee. Technologie die veroudert die stijgt niet in prijs, maar die daalt.

Het gaat dus niet om de hoeveelheid, het gaat om de prijsstijging an sich die ik erg vind.


Daar moet ik je wel in gelijk geven. Maar betaal liever 2 euro meer nu de komende jaren dan dat de kwaliteit van dommel achteruit gaat.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Alle mannekes, tgaat hier wel om Dommel hé. ge weet wel de ultieme droom van elke surfer! Ge gaat nu toch geen kritiek geven zeker? Want tickets die nooit behandeld worden, een prijsverhoging en dergelijke, dat weegt toch allemaal niet op tegen de voordelen of wel? :p
Gebruikersavatar
Marauder
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 11 jun 2007, 22:04

Ok, ge hebt veel en het is goedkoper dan de rest maar eigenlijk kom ik best toe met 20 G per maand ofzo. Die datalimietverhoging had dus totaal niet gehoeven.

Verder vind ik het een soort van rip off want je mag je abo niet opzeggen vanwege die prijsverhoging (< 10%). Niet dat ik zou weggaan ofzo maar toch, 't gaat om het principe.

Stel dat ik iemand zou zijn die echt op zijn geld zit of een arme luis zou zijn, en ik had een jaarbudget voor het huishouden opgesteld, dan zou ik dat nu al mogen optrekken met 24 euro.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”