Media Planet sfeerbeelden

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Plaats reactie
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Alhoewel Media Planet niet echt meer zo gesmaakt wordt bij de meeste mensen, is Nosta gisteren toch een kijkje gaan nemen. Hij bracht ons ook de volgende sfeerbeelden:
http://www.userbase.be/specials/MediaPlanet2003/
NuKeM
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Leuk die foto's Nosta, maar zoals Nukem schrijft word Mediaplanet niet zo meer op prijs gesteld. Wel leuk om eens rond te kuieren en hier en daar wat prijzen te vergelijken, waar is de tijd dat je er nog echt kontakt had met de groten op IT gebied, nu moet als VIP binnenkomen en daar is zijn wij een beetje te klein voor denk ik. "I have a dream"
Userbase op Mediaplanet met een stand :lol: :???: :oops:

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
sander19
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

Ik vond media planet maar heel zwakjes deze keer...

Beetje spijt dat ik ben geweest, is toch de laatste keer geweest, ik herinner mij nog een paar jaar geleden dat ik daar een hele namiddag zat, nu was ik op een 20 min al terug buiten... vond het maar teleurstellend maja :)

Groetjes

Sander
ldegheest
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ja, kwas echt wel s**** dit jaar.
't enigste wat me nog een beetje kon boeien was de stands van casemodding... alleen maar om naar te kijken dan want da past nie in mijn budget.

Had dit jaar ook gehoopt om verschillende gratis dingetjes... kweet nog dat je vorige edities mars, aiki super noodles, led-muizen van microsoft en zo kreeg... dit jaar alleen maar een blikje cola.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”