A2F 1Mbps Down

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Blino
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Oe, is het dan niet de bedoeling van 512kbits upload te hebben? Ik dacht dat die 512kbits etzelfste waren als destijds bij het small abbo van skynet. Toen zeiden ze ook dat je maar 750Kbits down had terwijl je toch op 1.1Mbits zat...
Ik heb een small abbo bij A2F en heb ook 512, volgens mij heeft iedereen dat als je de testresults ziet. Nuja hopen dat die snelheid terug vlug in orde komt.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Blino, het is idd niet de bedoeling ... maar we zijn er uiteraard wel blij om ... en het zou best kunnen dat het een algemene regel is dat iedereen 512kbit heeft, maar dat het niet zo word verkocht ... maar hang dit dan ook niet aan de grote klok hé !

Grtz Siske
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Ik zit wel degelijk op 384 Kbit/sec upload... dus een algemene regel is het niet vrees ik... :(

greetz,

Nob
sparkiii

:-o Ik heb de hele dag testen gedaan en rond 14:15 ging mijn snelheid opeens naar omhoog. Ik zat toen aan een gemiddelde van 100 Kbyte tot 250 Kbyte en dacht dat alles nu wel ok zou zijn. Rond 17:00 haalde ik nog 100 Kbyte en rond 19:30 nog 50 Kbyte... Nu heb ik dit:

14/10/2003 21:16
Download 1,6 KByte/sec
Upload 2,3 KByte/sec

14/10/2003 21:30
Download 5,1 KByte/sec
Upload 13,6 KByte/sec

Dit gewoon ter info zonder meer...
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Sparkii,

dat toont dat er al een paar upgrades gedaan zijn, maar dat die niet allemaal gedaan zijn.. waardoor er nog slechte momenten voor vallen.. kzou zeggen: geduld oefenen :)

Wat betreft die upload:
is het niet zo dat in sommige gavallen die op 512 staat als de klant nog niet op 4Mbit ofzo kan worden aangesloten? En eens die op 4Mbit gezet wordt, de klant terug lager wordt gezet? Ben het niet zeker.. maar dacht dat ergens opgevangen of gelezen te hebben.
I love it when a plan comes together!
Blino
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Ik sync op 4096/512...
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Ik ook :)
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Mja, dan zal het gewoon een fout van Belgacom zijn ;-).

Dacht dat dit gezegd was gans in het begin van het A2F-verhaal.. maar blijkt nu iets anders te zijn...

Nuja, laat het ons on-topic houden: lage downstream :)
Die upstream is mooi meegenomen zolang het duurt.
I love it when a plan comes together!
Gast

ik heb ook iets gehoord, lijkt me onwaarschijnlijk, maar wie weet:
a2f heeft het geld niet om belgacom te betalen voor hun gerief in de belgacom centrales.. gevolg: minder bandbreedte..

heb ik gehoord, maar kan het zelf moeilijk geloven, omdat je soms nog wel es 250kb/s haalt dusjah....

greetz
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Officieel standpunt van A2F. (dus gedaan met al die wilde beweringen)

Alles is te wijten aan een aantal interne profiel-aanpassingen bij
Scarlet. Onze abo's worden normaal opgeleverfd op 256Kbps, maar hier en
daar zijn er andere profielen geactiveerd. De komende weken zullen er
nogmaals een aantal aanpassingen gebeuren


greetz,

Nob
Kermit007

Lage downstream? ... Dat is nog zacht uitgedrukt! :-(
Ik ben momenteel +/- 3 weken geabonneerd bij ADSL2fit en heb nog GEEN ENKELE KEER een aanvaardbare downstreamsnelheid gehaald, een 4Mbit-lijn waardig (ik sync op 4096/512)!
Steeds werden snelheden gehaald onder de 1000kbit/sec!!!
Destijds heb ik gekozen voor ADSL2fit omdat deze provider in dit forum zowat de hemel werd ingeprezen.
Maar wat stel ik vandaag vast :
!!!!!!!!!! 287kbit/s down / 373kbit/s up!!!!!!!!
Dit is toch echt om te gieren.
OK, ik lees hier dat er problemen zijn met het Scarlet-netwerk, maar
dit duurt reeds minimum 3 weken(!!) en dan die belachelijke snelheden!!

PS: Ik heb deze avond 3x (jawel ik kon het gewoon niet geloven!) de snelheid getest. Ik kwam geen enkele keer boven de 400 kbit/s uit.
Tot mijn verbazing werden deze 3 testwaarden NIET mee opgenomen in "the last 40 test results" !?!
Niet te verwonderen dat ADSL2fit volgens de "Provider Charts" nog steeds op een gemiddelde snelheid van !!1604 kbit/s!! staat.

