De Simpsons film vs de Pirate Bay

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

hollebollegijs schreef:ik moet zeggen dat de film mij zwaar is tegengevallen, had er meer van verwacht.

Zelfde hier vond hem eigenlijk maar gewoon, ongeveer hetzelfde als 2-3 afleveringen waard.

Spider pig
Spider pig
Does whatever a spider pig does
Can he swing
from a web?
No he can't
he's a pig
Look ooooouuut
Here comes the spider pig.

--> zowat het hoogtepunt van de film, voor de rest was alles maar gewoontjes IMHO.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Ge kunt daar gemakkelijk van nagenieten op YouTube.
Catchy lieke wel.

Film op zich was goed, maar had veel weg van een lange aflevering.
Had er ewa meer van verwacht, maar het is nu ook ni dat ge ontgoocheld terugkeert.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Daffodil31LE
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jan 2004, 20:54
Locatie: Baarle-Hertog

selder schreef:
laurens7 schreef:Nu vind ik de dvd-rip toch wel van betere kwaliteit en de nederlandse subs zijn ook wel leuk.


Tssk tssk tssk ... Van The Simpsons is tot op heden nog altijd geen DVDrip uit, enkel een Telesync, maar dan wel met een digitale camera. Die ...DVDSCR.XViD... die jij hebt is verkeerd gelabeld :p


Zever. Er is al lang een volledige DVD met subs gepost op usenet. Ik heb 'm al twee weken in huis.
Gebruikersavatar
TL@
Pro Member
Pro Member
Berichten: 365
Lid geworden op: 12 jun 2007, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Daffodil31LE schreef:
selder schreef:
laurens7 schreef:Nu vind ik de dvd-rip toch wel van betere kwaliteit en de nederlandse subs zijn ook wel leuk.


Tssk tssk tssk ... Van The Simpsons is tot op heden nog altijd geen DVDrip uit, enkel een Telesync, maar dan wel met een digitale camera. Die ...DVDSCR.XViD... die jij hebt is verkeerd gelabeld :p


Zever. Er is al lang een volledige DVD met subs gepost op usenet. Ik heb 'm al twee weken in huis.


Noob zeker :roll:
De DVD die op usenet stond was wel degelijk met een cam of TS als bron. Iemand met veel vrije tijd heeft daar dan een DVD van gemaakt. De kwaliteit wordt niet ineens beter omdat het formaat is omgezet zene.
Daffodil31LE
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jan 2004, 20:54
Locatie: Baarle-Hertog

Nee, geen noob. Wel realist. Perfect beeld en perfect geluid. Iets wat bij een cam of telesinc nogal eens uit de pas durft te lopen.

Deze versie komt van een promoDVD. Believe me, I can tell the difference.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

stfuwtfbbq uSeNeT-n00b, I are leet scene ftp leech!!!!111!!!11

Ik zeg het toch dat die DVDrip mislabeled is! Telesync (en dus niet telesinc) kán goede kwaliteit zijn, en zeker als alle stappen digitaal zijn. én zeker bij CGI, daar valt dat al helemaal niet op...

Als de echte DVDrip uitkomt, moet ge die ook maar eens afhalen van uw grote usenet dink, en die ernaast leggen ...

Tss nOObs.

Zoekt anders eens op www.nfoogle.com welke versie dat je hebt :p
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

selder schreef:stfuwtfbbq uSeNeT-n00b, I are leet scene ftp leech!!!!111!!!11

Ik zeg het toch dat die DVDrip mislabeled is! Telesync (en dus niet telesinc) kán goede kwaliteit zijn, en zeker als alle stappen digitaal zijn. én zeker bij CGI, daar valt dat al helemaal niet op...

Als de echte DVDrip uitkomt, moet ge die ook maar eens afhalen van uw grote usenet dink, en die ernaast leggen ...

Tss nOObs.

Zoekt anders eens op www.nfoogle.com welke versie dat je hebt :p

2007-08-04 XviD The Simpsons Movie (2007) *DVDSCR* MVS 50x15 MB
Wie is nu noob :twisted:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Selderke, ondertussen hebben hier al genoeg mensen die versie gezien om te zien dat dat géén TS is maar wel degelijk een dvdrip ;).
Hebt ge'm zelf al gezien?
Daffodil31LE
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jan 2004, 20:54
Locatie: Baarle-Hertog

hellsnake schreef:2007-08-04 XviD The Simpsons Movie (2007) *DVDSCR* MVS 50x15 MB


Inderdaad. Die dus. Maar dan niet de rip maar de volledige DVD.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Zucht.

