Lifestyle 48 Bose aansluiten op het internet... HOE?

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
memyselfandi
Plus Member
Plus Member

Hallo

Iemand vroeg me of het mogelijk was om de bose lifestyle 48 aan te sluiten op een router om zo tekst en muziek via internet op de bose harde schijf te plaaten. Ik heb dit even opgezocht op internet maar veel wijzer ben ik ook niet geworden.

De bose website is niet zo goed beschreven
en ook de meegeleverde handleiding besteed geen enkel hoofdstuk aan dit item. nothans las ik op revieuw pagina's dat de bose op het internet (via router?!) kan aangesloten worden. er zit trouwens een ethernet poort ingewerkt. maar na het aansluiten van de kabel gebeurd er echter niks.

Weet iemand waar ergens ik meer informatie kan vinden over de ethernet aansluiting. en wat de mogelijkheden van deze internet aansluitingen zijn voor de lifestyle?

hopelijk kunnen jullie mij verder helpen dit zal in ieder geval veel werk uitsparen.

PS: wat ik wel al las op de bose site MP3 kan niet opgeslaan worden op de hard disc maar als je mp3 op een cd-r schrijft leest het systeem dit wel! waarom kan mp3 op cd wel en niet op hard disk?? !!! nu kunnen er maximuim 400 cd's opgeslaan worden. en de eigenaar beschikt over heel wat meer cd's.

bedankt voor de hulp alvast
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Ik heb er (nog) geen in huis (wanneer komt de series IV met BR-speler?) maar ik dacht dat die netwerkaansluiting alleen met het oog op een toekomstige update voorzien was, en nu dus nog niet werkt.
Je kan hem wel op een computer aansluiten maar niet rechtstreeks op een router. Dat is o.a. de reden voor de lancering van de Lifestyle 35 (uitgeklede 48, zonder harde schijf, aan dezelfde prijs als de 38, maar met de kleine cubes).
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”