Hopelijk heb ik het mis, maar ik begin hoe langer hoe meer de indruk te krijgen dat ADSL2fit in dit forum een handje boven het hoofd wordt gehouden.
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Er wordt hier helemaal geen hand gehouden boven A2F. Als er problemen zijn melden wij die evengoed (zie mijn post voor de jouwe bvb)

Die review is paar maand geleden geschreven en toen was alles ook zo.
Trouwens, ik heb nog steeds niet te klagen van A2F, de snelheden blijven redelijk goed, al zijn ze wel gehalveerd van sinds ik in het begin A2F had.

Als A2F echt een hand boven het hoofd gehouden kreeg, dan zou jouw post gedelete worden...

En misschien geven we A2F onbewust wat meer credit, maar da's dan omdat je maar 35 euro moet betalen voor unlimitted traffic en redelijk wat upload... you get what you pay for.

Nu moet ik wel toegeven dat ze er iets mogen gaan aan doen, want het begint wel echt traag te worden voor sommigen blijkbaar. En blijven zeggen dat het aan scarlet ligt (en de andere providers bij scarlet hebben blijkbaar geen probs) dat klopt ook niet helemaal...

BTW, A2F heeft ons verzekerd dat er nog een E3 lijn gaat bijkomen binnekort. Dus hopelijk helpt dat ook wat de snelheid omhoog te drijven.

Waarom die resultaten niet in de last 40 results kwamen dat weet ik ook niet. waarschijnlijk omdat die test denkt/dacht dat je op smallband ofzo zat. (probleem is aangekaart bij de mods die hiervoor verantwoordelijk zijn)

greetz,

Nob
Laatst gewijzigd door Nob 15 okt 2003, 22:03, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Kermit007 schreef:Lage downstream? ... Dat is nog zacht uitgedrukt! :-(
Ik ben momenteel +/- 3 weken geabonneerd bij ADSL2fit en heb nog GEEN ENKELE KEER een aanvaardbare downstreamsnelheid gehaald, een 4Mbit-lijn waardig (ik sync op 4096/512)!
Steeds werden snelheden gehaald onder de 1000kbit/sec!!!
Destijds heb ik gekozen voor ADSL2fit omdat deze provider in dit forum zowat de hemel werd ingeprezen.
Maar wat stel ik vandaag vast :
!!!!!!!!!! 287kbit/s down / 373kbit/s up!!!!!!!!
Dit is toch echt om te gieren.
OK, ik lees hier dat er problemen zijn met het Scarlet-netwerk, maar
dit duurt reeds minimum 3 weken(!!) en dan die belachelijke snelheden!!

PS: Ik heb deze avond 3x (jawel ik kon het gewoon niet geloven!) de snelheid getest. Ik kwam geen enkele keer boven de 400 kbit/s uit.
Tot mijn verbazing werden deze 3 testwaarden NIET mee opgenomen in "the last 40 test results" !?!
Niet te verwonderen dat ADSL2fit volgens de "Provider Charts" nog steeds op een gemiddelde snelheid van !!1604 kbit/s!! staat.

Hopelijk heb ik het mis, maar ik begin hoe langer hoe meer de indruk te krijgen dat ADSL2fit in dit forum een handje boven het hoofd wordt gehouden.

Misschien moeten we toch even in de review vermelden dat ADSL2Fit nu al een hele tijd problemen heeft...

Wat die logs ('last 40') betreft, hier zijn verschillende oorzaken mogelijk:
- hij detecteerde je provider niet automatisch (dit zal het wel niet zijn)
- Je ip zit nog in een bepaalde tijdelijke lijst van ip's waarvan het max aantal logs bereikt is... (om flooding te voorkomen)
- Je snelheid was zodanig laag (< 400kbit/s) dat het systeem het trashed als zijnde onbetrouwbaar (tegen bvb mensen die een speedtest doen terwijl ze downloaden, of als ze op smallband zitten)... misschien moet ik dat nog wat bijschroeven, want het is niet echt eerlijk dat alle erg slechte logs van ads2fit getrashed zouden worden

In jouw geval is het dus het 3de (je speed is te laag).

