Alcatel Speedtouch USB installeren op Red Hat Linux 9 Pro

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Vortex24
Starter
Starter

Kheb zonet Red Hat Linux 9 Pro geïnstalleerd op een aparte harde schijf bij wijze van experiment, alles goed en wel, maarre....

Het blijkt verdomd moeilijk te zijn om op het Internet te geraken indien je een USB-modem hebt, voor zover ik dus al heb kunnen lezen op dit forum... M.a.w. ik ben een N00b, newbie, beginner, groentje... met Linux-consoorten...

Waarom kan dit nu niet simpelweg via het installatie-cd'tje zoals in Windows??? :twisted: :twisted: :twisted: Linuxfreaks zullen dit wel een komische post vinden, maar ja... so be it, 't is dus tot jullie dat ik mij eigenlijk richt. MS Money OS'en hebben geen geheimen meer, daartegenover Linuxtoestanden, da's andere koek.

So if any of you freaks could help me out, it would be much appreciated!!!

VORTEX
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Je kan ook eventueel hier kijken. Daar vind je een korte uitleg en/of link naar drivers voor modems onder linux.

Cheers
Afbeelding
Vortex24
Starter
Starter

Sub Zero schreef:Je kan ook eventueel hier kijken. Daar vind je een korte uitleg en/of link naar drivers voor modems onder linux.

Cheers

Thanks for the replies guys!!! It worked just fine... 't Is wel fameus aanpassen tegenover Microsoft Operating Systems qua commando's, maar het werkt echt wel!!!

Voor anderen die in een gelijkaardige situatie als mij zouden zitten (Red Hat 9 en USB speedtouch), gebruik de link die Sub Zero verschaft heeft, hier klikken om naar de desbetreffende topic te gaan.

Greetz 'n Respect,

Vortex
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik zou zeggen, bedank Erik maar voor de mooie tutorial..
In het vervolg kan je natuurlijk ook zelf eens zoeken in de tutorials of het forum.. en vindt je misschien véél sneller je oplossing dan dat wij moeten zeggen: kijk daar eens ;-)
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”