Ervaringen Met ADSL2+
Nu nog straffer: na tal van onderbrekingen (dit spelletje duurt nu al 2 maanden) nog steeds geen ADSL2+ maar nu krijg ik daar wel een factuur voor binnen (setup kost + 2 maanden abonnement) terwijl EDPnet mij gezegd had dat ze mij voor ADSL1 zouden blijven factureren zolang ADSL2+ niet is opgeleverd. Volgens mij hebben ze een serieus communicatieprobleem binnen EDPnet. En tot hiertoe zelfs geen excuses noch enige vorm van compensatie. Van klantvriendelijkheid gesproken! Vroeger was ik voorstander van EDPnet maar nu kan ik hen écht niet meer aanraden hoor!
Ben gewoon aan het wachten totdat er een formule (ADSL2) uitkomt die internet + telefonie combineert in een pack en die minder kost dan 50 Euro per maand. Zodat de keuze mogelijkheid bestaat tussen Kabel (Telenet) en het ADSL netwerk (om het even wie,maar wel kwaliteit).deej schreef:Heb je gebeld dan?
Dus EDPnet, Scarlet, Tele 2, Belgacom, Dommel ... een uitdaging voor jullie.
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Maar heb je nu gebeld naar Scarlet om je te informeren of niet? Want als je niet belt en dan zo'n uitspraken over lang wachten in Kortrijk doet, kan ik alleen maar glimlachen en hoofd schudden terwijl je rustig verder zwetst over uitdagingen etc...
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Ik kan u voor 50€ een pack aanbieden met een 3Mbps verbinding (fair use) of 6Mbps (20GB), onderbeperkt bellen naar vaste lijnen (+vaste lijnen) en 1u gratis naar GSM. Endan heb ik er nog winst op.Zambo schreef:Ben gewoon aan het wachten totdat er een formule (ADSL2) uitkomt die internet + telefonie combineert in een pack en die minder kost dan 50 Euro per maand. Zodat de keuze mogelijkheid bestaat tussen Kabel (Telenet) en het ADSL netwerk (om het even wie,maar wel kwaliteit).deej schreef:Heb je gebeld dan?
En voor 60€ krijgt ge zelf een 6Mbps ongelimiteerd (fair use).
je zal nog lang mogen wachten vrees ikljd schreef:Maakt het al veel minder interessant voor ADSL2 . Kan ik beter dommel nemen en wachten op vdsl2
(zit al trouwens 2.5 maand op adsl2+ en nog geen probleem gehad, buiten de activering dat BGC ahd geprutst)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ik zal dan tijdelijk nog netconnect nemen dantonyblixa schreef:je zal nog lang mogen wachten vrees ikljd schreef:Maakt het al veel minder interessant voor ADSL2 . Kan ik beter dommel nemen en wachten op vdsl2
(zit al trouwens 2.5 maand op adsl2+ en nog geen probleem gehad, buiten de activering dat BGC ahd geprutst)
Graag wat meer informatie aub.ZMD schreef:Ik kan u voor 50€ een pack aanbieden met een 3Mbps verbinding (fair use) of 6Mbps (20GB), onderbeperkt bellen naar vaste lijnen (+vaste lijnen) en 1u gratis naar GSM. Endan heb ik er nog winst op.Zambo schreef:Ben gewoon aan het wachten totdat er een formule (ADSL2) uitkomt die internet + telefonie combineert in een pack en die minder kost dan 50 Euro per maand. Zodat de keuze mogelijkheid bestaat tussen Kabel (Telenet) en het ADSL netwerk (om het even wie,maar wel kwaliteit).deej schreef:Heb je gebeld dan?
-
- Elite Poster
Yep, maar hier in St-Amandsberg is er nog geen ADSL2+ beschikbaar.ljd schreef:Zijn er mensen in Gent met Edpnet of deelgemeente Sint-amandsberg?
Ik ben wel tevreden over mijn ADSL aan 6Mbps, maar af en toe (max 1 keer per maand) valt mijn verbinding een peer kaar per dag weg.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
mmh spijtig, dan zal ik maar dommel nemen denk ikZMD schreef:Yep, maar hier in St-Amandsberg is er nog geen ADSL2+ beschikbaar.ljd schreef:Zijn er mensen in Gent met Edpnet of deelgemeente Sint-amandsberg?
Ik ben wel tevreden over mijn ADSL aan 6Mbps, maar af en toe (max 1 keer per maand) valt mijn verbinding een peer kaar per dag weg.
Als ik mijn vriendin kan overtuigen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Da's een individueel geval. Voor hetzelfde gebeurt dit ook met je dommel lijntje.ljd schreef:mmh spijtig, dan zal ik maar dommel nemen denk ikZMD schreef:Yep, maar hier in St-Amandsberg is er nog geen ADSL2+ beschikbaar.ljd schreef:Zijn er mensen in Gent met Edpnet of deelgemeente Sint-amandsberg?