ADSL2fit heeft voor het ogenblik NIETS met ons te zien, neem eens een kijkje in de laatste 40, er staan bijna alleen slechte scores in voor A2F als ze in het lijstje voorkomen!
Ik begrijp dat je je bedrogen voelt (ik zou het ook zijn), maar onze review weerspiegelt nog steeds de situatie die adsl2fit op die datum kende, namelijk de normale situatie...
NuKeM
Kermit007

Bedrogen is misschien een beetje cru gesteld; ontgoocheld is beter...
Hopelijk brengt de (nabije) toekomst beterschap.
In ieder geval bedankt voor de reacties!
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Voor alle duidelijkheid: voor je wilde beschuldigingen begint te uiten, lees het forum, lees de rules en lees de disclaimer, dan zal je weten dat dit forum zo onafhankelijk is als het maar kan zijn en dat dit ALTIJD zo zal zijn!

Ik zie niet goed in waarom men moet blijven zagen over dit probleem, er is een uitleg gegeven en als wij ander nieuws horen via onze kanalen, dan wordt dit gepost.. het heeft géén zin om te blijven posten dat jullie snelheden laag zijn.. we zien dit ook wel in onze databases. En A2F merkt dit ook wel hoor...

Denk je nu echt, dat A2F er bij zit te niksen van: "bwa, ze hebben toch unlimited, we gaan ze eens een maandje uitdrogen op slakken speed". Wees realistisch.. ze zitten met een probleem.. en dat wordt opgelost, maar denkt ge dat ge een nationaal probleem kunt oplossen in 1,2,3?
Nee, hoe was het toen Skynet zijn adsl opstarte? The same, maw A2F heeft een beetje meer credit dan Skynet bvb. omwille van uitzonderlijk aanbod en jonge provider ivgl met Skynet. Boven het hoofd gehouden? is het daarom dat we onze review: negatief bijstellen als we over bepaalde punten vallen die negatief zijn bij A2F? Zie review en newsposts..

Wat betreft die post van BGC-centrales, en BGC die ze op een laag pitje zet :) Niet alle A2F abo's hebben slechte results.. hier en daar zitten er goede bij.. dus neen. En dat zou de meeste stomme economische sanctie zijn tussen providers! Ik weet niet waar je het van haalt.. maar zonder bron vermelding.. toch weinig zeggend.

Nu, is het gewoon geduld hebben.. hoe jammer het ook is.. even geduld en jullie kunnen weer downloaden tegen de sterren op.
I love it when a plan comes together!
vulture
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 15 okt 2003, 22:17

Ik zou gewoon mijn abbonementsgeld voor de betreffende maand niet betalen. Als zij hun verplichtingen niet nakomen heb je daar het recht toe.

Best wel even met de klantendienst bellen/faxen/mailen dat je niet van plan bent je geld te betalen en waarom. Zo vermijd je eventuele aanmaningen achteraf.
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

welke verplichtingen, er is nergens ook maar iets in je contract te vinden van een gegaradeerde snelheid, ze geven je een theoretische maximum snelheid
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
vulture
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 15 okt 2003, 22:17

Ja ok, dat is waar. Maar je gaat me niet vertellen dat een provider weg zal komen met ADSL klanten een maand of langer op 56K te laten draaien.
Gast

Een adesl netwerk s eigenlijk tamelijk technisch... Je moet weten dat het ADSL-netwerk met elkaar verbonden is met VP's/PVC's... en dat die een bepaalde bandbreedte hebben... hier over gaat de ADSL-trafiek... Nu hebben ze bij Scarlet blijkbaar een aantal van die lijnen ondergedimensioneerd en lopen die vol sinds de omschakeling van de ex-PI-gebruikers naar het Scarletnetwerk... en worden deze nu ge-upgrade.
Wees blij dat ze die upgraden, want nergens,maar danook nergens garanderen ze je een min speed. Wees blij dat we hier zo een provider hebben :wink:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Er is geen enkele verplichting van A2F om iets terug te betalen of schadevergoedingen te betalen... ze garanderen niks...

Trouwens het is overmacht, want het probleem ligt bij A2F zelf niet.. het is een derde die het moet oplossen...

Waarom al die heisa.. er is het probleem met de upload ook geweest.. heeft ook tijdje geduurd.. en in der tijd bij Skynet waren er ook probelemen.
I love it when a plan comes together!
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Een paar mods (waaronder ik) hebben daarjuist gechat met iemand van A2F.

