Fulladsl slechte ervaring met verbinding USRobotics
deze?kanakaris schreef:Heeft iemand ervaring met deze USRobotics Gateway ?
Ik zie bij jou ook niets dus ik vraagkanakaris schreef:zie niets
deze? Waarmee ik bedoel dat er helemaal geen deze is.
Wel verwarrend nu ik erover nadenk.
Maar welke Gateway bedoel je?
En je zegt dat je een slechte ervaring hebt, maar wat was er dan mis?
US Robotics Wireless MAXg ADSL2+ Gateway USR9108A
Probleem is dat de verbinding goed is , maar ik regelmatig op mijn browser zie : 'Kan server niet vinden' Mail werkt dan ook niet.
Heb al vele keren gebeld met Fulladsl : zij zeggen dat de snelheid naar beneden moet.Ik zit nu aan 3,3 MBps.Nochtans was de snelheid hoger bij mijn vorige provider (Skynet) , 4mbps , en waren er nooit problemen
Probleem is dat de verbinding goed is , maar ik regelmatig op mijn browser zie : 'Kan server niet vinden' Mail werkt dan ook niet.
Heb al vele keren gebeld met Fulladsl : zij zeggen dat de snelheid naar beneden moet.Ik zit nu aan 3,3 MBps.Nochtans was de snelheid hoger bij mijn vorige provider (Skynet) , 4mbps , en waren er nooit problemen
Hier ook fulladsl en ook vaak problemen gehad en nog steeds.
Aangetekende brief is verstuurd.
hun helpdesk zegt steeds dat er niets aan de hand is (ook al stuur ik logs, speedtests,...) door.
Ze behandelen je daar ook als een complete randdebiel terwijl ik er redelijk zeker van ben dat ik er iets meer van weet dan zij.
Aangetekende brief is verstuurd.
hun helpdesk zegt steeds dat er niets aan de hand is (ook al stuur ik logs, speedtests,...) door.
Ze behandelen je daar ook als een complete randdebiel terwijl ik er redelijk zeker van ben dat ik er iets meer van weet dan zij.