tip...zoekfunctie aanpassen.

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
regeri
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Ik wilde vandaag toevallig iets opzoeken via de zoekfunctie rechts in beeld,en het ging er om dat een vriend zijn telefoon in de wasmachine,per ongeluk heeft gegooid.Nu wis ik dat er een forum over dit onderwerp ging,en dus typ ik in de zoekbalk...wasmachine.Echter dit forum staat er niet in wat krijg ik als eerste Energie Gasprijs over paar jaar verdubbelen.Of waterschade dan krijg ik als eerste Mobiel internet, GSM, VoIP en navigatie Een gsm op de vijf verzekerd
:?
Toch zeer vreemd,kan dit misschien aangepast worden,dan lijkt me de zoekfunctie iets functioneler.
Live life to the Max
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Die resultaten kloppen anders wel degelijk, aangezien die termen wel degelijk in die topics te vinden zijn ...
Ik kan een rebuild van de zoekindex doen (dat duurt wel een paar uur), maar volgens mij zal het resultaat niet anders zijn.

Enige nadeel van de resultatenpagina is dat de volgorde niet die van relevantie, maar van datum is.
regeri
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Ah oke,ja goed het was maar een ideetje,misschien dat dit mogelijk was ja . :P
Live life to the Max
Blue-Sky
Erelid
Erelid

meon schreef:Die resultaten kloppen anders wel degelijk, aangezien die termen wel degelijk in die topics te vinden zijn ...
Enige nadeel van de resultatenpagina is dat de volgorde niet die van relevantie, maar van datum is.
Voor members welke iets opzoeken, en willen nazien of er al een topic over bestaat.
Handig om dubbelposts te vermijden. :wink:

Zo onlangs iets over KPN. (waar ditCh opmerkte dit bestaat al)

Wel, geef bovenaan in het zoeken venster op de 3 Letters KPN
Dan heb je de meest recente topic (s) daarover. (het veld Naam laat je dan best leeg)

Terloops, 'k vrees het ergste voor de GSM van je vriend... :cry:
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”