Die verzekerde ons dat het probleem niet bij hen lag, maar bij het scarlet netwerk. (ook bvb PI heeft problemen) (heel het broba netwerk heeft er last van)

Ook ligt het niet aan het feit dat hun netwerk overbelast zou zijn, want ze hebben nog 20-25 % marge. Wat NIET wil zeggen dat je meer moet gaan downloaden. Ook al is het offcieel unlimited, hou het binnen de perken, we hebben nu is een goed alternatief voor al die gelimiteerde providers... keep it that way!

greetz,

Nob
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

awel, ik zit der ook mee te campe met die probleme ma zou da ook kunnen zijn omdak een 5 km van de centrale zit? (Line attenuation :48 dB) en dan nog iets, Noise Margin: 5 dB dit moet normaal minimum boven de 6 zitten naart schijnt. weet iemand waar dit aan zou kunne liggen of ligt dit ook aan die upgrades? want heb bij het game enzo ook veel packet loss enzo.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

metal schreef:awel, ik zit der ook mee te campe met die probleme ma zou da ook kunnen zijn omdak een 5 km van de centrale zit? (Line attenuation :48 dB) en dan nog iets, Noise Margin: 5 dB dit moet normaal minimum boven de 6 zitten naart schijnt. weet iemand waar dit aan zou kunne liggen of ligt dit ook aan die upgrades? want heb bij het game enzo ook veel packet loss enzo.

Is moeilijk te zeggen, als je voor dat die problemen er waren normaal kon surfen (op voorwaarde dat je dan al ADSL had natuurlijk) dan komt alles waarschijnlijk wel terug in orde...
Nog even wachen voor de zekerheid dus, als het probleem opgelost is en jij zit nog steeds met dezelfde problemen, dan kan het wel eens aan je lijn liggen...
NuKeM
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

heb nog maar sinds 2 weken adsl2fit en heb dat al van toen. mijn lijn kon de 3.3 mbps ook niet aan bij skynet maar dat snappen ze precies niet bij adsl2fit. ze zitten de hele tijd maar te zeveren van upgrades maar begrijpen niet dat mijn lijn dat gewoon niet aankan. heb 3 mails gestuurd met daarin de vraag voor de snelheid te verlagen naar bv 2 mbps maar weigerden iedere keer het te doen. maar na de laatste mail dat ik gestuurd heb vorige week zeiden ze da ze de snelheid zouden verlagen naar 2.2 mbps maar nog altijd niets gezien. begin ook te twijfelen aan die mensen hoor, altijd maar beloven maar als ge niet elke dag belt of mail stuurt gebeurt er juist niets. ik begrijp ook wel da er probleme ginder zijn maar dat het zoooo lang moet duren om een lijntje om te zetten snap ik niet, toen ik bij skynet zat was dat op 5 sec gebeurt maarja, maar wat geduld hebben zeker :-(
Gast

Heb vandaag even gebeld naar A2F en zeiden me dit, " er zijn momenteel upgrades aan de gang zowel bij A2F als bij Scarlet en kan dus voor trage downloads zorgen, tegen eind volgende week zouden die opgelost moeten zijn " . Nu ja wachten zeker tot eind volgende week maar inderdaad altijd maar beloven en als je inderdaad zelf niet belt kom je geen stap vooruit. Moet wel zeggen ze blijven vriendelijk :)
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

metal,

even binnen de 5' downgraden naar 1.1Mbps is ook niet waar bij Skynet. Dat kan enkel als die profielen bestaan op de dslam.. en dat gebeurd meestal niet door de persoon die ge aan de tel. hebt gehad.. die moet dat dan doorgeven en iemand kan dat dan remote doen..

Wat betreft A2F: remote set-back naar 2.2Mbps kan volgens mij niet, want denk niet dat er profiles op enige dslams bestaan met 2.2Mbps downstream. Dus indien dat toegestaan wordt, moet dat doorgespeeld worden naar Scarlet of BGC afh van op welke dslam je zit en die moeten dan naar de centrale gaan en dat uitvoeren...

Indien je set-back hebt bij A2F van 4Mbps naar 1.1Mbps (als het profiel bestaat) moet dat ook naar Scarlet of BGC doorgegeven worden.. maw vergt tijd...

Vermoedelijk verzuipen ze nu onder de mails en tel's van die upgrades dat ze soms een ander probleem niet goed identificeren en te rap: 'upgrade question' ofzo op plakken en te snel afhandelen...
I love it when a plan comes together!
A2FLimburg

Hoera! Er zit beweging in.
Vanmorgen is router rt7120-fe0-1.net4all.net uit het lokale net4all net verwijderd waardoor het hopelijk gedaan is met de gruwelijke packetloss van de afgelopen tijd.
Door een packetloss 'savonds van soms meer dan 30% viel er niet meer met adsl2fit te werken. Tegelijkertijd is waarschijnlijk hun gateway naar alternet/uunet/mci/sidmar n.v. van extra memory voorzien om de packetloss op te vangen.
Er kan eindelijk weer goed gesurfd worden zonder timeouts.
Door e.e.a. is wel de latency naar buiten opgelopen tot 300ms. (jammer voor de gamers). Zeer benieuwd hoe het netwerk zich vanavond gedraagt.
Zojuist heb ik een ftpdownload van belnet gedaan met een snelheid van gemiddeld 70KB/s, het wordt wel tijd voor die extra pijp naar het internet.
Blino
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Merkbaar verschil ja, net speedtest gedaan en haalde 2490/409.
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Alle vooruit, nu nog een lijntje erbij, allemaal wat minder leechen en we knn weer comfortabel van onze a2f aansluiting genieten ;)

greetz,

Nob
Blino
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Bwa, zoveel leech ik niet zenne, bij skynet kwam ik net niet toe met mn 10gig en veel meer down ik nu ook niet.

