upload gaat snel

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
jte1990
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 mei 2007, 18:01

ik heb het abb adsl plus van skynet.
hierbij is men upload altijd zo iets rond de 30kb/s soms tot de 35 kb/s hoger echt niet.
tot nu juist nu is mijn upload al een half uur tegen de 50kb/s a 60kb/s aan het gaan.
dees is juist gebeurt na het rboten van mijn datavolume, hoewel ik het niet snap want normaal is dees abb nog altijd 30kb/s als upload volgens hun site.
ik mag hier wel niet over klagen maar weet ook niet hoe dat komt :-D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Misschien zijn ze weer wat aan het testen.. Was ook zo bij VDSL (hadden sommige +- 200kb/s upload)
jte1990
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 mei 2007, 18:01

ik zal morgen vroeg zien hoe het dan gaat dus nu nog goed van profiteren :-D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Ik heb dat ook een paar keer voorgehad toen ik nog bij Skynet zat (vlak na leechsessies). Ik denk dat ik het hier zelfs al eens gemeld heb.

'k Ben er nooit achtergekomen hoe en of ik het zelf kon veroorzaken, maar bij de volgende reconnect was de uploadsnelheid in ieder geval weer normaal dus profiteer er idd maar van zolang het duurt :-)
jte1990
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 mei 2007, 18:01

nu is het 30kb/s terug :-(
maar heb er toch goed van kunne profiteren, ze mogen tooch ook eens iets in de plaatsgeven van die limiten die zijn hebben :x
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

By the way, ik wist niet dat er nog Belgacom ADSL Plus abonnees waren! :P

57€/maand voor wat je maar krijgt, is ridicuul vergeleken met wat Dommel en EDPnet je voor 30-33€ kunnen aanbieden. Soit, nu is toch niet echt de moment voor te switchen.
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Waarom is het nu niet de moment om te switchen ?
jte1990
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 mei 2007, 18:01

nou ja men pa hé :P
voor het limiet moet ik me altijd wel inhoude als ik door die ben ik er in 3 dagen al over (30gb)
mijn voorkeur ligt ook bij doommel maarja als ik later alleen woon dan weet ik het wel :-D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Coop schreef:Waarom is het nu niet de moment om te switchen ?

Die Dommel CityConnect abos waren toen net aangekondigd voor midden november, dus da's toch het even wachten waard, vind ik.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”