Hallo,
ik lees op de wiki van EDPNet dat de newsserver apart wordt gemeten, maar ik vind nergens een meter terug?
Bijkomende lastigheid is dan ook nog eens dat mijn EDPNet met van de 20e loopt en die newsserver kennelijk van de 1e.
Wat gebeurt er als je op de 10 GB zit van de newsserver?
Gewoon gedisconnecteerd of moet je dan gaan bijbetalen?
Kan je ook ergens instellen dat je een waarschuwing krijgt als je over de 20 GB van EDPNet gaat? Want nu is het automatisch bijbetalen, maar dat wil ik liever niet...
Meter voor newsserver trafiek?
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Als je op de 10GB van de nieuwsserver zit, dan ga je er niet meer van kunnen downloaden, dus je moet geen schrik hebben om extra te moeten bijbetalen.Chris_147 schreef:Hallo,
ik lees op de wiki van EDPNet dat de newsserver apart wordt gemeten, maar ik vind nergens een meter terug?
Bijkomende lastigheid is dan ook nog eens dat mijn EDPNet met van de 20e loopt en die nieuwsserver kennelijk van de 1e.
Wat gebeurt er als je op de 10 GB zit van de nieuwsserver?
Gewoon gedisconnecteerd of moet je dan gaan bijbetalen?
Kan je ook ergens instellen dat je een waarschuwing krijgt als je over de 20 GB van EDPNet gaat? Want nu is het automatisch bijbetalen, maar dat wil ik liever niet...
De meeste newsleechers hebben zelf een ingebouwde teller, als je die zelf elke eerste van de maand weer op 0 zet, dan kan je zo je dowloadtrafiek van de nieuwsserver bijhouden.
De downloadtrafiek van de nieuwsserver wordt inderdaad apart bijgehouden, maar die trafiek telt ook wel mee met je gewone dowloadtrafiek.
Godverdegodver -- 'k em et dus zitten hé!
Mijn volumereset is de 8ste, dus die laatste dagen nog gauw wat van de newsserver gehaald, maar die reset per kalendermaand dus nu moet ik wachten tot augustus voor ik er weer op kan
Mijn volumereset is de 8ste, dus die laatste dagen nog gauw wat van de newsserver gehaald, maar die reset per kalendermaand dus nu moet ik wachten tot augustus voor ik er weer op kan
-
- Elite Poster
- Bedankt: 1 keer
Misschien vind je hier wel eentje: http://freenews.maxbaud.net/Waterboy schreef:Upload telt dat ook mee voor de newstraffic?
Is er nog ergens een gratis newsserver waar men plain text kan uploaden naar een nieuwsgroep?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 12 keer
Daar heb ik gevonden wat ik nodig had. ThanksSven.VdS schreef:Misschien vind je hier wel eentje: http://freenews.maxbaud.net/Waterboy schreef:Upload telt dat ook mee voor de newstraffic?
Is er nog ergens een gratis newsserver waar men plain text kan uploaden naar een nieuwsgroep?
Nog iemand een antwoord op de vraag of de upload meetelt voor de nieuwsserver van Edpnet