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
mailke gestuurd en ongeveer dag later reactie gekregen
Code: Selecteer alles
Geachte Xenne,
Dit is niet beschikbaar op uw adres.
Wij hebben jammer genoeg geen zicht op de afstand tot de centrale.
Met vriendelijke groet,
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Contacteer:
20gig vind ik nu net wat te krap 30gig zou ik kunnen met leven, maar 20gig beperkt mij toch een beetjelithion schreef:Da's een individueel geval. Voor hetzelfde gebeurt dit ook met je dommel lijntje.ljd schreef:mmh spijtig, dan zal ik maar dommel nemen denk ikZMD schreef:Yep, maar hier in St-Amandsberg is er nog geen ADSL2+ beschikbaar.ljd schreef:Zijn er mensen in Gent met Edpnet of deelgemeente Sint-amandsberg?
-
- Elite Poster
Discovery line: 6,85€Zambo schreef:Graag wat meer informatie aub.ZMD schreef:Ik kan u voor 50€ een pack aanbieden met een 3Mbps verbinding (fair use) of 6Mbps (20GB), onderbeperkt bellen naar vaste lijnen (+vaste lijnen) en 1u gratis naar GSM. Endan heb ik er nog winst op.Zambo schreef:Ben gewoon aan het wachten totdat er een formule (ADSL2) uitkomt die internet + telefonie combineert in een pack en die minder kost dan 50 Euro per maand. Zodat de keuze mogelijkheid bestaat tussen Kabel (Telenet) en het ADSL netwerk (om het even wie,maar wel kwaliteit).deej schreef:Heb je gebeld dan?
ADSL: 29,95€ (EDPnet: 6Mbps + 20GB of E-Leven: 3Mbps + Fair use)
VoIP: 3,97€ (of 11,9€/3 maand, Voipcheap.com: gratis bellen naar vaste lijnen + krediet op te gebruiken, bv. 33min/maand naar gsm)
TOTAAL: 40,77€ (of 48,7€ als je elke maand 11,9€ krediet koopt voor 100min naar GSM)
ZMD schreef:Discovery line: 6,85€Zambo schreef:Graag wat meer informatie aub.ZMD schreef:Ik kan u voor 50€ een pack aanbieden met een 3Mbps verbinding (fair use) of 6Mbps (20GB), onderbeperkt bellen naar vaste lijnen (+vaste lijnen) en 1u gratis naar GSM. Endan heb ik er nog winst op.Zambo schreef: Ben gewoon aan het wachten totdat er een formule (ADSL2) uitkomt die internet + telefonie combineert in een pack en die minder kost dan 50 Euro per maand. Zodat de keuze mogelijkheid bestaat tussen Kabel (Telenet) en het ADSL netwerk (om het even wie,maar wel kwaliteit).
ADSL: 29,95€ (EDPnet: 6Mbps + 20GB of E-Leven: 3Mbps + Fair use)
VoIP: 3,97€ (of 11,9€/3 maand, Voipcheap.com: gratis bellen naar vaste lijnen + krediet op te gebruiken, bv. 33min/maand naar gsm)
TOTAAL: 40,77€ (of 48,7€ als je elke maand 11,9€ krediet koopt voor 100min naar GSM)
Interessant, wel enkele vragen omtrent Voipcheap.com:
1. Is telefoon nummer een geografisch nummer? Vindt dit wel belangrijk naar het opbellen van hulpdiensten (indien nodig natuurlijk)
2. Is hun website ook nederlandstalig (geen knoppeke gevonden om het Engels te veranderen in Nederlands)
3. Kan er ook betaald worden door gewone overschrijving? Niet direct gevonden.
E-Leven is niet beschikbaar waar ik woon.
-
- Elite Poster
Voor gewone ADSL is e-leven toch overal beschikbaar? (Behakve waar helemaal geen ADSL is.)
1. Mijn modem schakeld automatisch de analoge lijn door naar mijn voip telefoon (dus geogrfisch nummer van m'n discovery line) en uitgaande noodoproepen gaan automatisch via de vaste lijn, net zoals de gewone oproepen moest het internet niet werken.
2. Geen Nederlandse taal mogelijk helaas.
2. Er zij ongelooflijk veel betaalmogelijkheden en ook overschrijving behoort daartoe.
1. Mijn modem schakeld automatisch de analoge lijn door naar mijn voip telefoon (dus geogrfisch nummer van m'n discovery line) en uitgaande noodoproepen gaan automatisch via de vaste lijn, net zoals de gewone oproepen moest het internet niet werken.
2. Geen Nederlandse taal mogelijk helaas.
2. Er zij ongelooflijk veel betaalmogelijkheden en ook overschrijving behoort daartoe.