2 vraagjes:
ik heb eind juli besteld en ben ondertussen online sinds 14 augustus.
ik heb moeten betalen voor juli, augustus en heb nu de factuur voor september binnen. hoe zit het voor de periode die ik moest betalen maar niet online kon? juli + half augustus? wordt dat te goed gehouden als ik ooit zou afsluiten?
ik betaal nu gewoon per overschrijving met pcbanking. ik zou een domiciliëring willen aanmaken? hoe ga ik te werk en waar vind ik alle nodige gegevens?
facturatie
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik denk dat je betaald vanaf wanneer je dossier in orde is. ik betaal vanaf de 14 augustus en ben pas sinds de 21e geaktiveerddarkzero schreef:hoe zit het voor de periode die ik moest betalen maar niet online kon? juli + half augustus? wordt dat te goed gehouden als ik ooit zou afsluiten?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
staan die gegevens voor domiciliëring dan nergens online? ik kan dat zelf aanmaken met pcbanking maar heb de juiste gegevens nodig. naar welk emailadres dien ik te mailen?
dus juli heb ik wel betaald maar dat is dus weggegooid geld voor mij maar mooi "in the pocket" voor hen
van augustus kan ik nog begrijpen...
dus juli heb ik wel betaald maar dat is dus weggegooid geld voor mij maar mooi "in the pocket" voor hen
van augustus kan ik nog begrijpen...
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Dat is idd zo.xenne schreef:ik denk dat je betaald vanaf wanneer je dossier in orde is. ik betaal vanaf de 14 augustus en ben pas sinds de 21e geaktiveerddarkzero schreef:hoe zit het voor de periode die ik moest betalen maar niet online kon? juli + half augustus? wordt dat te goed gehouden als ik ooit zou afsluiten?
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik vind het ook maar raar... zeker voor mensen die lang moeten wachten op aktivatie is het onrechtvaardig. volgens mij zou je klacht kunnen indienen bij de ombudsman, maar ja ...darkzero schreef:dus juli heb ik wel betaald maar dat is dus weggegooid geld voor mij maar mooi "in the pocket" voor hen
van augustus kan ik nog begrijpen...
Laatst gewijzigd door xenne 30 aug 2007, 18:23, in totaal 1 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
btw, kan je dat niet zien op het CRM paneel of je domicilatie in orde is?ljd schreef:Je hebt ook een nummer nodig bij die domiciliering . Dat krijg je van dommel
bij mijn gegevens staat er daar :
DOMINO: no domi activated
wil dat zeggen dat domiciliering nog niet in orde is? of is dat iets totaal anders?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 1371
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Tsss............ als je denkt dat er iets fout zit zou je dan beter eerst geen belletje naar Dommel doen?xenne schreef:volgens mij zou je klacht kunnen indienen bij de ombudsman, maar ja ...
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
bedankt voor de info. ik ben trouwens niet van plan die in te schakelen, het is gewoon de moeite niet.zippie666 schreef:Ombudsman mag je dacht ik enkel gebruiken als je na herhaaldelijk proberen bij de provider niet geholpen wordt, dus idd best eerst eens contact opnemen met Dommel zelf me dunkt.
kan er wel nog eens iemand antwoorden op het volgende:
Code: Selecteer alles
kan je dat niet zien op het CRM paneel of je domicilatie in orde is?
bij mijn gegevens staat er daar :
DOMINO: no domi activated
wil dat zeggen dat domiciliering nog niet in orde is? of is dat iets totaal anders?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
oké, bedankt... ik zal dan maar eens contact opnemen met m'n bank.Beostar schreef:volgens mij is dat inderdaad zo. Zolang er no domi activated staat zal je iedere maand ofzo een factuur krijgen die je moet betalen.
Als de domiciliëring actief is zal het dominummer komen.
Voor zover ik het begrijp
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- yama
- Premium Member
- Berichten: 643
- Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Denk dat ook . Ik heb geen domiciliëring aangevraagd en staat ook geen domi activated .Beostar schreef:volgens mij is dat inderdaad zo. Zolang er no domi activated staat zal je iedere maand ofzo een factuur krijgen die je moet betalen.
Als de domiciliëring actief is zal het dominummer komen.
Voor zover ik het begrijp
Dus zal bij jou nog niet geactiveerd zijn xenne 0/
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
ik heb dommel gemaild, het papier van domiciliëring ingevuld en laten invullen en verwerken op de bank. moet ik dit papier nu ook terugsturen naar dommel? elektronisch is 't dus al in orde gebracht bij de bank.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
je kan het zien dat het verwerkt is op het CRM paneel, bij my information. daar stond vorige week bij mij nog DOMINO: no domi activated. nu staat er domiciliation id: xxx-xxxxxxxxx-xxx, dus weer iets dat in orde isljd schreef:neen, je moet dit niet melden aan dommel , die zullen het wel merken als ze jouw bank aanspreken voor dit
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik heb het aangevraagd de 14/08 online via pc banking, en de 5e september is mijn status pas gewijzigd op het CRM paneel. zal natuurlijk afhankelijk zijn van uw bankierdarkzero schreef:vorige week woensdag 5 september naar de bank geweest om domi te activeren. in m'n crm staat nog altijd "no domi activated". hoe lang duurt dit normaal?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
yep, nog nooit iets in de bus gekregen van dommelyama schreef:Krijg je je proforma facturen altijd uitsluitend via mail?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
altijd via mail gehad ja en de laatste heb ik gehad net voor ik m'n domi geactiveerd heb dus die heb ik nog zo betaald via overschrijving. heb ondertussen ook bericht gehad via mail dat ze de betaling van de pro forma goed ontvangen hebben. maar nog niks van domi dus...
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Je contract moet eerst verwerkt en in orde zijn. Hoogstwaarschijnlijk zal je dan ook je eerste factuur zelf moeten overschrijven. Hier was dit ook zo waardoor alles wat vertraging opliep en ik nu enkele dagen zonder internet kom te zitten...darkzero schreef:vorige week woensdag 5 september naar de bank geweest om domi te activeren. in m'n crm staat nog altijd "no domi activated". hoe lang duurt dit normaal?
edit: Had 2e pagina nog niet gezien.