Contract dommel
Hey,
Heb me net aangesloten bij dommel, heb nu telenet.
Al onmiddellijk een mail gekregen met alle gegevens om te betalen, maar nog geen contracten.
Is dit normaal, dat de contracten op zich laten wachten of kan ik morgen beter contact opnemen?
Alvast bedankt,
G.
Heb me net aangesloten bij dommel, heb nu telenet.
Al onmiddellijk een mail gekregen met alle gegevens om te betalen, maar nog geen contracten.
Is dit normaal, dat de contracten op zich laten wachten of kan ik morgen beter contact opnemen?
Alvast bedankt,
G.
Ik zit er al een maand
Heb de mediumband vorige week geprbeerd, echt aangenaam verrast.
Heb wel moeite moeten doen om die 75GB erdoor te krijgen, dat gaat nooit lukken met gewoon gedrag denk ik, wat een luxe
Heb wel moeite moeten doen om die 75GB erdoor te krijgen, dat gaat nooit lukken met gewoon gedrag denk ik, wat een luxe
En is de snelheid goed te doen tegenover telenet?TL@ schreef:Ik zit er al een maand
Straffer nog, zelfs op mediumband zie je bijna geen verschil met TN tijdens gewoon surfen, zelfs Youtube gaat perfect.
Ik heb enkel gemerkt dat (zware) site van de Kinepolis wat trager is op mediumband.
Het downloaden gebeurt idd tegen iets minder dan helft van de snelheid van expressnet maar ik doe dat 's nachts, dus maakt het mij eigenlijk niet uit.
Ik ben heel tevreden
Ik heb enkel gemerkt dat (zware) site van de Kinepolis wat trager is op mediumband.
Het downloaden gebeurt idd tegen iets minder dan helft van de snelheid van expressnet maar ik doe dat 's nachts, dus maakt het mij eigenlijk niet uit.
Ik ben heel tevreden
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
met hun facturen zijn ze idd snelyama schreef: Dommel aangevraagd proforma factuur direkt al binnen ook .
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Volgens mij opent iedere nieuwe dommel klant gewoon een topic op userbasedean3009 schreef:lol zoveel nieuwe klanten... subiet is Dommel binnen een paar jaar groter dan Telenet
- yama
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Wie weet en als vdsl2 door komt van bgc en dommel ze ook aanbied sneller dan telenet.dean3009 schreef:lol zoveel nieuwe klanten... subiet is Dommel binnen een paar jaar groter dan Telenet
- yama
- Premium Member
Geachte Klant,
Op de eerste plaats heten wij u hartelijk welkom bij dommel.com. We zijn erg tevreden u als nieuwe klant te mogen verwelkomen en kijken reeds uit naar een fijne samenwerking!
contract ook binnen via mail .
We naderen het dommel avontuur stap per stap .
Op de eerste plaats heten wij u hartelijk welkom bij dommel.com. We zijn erg tevreden u als nieuwe klant te mogen verwelkomen en kijken reeds uit naar een fijne samenwerking!
contract ook binnen via mail .
We naderen het dommel avontuur stap per stap .
Hallo,
Ik heb me ook gewaagd in het dommelavontuur...
maar...
Ik heb verleden week vrijdag mijn contract getekend doorgefaxed
we zijn nu bijna 7 dagen verder en op men homepage staat er nog steeds dat ze mijn contract niet gekregen hebben.
De factuur kreeg ik onmiddelijk en heb deze dan ook onmiddelijk betaald.
Is het dus normaal dat de contracten zo lang nodig hebben om te verwerken?
Ik had ook een foutje bij het invullen van mijn contact gegevens, ik heb dan een mail gestuurd naar order@dommel om dat te melden en dat werd dan aangepast binnen de 24h.
Ik vind het raar....
Ik heb me ook gewaagd in het dommelavontuur...
maar...
Ik heb verleden week vrijdag mijn contract getekend doorgefaxed
we zijn nu bijna 7 dagen verder en op men homepage staat er nog steeds dat ze mijn contract niet gekregen hebben.
De factuur kreeg ik onmiddelijk en heb deze dan ook onmiddelijk betaald.
Is het dus normaal dat de contracten zo lang nodig hebben om te verwerken?
Ik had ook een foutje bij het invullen van mijn contact gegevens, ik heb dan een mail gestuurd naar order@dommel om dat te melden en dat werd dan aangepast binnen de 24h.
