facturatie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

2 vraagjes:

ik heb eind juli besteld en ben ondertussen online sinds 14 augustus.
ik heb moeten betalen voor juli, augustus en heb nu de factuur voor september binnen. hoe zit het voor de periode die ik moest betalen maar niet online kon? juli + half augustus? wordt dat te goed gehouden als ik ooit zou afsluiten?

ik betaal nu gewoon per overschrijving met pcbanking. ik zou een domiciliëring willen aanmaken? hoe ga ik te werk en waar vind ik alle nodige gegevens?
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Email naar dommel dat je domiciliering wil activeren en dan krijg je een blad met daarop de gegevens die je moet afgeven bij je bank
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

darkzero schreef:hoe zit het voor de periode die ik moest betalen maar niet online kon? juli + half augustus? wordt dat te goed gehouden als ik ooit zou afsluiten?
ik denk dat je betaald vanaf wanneer je dossier in orde is. ik betaal vanaf de 14 augustus en ben pas sinds de 21e geaktiveerd
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

staan die gegevens voor domiciliëring dan nergens online? ik kan dat zelf aanmaken met pcbanking maar heb de juiste gegevens nodig. naar welk emailadres dien ik te mailen?

dus juli heb ik wel betaald maar dat is dus weggegooid geld voor mij maar mooi "in the pocket" voor hen :evil:
van augustus kan ik nog begrijpen...
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

xenne schreef:
darkzero schreef:hoe zit het voor de periode die ik moest betalen maar niet online kon? juli + half augustus? wordt dat te goed gehouden als ik ooit zou afsluiten?
ik denk dat je betaald vanaf wanneer je dossier in orde is. ik betaal vanaf de 14 augustus en ben pas sinds de 21e geaktiveerd
Dat is idd zo.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

darkzero schreef:dus juli heb ik wel betaald maar dat is dus weggegooid geld voor mij maar mooi "in the pocket" voor hen :evil:
van augustus kan ik nog begrijpen...
ik vind het ook maar raar... zeker voor mensen die lang moeten wachten op aktivatie is het onrechtvaardig. volgens mij zou je klacht kunnen indienen bij de ombudsman, maar ja ...
Laatst gewijzigd door xenne 30 aug 2007, 18:23, in totaal 1 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Je hebt ook een nummer nodig bij die domiciliering . Dat krijg je van dommel
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ljd schreef:Je hebt ook een nummer nodig bij die domiciliering . Dat krijg je van dommel
btw, kan je dat niet zien op het CRM paneel of je domicilatie in orde is?

bij mijn gegevens staat er daar :
DOMINO: no domi activated

wil dat zeggen dat domiciliering nog niet in orde is? of is dat iets totaal anders?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Is wel raar, toen ik mijn eerste factuur kreeg toen ik online was moest die niet onmiddelijk betaald worden.

Al naar uiterste datum van betaling gekeken?
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

xenne schreef:volgens mij zou je klacht kunnen indienen bij de ombudsman, maar ja ...
Tsss............ als je denkt dat er iets fout zit zou je dan beter eerst geen belletje naar Dommel doen?
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

Ombudsman mag je dacht ik enkel gebruiken als je na herhaaldelijk proberen bij de provider niet geholpen wordt, dus idd best eerst eens contact opnemen met Dommel zelf me dunkt.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

zippie666 schreef:Ombudsman mag je dacht ik enkel gebruiken als je na herhaaldelijk proberen bij de provider niet geholpen wordt, dus idd best eerst eens contact opnemen met Dommel zelf me dunkt.
bedankt voor de info. ik ben trouwens niet van plan die in te schakelen, het is gewoon de moeite niet.

kan er wel nog eens iemand antwoorden op het volgende:

Code: Selecteer alles

kan je dat niet zien op het CRM paneel of je domicilatie in orde is?

bij mijn gegevens staat er daar :
DOMINO: no domi activated

wil dat zeggen dat domiciliering nog niet in orde is? of is dat iets totaal anders?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Beostar
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 29 mei 2007, 09:48

volgens mij is dat inderdaad zo. Zolang er no domi activated staat zal je iedere maand ofzo een factuur krijgen die je moet betalen.
Als de domiciliëring actief is zal het dominummer komen.

Voor zover ik het begrijp ;)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Beostar schreef:volgens mij is dat inderdaad zo. Zolang er no domi activated staat zal je iedere maand ofzo een factuur krijgen die je moet betalen.
Als de domiciliëring actief is zal het dominummer komen.

Voor zover ik het begrijp ;)
oké, bedankt... ik zal dan maar eens contact opnemen met m'n bank. :roll:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Beostar schreef:volgens mij is dat inderdaad zo. Zolang er no domi activated staat zal je iedere maand ofzo een factuur krijgen die je moet betalen.
Als de domiciliëring actief is zal het dominummer komen.

Voor zover ik het begrijp ;)
Denk dat ook . Ik heb geen domiciliëring aangevraagd en staat ook geen domi activated .

Dus zal bij jou nog niet geactiveerd zijn xenne 0/
Afbeelding
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

lap te laat weer :lol: :roll: :-o :-) :-D
Afbeelding
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

ik heb dommel gemaild, het papier van domiciliëring ingevuld en laten invullen en verwerken op de bank. moet ik dit papier nu ook terugsturen naar dommel? elektronisch is 't dus al in orde gebracht bij de bank.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

neen, je moet dit niet melden aan dommel , die zullen het wel merken als ze jouw bank aanspreken voor dit :-D
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ljd schreef:neen, je moet dit niet melden aan dommel , die zullen het wel merken als ze jouw bank aanspreken voor dit :-D
je kan het zien dat het verwerkt is op het CRM paneel, bij my information. daar stond vorige week bij mij nog DOMINO: no domi activated. nu staat er domiciliation id: xxx-xxxxxxxxx-xxx, dus weer iets dat in orde is
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

vorige week woensdag 5 september naar de bank geweest om domi te activeren. in m'n crm staat nog altijd "no domi activated". hoe lang duurt dit normaal?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

darkzero schreef:vorige week woensdag 5 september naar de bank geweest om domi te activeren. in m'n crm staat nog altijd "no domi activated". hoe lang duurt dit normaal?
ik heb het aangevraagd de 14/08 online via pc banking, en de 5e september is mijn status pas gewijzigd op het CRM paneel. zal natuurlijk afhankelijk zijn van uw bankier
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Krijg je je proforma facturen altijd uitsluitend via mail?
Afbeelding
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

yama schreef:Krijg je je proforma facturen altijd uitsluitend via mail?
yep, nog nooit iets in de bus gekregen van dommel
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

altijd via mail gehad ja en de laatste heb ik gehad net voor ik m'n domi geactiveerd heb dus die heb ik nog zo betaald via overschrijving. heb ondertussen ook bericht gehad via mail dat ze de betaling van de pro forma goed ontvangen hebben. maar nog niks van domi dus...
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

darkzero schreef:vorige week woensdag 5 september naar de bank geweest om domi te activeren. in m'n crm staat nog altijd "no domi activated". hoe lang duurt dit normaal?
Je contract moet eerst verwerkt en in orde zijn. Hoogstwaarschijnlijk zal je dan ook je eerste factuur zelf moeten overschrijven. Hier was dit ook zo waardoor alles wat vertraging opliep en ik nu enkele dagen zonder internet kom te zitten...

edit: Had 2e pagina nog niet gezien.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”