Ik heb nu al 5 maand de speedtouch home maar zit nog altijd met een irritant probleem. Het is namelijk zo dat ik bij het opstarten een volle minuut moet wachten om te kunnen inloggen op internet. Bij het aansteken van de modem duurd het heel kort tegen dat hij zijn linesync gevonden heeft, dus daar zit het probleem niet. Bij het aansteken van de computer duurd het maximaal 45 seconden voor dat de computer opgestart is. Dit is dus ook in orde. Nu komt het, eenmaal opgestart duurd het een volle minuut eer ik kan inloggen, het is net of de ùodem iets aan het zoeken is want de led LAN, LINE RX en TX pinken wat op het laatste van die minuut. Ik denk dat ie nog wat van een netwerk ofzo zoekt. Ik gebruik geen router(nog niet). Met mijn vroegere interne speedtouch had ik dit probleem niet.
groetjes
q-one
speedtouch home
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Q-One,
Omtrent een SpeedTouch tweaken naar een PRO staat een page onder: Portal > Tutorials > Internet Sharing > SpeedThouch Home Tweaks
Wat betreft RASPPOE, - enternet300 zou ik niet gebruiken - je dient eerst PPPOE te uninstallen uit WindowsXp (nog niet gedaan, vermoed bij Network Support in Windows Setup Module iets veranderen) en vervolgens RASPPPOE installen en daarmee connectie maken.
Ik ben het niet zeker, maar denk dat hier al een post staat omtrent dat probleem.. en dan dacht ik dat ze het opgelost hadden met RasPPPoE. Maybe eens zoeken in het forum. RasPPPoE kan je vinden op de driverpage.(Tut's > Adsl Installation)
Omtrent een SpeedTouch tweaken naar een PRO staat een page onder: Portal > Tutorials > Internet Sharing > SpeedThouch Home Tweaks

Wat betreft RASPPOE, - enternet300 zou ik niet gebruiken - je dient eerst PPPOE te uninstallen uit WindowsXp (nog niet gedaan, vermoed bij Network Support in Windows Setup Module iets veranderen) en vervolgens RASPPPOE installen en daarmee connectie maken.
Ik ben het niet zeker, maar denk dat hier al een post staat omtrent dat probleem.. en dan dacht ik dat ze het opgelost hadden met RasPPPoE. Maybe eens zoeken in het forum. RasPPPoE kan je vinden op de driverpage.(Tut's > Adsl Installation)
I love it when a plan comes together!