Afbeelding

Zie je die dotjes? Da's een watermark dat ze alleen in de cinema's afspelen, niet op een DVDscreener-schijf!

Hij is trouwens genuked als "mislabeled.tc" op alle servers waar ik op kan, maar ja, daar zal je m'n woord voor moeten nemen, of ik moet hier aan al die p2p en Usenet n00bs accounts beginnen uitdelen.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Als hij genuked is. Waarom vind ik dat dan op geen enkel warezboard en staat het niet eens op de site die jij gaf.
En het ziet er toch redelijk dvd achtig uit vind ik.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

ik heb ook nooit gezegd dat het er niet deftig uitziet, ik heb gezegd dat het een Telesync is, en géén rip van een DVDscreener.

Maar ja, mislabelede releases dat kan aan p2p en Usenet gebruikers hun aars oxcideren zeker :)

En praat me niet van Warezboarden, dat is gewoon onozel. Als je iets doet, doe het dan tegoei en niet via zo iets n00bish als een warezboard.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

selder schreef:ik heb ook nooit gezegd dat het er niet deftig uitziet, ik heb gezegd dat het een Telesync is, en géén rip van een DVDscreener.

Maar ja, mislabelede releases dat kan aan p2p en Usenet gebruikers hun aars oxcideren zeker :)

En praat me niet van Warezboarden, dat is gewoon onozel. Als je iets doet, doe het dan tegoei en niet via zo iets n00bish als een warezboard.

"Hij is trouwens genuked als "mislabeled.tc" " en "ik heb gezegd dat het een Telesync is"
Wat is het nu? Telesync of een telecine, want er is wel een groot verschil.

En wat vind je zo slecht aan warezboards.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Zitten ook nogal wat FOXINT watermerken in.
Gebruikersavatar
TL@
Pro Member
Pro Member
Berichten: 365
Lid geworden op: 12 jun 2007, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Bij een "tekenfilm" krijg je met telesync een beter resultaat dan met een gewone film. Die van de Simpsons is echter nog steeds geen DVD, ook geen promo.

Laatste wat ik er over zeg want het zal toch weer ni maar zijn :roll:
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

/me always thinks when he sees such discussions : "Who has the biggest ?"
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

CueBoy schreef:/me always thinks when he sees such discussions : "Who has the biggest ?"

Dat is duidelijk selder: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... highlight=
Afbeelding
Gebruikersavatar
TL@
Pro Member
Pro Member
Berichten: 365
Lid geworden op: 12 jun 2007, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

hellsnake schreef:
CueBoy schreef:/me always thinks when he sees such discussions : "Who has the biggest ?"

Dat is duidelijk selder: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... highlight=
Afbeelding


En met zo'n klein toetsenbordje ervoor lijkt dat monster nog groter :-D
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Nie moeilijk dat Selder die watermerken ziet :lol:
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Xvid is ook zo rotslechte kwaliteit gewoon ... geef mij naar 1080p x264 rips, en die moet mijn 8800GTS dan nog uitrekken ook!

Maar neen, trust me. Die simpsons is ne Telesync!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

Op torrentleech.org is te lezen dat de desbetreffende release (van mvs als ik het correct zie?) een R5 zou zijn, en dat er watermerken in te vinden zijn (zo lees ik in de comments)

Pogingen om de screenshot te downloaden mislukten wegens de host die compleet in de pan gehakt wordt (een of ander hongaars serverke), na 5 minuten wachten heb ik nog maar een derde van de screenshot binnen :/
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

zippie666 schreef:Op torrentleech.org is te lezen dat de desbetreffende release (van mvs als ik het correct zie?) een R5 zou zijn, en dat er watermerken in te vinden zijn (zo lees ik in de comments)

Pogingen om de screenshot te downloaden mislukten wegens de host die compleet in de pan gehakt wordt (een of ander hongaars serverke), na 5 minuten wachten heb ik nog maar een derde van de screenshot binnen :/

Op de vorige pagina heb ik screens gepost.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”