Ik vind het raar....
I need MORE volume to see MORE heli movies
- xenne
- Elite Poster
bij mij heeft dat ook redelijk wat tijd in beslag genomen, ik heb na een week zelfs een gebeld om te vragen of het toegekomen was, kreeg positief antwoord en dat het die dag nog zou verwerkt worden, zo gescheide ook :
bestelling dommel :
06/08: besteld bij DOMMEL, contract opgestuurd en betaald
07/08: CRM panel DOMMEL toegankelijk, overschakeling naar DOMMEL mail, nog geen aktivatie datum (we have not yet received a signed copy of the contract)
13/08: gebeld naar DOMMEL om te vragen of ze contract al ontvangen hebben (j)
13/08: update status CRM: the activation of the dommel.com adsl signal has been requested
14/08: update status CRM: expected installation date : 21/08/2007 (14.00u - 18.00u)
14/08: domiciliatie DOMMEL geaktiveerd
21/08: ADSL geaktiveerd
bestelling dommel :
07/08: CRM panel DOMMEL toegankelijk, overschakeling naar DOMMEL mail, nog geen aktivatie datum (we have not yet received a signed copy of the contract)
13/08: update status CRM: the activation of the dommel.com adsl signal has been requested
14/08: update status CRM: expected installation date : 21/08/2007 (14.00u - 18.00u)
Bel gewoon eens naar de helpdesk. Dan kunnen ze je direct zeggen of ze het ontvangen hebben.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Hopelijk is VDSL2 dan ook overal in Vlaanderen verkrijgbaar...yama schreef:Wie weet en als vdsl2 door komt van bgc en dommel ze ook aanbied sneller dan telenet.dean3009 schreef:lol zoveel nieuwe klanten... subiet is Dommel binnen een paar jaar groter dan Telenet
En wanneer heb je je login voor adsl ontvangen? Was het enkele dagen voor dat ADSL werd geactiveerd?xenne schreef:bij mij heeft dat ook redelijk wat tijd in beslag genomen, ik heb na een week zelfs een gebeld om te vragen of het toegekomen was, kreeg positief antwoord en dat het die dag nog zou verwerkt worden, zo gescheide ook :
bestelling dommel :
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Ik kon deze gewoon aanvragen via het control panel vanaf ik er toegang tot had...Chanfan schreef:En wanneer heb je je login voor adsl ontvangen? Was het enkele dagen voor dat ADSL werd geactiveerd?xenne schreef:bij mij heeft dat ook redelijk wat tijd in beslag genomen, ik heb na een week zelfs een gebeld om te vragen of het toegekomen was, kreeg positief antwoord en dat het die dag nog zou verwerkt worden, zo gescheide ook :
bestelling dommel :
- xenne
- Elite Poster
je kan ze idd ontvangen via het CRM panel, op de R klikken. je krijgt ze pas automatisch op het moment dat je lijn geaktiveerd werd door belgacomChanfan schreef:En wanneer heb je je login voor adsl ontvangen? Was het enkele dagen voor dat ADSL werd geactiveerd?xenne schreef:bij mij heeft dat ook redelijk wat tijd in beslag genomen, ik heb na een week zelfs een gebeld om te vragen of het toegekomen was, kreeg positief antwoord en dat het die dag nog zou verwerkt worden, zo gescheide ook :
bestelling dommel :
Ik heb mijn adsl login automatisch gekregen een dag of 3 nadat ik dommel had aangevraagd, betaald en contracten ondertekend. Kan nog niet online. Mijn expected installation date staat op 30 augustus.
- yama
- Premium Member
Dan zal je pas online kunnen vanaf 30 augustus chanfan.Chanfan schreef:Ik heb mijn adsl login automatisch gekregen een dag of 3 nadat ik dommel had aangevraagd, betaald en contracten ondertekend. Kan nog niet online. Mijn expected installation date staat op 30 augustus.
owkie thanx.yama schreef:Dan zal je pas online kunnen vanaf 30 augustus chanfan.Chanfan schreef:Ik heb mijn adsl login automatisch gekregen een dag of 3 nadat ik dommel had aangevraagd, betaald en contracten ondertekend. Kan nog niet online. Mijn expected installation date staat op 30 augustus.