Belgacom tv opnemen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
tommy007
Starter
Starter

als ik wil opnemen switcht de decoder automatisch naar die post dat ik wil opnemen en kan ik niet van post veranderen zonder dat hij stopt met opnemen?? ik dacht dat opnemen + naar een andere post kijken mogelijk was?
dbr
Premium Member
Premium Member

tommy007 schreef:als ik wil opnemen switcht de decoder automatisch naar die post dat ik wil opnemen en kan ik niet van post veranderen zonder dat hij stopt met opnemen?? ik dacht dat opnemen + naar een andere post kijken mogelijk was?
Nee, dat is het niet.
Je kunt het wel aanzetten als je bereid bent je decoder open te schroeven, harde schijf los te halen en via een computer te benaderen om 1 enkele waarde te veranderen.
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
Blue-Sky
Erelid
Erelid

dbr schreef:Je kunt het wel aanzetten als je bereid bent je decoder open te schroeven, harde schijf los te halen en via een computer te benaderen om 1 enkele waarde te veranderen.
Om dan naar alle waarschijnlijkheid je garantie te verliezen. :wink:
Afbeelding
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Volgens mij was het door de laatste update wel mogelijk.

edit: ik ben blijkbaar verkeerd.
Kan ik een andere uitzending bekijken dan hetgeen ik opneem ?
Indien u één decoder bezit, is het niet mogelijk om een andere uitzending te bekijken dan hetgeen u opneemt.

Indien u twee decoders heeft, is het mogelijk om op de eerste decoder een programma op te nemen en een andere uitzending te bekijken op de tweede.
volgens de belgacomtv faq
dbr
Premium Member
Premium Member

Blue-Sky schreef:
dbr schreef:Je kunt het wel aanzetten als je bereid bent je decoder open te schroeven, harde schijf los te halen en via een computer te benaderen om 1 enkele waarde te veranderen.
Om dan naar alle waarschijnlijkheid je garantie te verliezen. :wink:
Dat zeker, maar als je het voorzichtig doet is het niet te zien.
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
tommy007
Starter
Starter

dbr schreef:
Nee, dat is het niet.
Je kunt het wel aanzetten als je bereid bent je decoder open te schroeven, harde schijf los te halen en via een computer te benaderen om 1 enkele waarde te veranderen.
vertel :-)
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Xplod
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Overlaatst had ik een Belgacom medewerker hier aan de lijn i.v.m. de vraag of ik mijn adsl+ abbo hier kon upgraden naar een vdsl-boost,.. jammer genoeg technisch ... nog niet ... mogelijk in combinatie hier met BTV 2TV's,.... en ben hem eens wat beginnen uithoren hoe het er nu eigenlijk mee zat met dat opnemen enzo..... wel ........

"Wij willen het hier natuurlijk eindelijk ook eens graag weten en wij horen hier natuurlijk ook één en ander in de wandelgangen .... het is nog niet officieel maar het zou voor héél binnenkort zijn" meldde hij. "Nog een maandje ofzo naar 't schijnt" kwam hij me nog te zeggen.

Het betreft dus de omschakeling van MPEG2- naar MPEG4-streams die dus opnemen en kijken naar iets anders zal mogelijk maken.
De upgrade zou terug in fasen opgestart worden en zal jammer genoeg nog niet voor iedereen mogelijk zijn. Daar zal de upgrade naar VDSL2 wel nog voor iets tussen zitten zeker wat dan weer op zijn beurt naar het einde van het jaar een feit zou zijn.

't Is dus maar van horen zeggen hé :wink:
Kriep
Plus Member
Plus Member

[shock]Hoezo? Kan je niet opnemen én tegelijkertijd naar iets anders kijken met BelgacomTV? [/shock]

[ironie]Technologie en Belgacom gaat toch hand in hand eh...[/ironie]
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

dbr schreef:
tommy007 schreef:als ik wil opnemen switcht de decoder automatisch naar die post dat ik wil opnemen en kan ik niet van post veranderen zonder dat hij stopt met opnemen?? ik dacht dat opnemen + naar een andere post kijken mogelijk was?
Nee, dat is het niet.

De inovatie van de jongens en meisjes van Belgacom :-D Sorry maar bij Telenet kan je reeds tegelijkertijd 2 programma's opnemen (dan wel ofwel naar een derde analoog kijken, ofwel ben je dan niet thuis, ofwel opnemen en verplicht kijken naar 1 van de 2 zenders dat je aan het opnemen bent)
Ofwel opnemen en kijken en zappen naar de andere zenders kan ook.

Hmm, zou toch al lang moeten geregeld zijn bij Belgacom, maar ja hun inovatie daar kan je altijd vragen bij stellen hé. Maar als het is om dure tarieven aan te rekenen dan zijn ze er wel als de eersten bij :twisted: Zo kennen we ze natuurlijk die jongens en meisjes hé, altijd de duurste en de traagste van de klas binnen Europa.
Xplod
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Allée zulle,.. we zijn weer vertrokken over wie wat reeds kan aanbieden enz. enz. enz. pffff ..... :roll:

Alles op zijn tijd,.... Belgacom doet het met een andere technologie,... wie weet zal Belgacom ooit nog de tijger worden en Telenet het rendier.

Oh,.. ik maak er verder geen woorden meer aan vuil.
Ik wou het alleen maar even melden wat ik opgevangen had.
whacker
Member
Member

Ik heb van Belgacom zelf ook gehoord dat dit eind deze maand mogelijk zou worden. Via-via ken ik iemand bij Belgacom en die zegt hetzelfde. Maximum nog een maand gok ik. Eindelijk.
Kriep
Plus Member
Plus Member

Xplod schreef:Allée zulle,.. we zijn weer vertrokken over wie wat reeds kan aanbieden enz. enz. enz. pffff ..... :roll:

Alles op zijn tijd,.... Belgacom doet het met een andere technologie,... wie weet zal Belgacom ooit nog de tijger worden en Telenet het rendier.

Oh,.. ik maak er verder geen woorden meer aan vuil.
Ik wou het alleen maar even melden wat ik opgevangen had.
Wie weet krijgen we dit jaar nog zon te zien... wie weet...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”