lommel centrales

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
zafabafa
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 sep 2007, 18:16
Locatie: lommel

hallo, ik heb sinds een week een scarlet abonnement en ben totaal niet tevreden. ik woon in lommel en zou graag willen weten of er iemand anders een verbinding heeft die sneller kan als 1 mbps

ik vraag dit omdat ik vandaag te horen kreeg dat ik 4.2 km van de centrale woon en hoopde dat iemand anders mischien via een andere centrale wel sneller internet heeft

alvast bedankt
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Hallo,

Vergeet niet dat Belgacom aan de andere ISP's meestal de langere zijde van het koper aanbiedt, hierdoor kan het zijn dat je buurman die bij Belgacom is, op 1 of 2 km zit en jij op 4 of 5. Kan je provider niks aan doen, dat is de hoofdreden waarom ik nog steeds bij Belgacom een verbinding heb.

Hopelijk gaat het BIPT hier ooit eens wat aan doen, zodat het "eerlijke" concurrentie word.
Afbeelding
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

de afstand van de centrale hangt af van..
je kan het al raden, de plaats waar je woont. Iemand anders die dichter woont zal natuurlijk een snellere verbinding hebben.

Verder is 1mbit voor 4.2 wel erg weinig. 2.2 of 3.3 zou toch wel moeten kunnen. Tenzij de kwaliteit van de kabels zo slecht is.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

andere koperpaar proberen :idea:
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

die_ene schreef:Vergeet niet dat Belgacom aan de andere ISP's meestal de langere zijde van het koper aanbiedt, hierdoor kan het zijn dat je buurman die bij Belgacom is, op 1 of 2 km zit en jij op 4 of 5.
Denk je nu echt dat wanneer jij als gewone Belgacom telefonieklant, ADSL aanvraagt bij een andere ISP, BC je op een andere koperpaar gaat steken om je te pesten?
zafabafa
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 sep 2007, 18:16
Locatie: lommel

hellsnake schreef:de afstand van de centrale hangt af van..
je kan het al raden, de plaats waar je woont. Iemand anders die dichter woont zal natuurlijk een snellere verbinding hebben.

Verder is 1mbit voor 4.2 wel erg weinig. 2.2 of 3.3 zou toch wel moeten kunnen. Tenzij de kwaliteit van de kabels zo slecht is.


ze vertelde mij dat ze hem mischien tot 1.5 op konden schroeven maar dat is nog steeds niks als je een 6 mbps abonnement hebt
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”