Hallo
Om een mail aan te maken moet je via schedom naar pakkketen gaan en daar op die O klikken. Je komt dan in de dslmail manager terecht. Ik heb daar mijn mailbox gemaakt. Je ziet vanonder een lijstje van de mailboxen.
Dit heb ik verleden week gedaan
Nu wil eens mijn email eens testen door in te loggen op webmail.dommel.be Dit gaat niet. Er komt een melding op dat het aanmelden mislukt is.
Als ik via gmail een berichtje stuur naar mijn aangemaakt dommel email adres krijg ik het bericht dat het email adres niet bestaat.
Ik heb al eens een mailke gestuurd naar dommel en die raden mij aan naar een duur 070 nr te bellen.
Voor dat ik dit ga doen, wil eens horen hoelang dit duurt om te activeren.
Of kan je alleen maar inloggen via een dommel ip? (wat niet logisch is denk ik)
dank bij voorbaat
mail problemen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
correctcieke schreef:Om een mail aan te maken moet je via schedom naar pakkketen gaan en daar op die O klikken. Je komt dan in de dslmail manager terecht. Ik heb daar mijn mailbox gemaakt. Je ziet vanonder een lijstje van de mailboxen.
je moet inloggen met [email protected] en paswoordNu wil eens mijn email eens testen door in te loggen op webmail.dommel.be Dit gaat niet. Er komt een melding op dat het aanmelden mislukt is.
raar, dan zal er wel iets fout zitten bij dommelAls ik via gmail een berichtje stuur naar mijn aangemaakt dommel email adres krijg ik het bericht dat het email adres niet bestaat.
niet de eerste keer dat ik dat hoor, ze worden daar graag gebeld preciesIk heb al eens een mailke gestuurd naar dommel en die raden mij aan naar een duur 070 nr te bellen.
email adres is meteen aktief. webmail kan je met gelijk welke verbinding checken.Voor dat ik dit ga doen, wil eens horen hoelang dit duurt om te activeren.
Of kan je alleen maar inloggen via een dommel ip? (wat niet logisch is denk ik)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Ik heb eens getest met email adressen en blijkbaar kan een email adres bestaande uit 1 woord niet?
maar [email protected] ga blijkbaar wel. Ik kan niet meer volgen
maar [email protected] ga blijkbaar wel. Ik kan niet meer volgen
Heb je hier al eens gekeken? (support)
Die moeten je toch kunnen helpen.
http://www.dommel.be/nl/support/index.php?cust=home
Die moeten je toch kunnen helpen.
http://www.dommel.be/nl/support/index.php?cust=home
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
toch wel, op voorwaarde dat het nog niet in gebruik iscieke schreef:Ik heb eens getest met email adressen en blijkbaar kan een email adres bestaande uit 1 woord niet?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Ik daar al eens gekeken, maar ik heb niks gevonden, toch bedankt voor de tipBlue-Sky schreef:Heb je hier al eens gekeken? (support)
Die moeten je toch kunnen helpen.
http://www.dommel.be/nl/support/index.php?cust=home
Ik heb de oplossing gevonden
Ik heb een email box aangemaakt met [email protected] en bij die mailbox een alias toegevoegd
Het werkt nu
Ik heb een email box aangemaakt met [email protected] en bij die mailbox een alias toegevoegd
Het werkt nu