Toch wel opmerken dat er nu soms precies geen verbinding wordt gevonden naar een site/server maar als je refresht dat de verbinding dan wel direct gevonden wordt.
Gast

hmm, ge zegt daar wa, ik ben een gamer en ik had liever dat ze het wa gehouden hadden gelek gisteren, ok 50% packetloss, ma kijk nu maar is:
ik kan geen foto posten aangezien ik ni aan een ftp kan of niets
-100% packetloss, ping 9999ms naar alle servers....
-ik doe "ping www.rentone.nl" pings allemaal boven de 150ms

not happy atm :x
Blino
Plus Member
Plus Member
Berichten: 151
Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Tjah mn aanvankelijk entousiasme is alweer verminderd. De snelheid is weer compleet de dieperik ingezakt... :evil:
A2FLimburg

Maar packetloss is, in tegenstelling tot de afgelopen dagen (soms 30%) nu 0%! Wanneer eind van de week die extra internet pijp er bij komt is het in orde.
Voor de niet gamers was de afgelopen week de verbinding onbruikbaar, nu bruikbaar maar langszaam (vaak beneden 500kb/s)
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Mensen,

A2F-limburg meldt dat er vooruitgang geboekt wordt, waarom dan steeds weer herhalen dat dit niet goed is, en dat nog niet in orde is...

Ze zijn er mee bezig!!! Er wordt aan gewerkt. De latency zal ook opgelost worden. Wees gerust, eens die extra lijn voor hun backbone er is, dan zal het al héél wat beter zijn.

Hier posten van 'ik ook probleem' of 'nog problemen!' haalt niks uit!
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
ldegheest
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 mei 2003, 16:47
Locatie: Zulte
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Allee, kzie dat het al weer de goede kant op gaat.
Tegen dat ze mij aangesloten hebben zal het waarschijnlijk al vlot lopen.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

idd packet loss is weg maar ook nog hoge pings maar nu zie ik der toch weer goed zicht op komen. thx voor de info A2FLimburg :-)
Gast

Heren,

Ben ff gaan kijken op de supportpagina van Scarlet.be en onderstaande gevonden:

17 oktober 2003 06:45
ADSL: onderhoud infrastructuur
Wegens onderhoudswerken is er een onderbreking mogelijk voor alle klanten op vrijdag 17/10/03 tussen 06:30 u en 07:30 u.
Wegens onderhoudswerken is er een onderbreking mogelijk voor alle klanten op maandag 20/10/03 tussen 00:00 u en 06:00 u gedurende een 15-tal minuten.
Wegens onderhoudswerken is er een onderbreking mogelijk op dinsdag 21/10/03 tussen 06:30 u en 07:30 u in volgende zones: 010-Glimes, 085-Heron, 03-Kalmthout
Wegens onderhoudswerken is er een onderbreking mogelijk voor alle klanten op donderdag 23/10/03 tussen 06:30 u en 07:30 u.

Toch al iets concretere info dan A2F, niet veel ... maar daar weten de mensen toch van iets.
Gast

Lol, 1 Mbit ofwat lager is laag, maar ik haal op dit moment echt snelheden van minder dan 10KB/s :lol:
Hehe, gelukkig ben ik dit weekend amper thuis
Fr3aK

Ik heb nu terug een goede ping maar de downloadspeed is rampzalig :(
Van belnet.be haal ik nu max 5kb/s hoewel men upload nog altijd 50kb/s is.
Hopelijk lossen ze dit downloadprobleem snel op :o

Greetz
A2FLimburg

Het is echt een ramp! Ze hebben weer aan hun instellingen zitten kloten.
Afgezien van de lage snelheid was er de afgelopen dagen goed mee te werken maar nu is surfen vrijwel onmogelijk geworden. Met een tracert ziet alles er ogenschijnlijk veel beter uit, weinig packetloss, weinig latency, maar pings met lange blokken =/ 1470 bytes geven een hoge packetloss. Langszamerhand begin ik de moed op te geven.
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”