Abo opzeggen en domiciliëring

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Hans Wörzt
Starter
Starter

Begin augustus stuurde ik een verzoek om mijn Scarlet-abonnement op te zeggen (ik vertrek voor een poos naar het buitenland). Binnen de week werd dit keurig bevestigd, en meldden ze mij dat de verbreking vanaf 31 augustus zal ingaan.

Mijn facturen werden tot op heden begin van de maand via domiciliëring betaald. Wat ik wilde weten is : Waarop slaat dat bedrag, op de voorbije maand, of voor de volgende maand (na de facturatiedatum) ?
Ben de voorbije 5,5 jaar Scarlet-klant geweest en beschik niet langer over de betaalgegevens van de eerste 3 jaar zodat ik daar geen zicht meer op heb, en wil weten wanneer ik de domiciliëring moet opdoeken. Ik verstuurde de vraag zonet ook naar Scarlet zelf via hun contactformulier.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 13 keer

Normaal gezien de voorbije maand. Je zal eind augustus of begin september dus nog een factuur krijgen
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Als je de faktuur opvraagt via mijn.scarlet.be staat er trouwens bij vermeld voor welke periode je betaalt.
Hans Wörzt
Starter
Starter

lithion schreef:Als je de faktuur opvraagt via mijn.scarlet.be staat er trouwens bij vermeld voor welke periode je betaalt.
Inderdaad... en dat blijkt dus niet voor de voorbije maand te zijn maar voor de volgende !
Bedankt.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”