US Robotics USR9112

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Jefke
Starter
Starter

Deze modem router aangeschaft: USRobotics® ADSL2+ Ethernet/USB Router, meer info: http://www.usr-emea.com/products/p-broa ... s&loc=mest en http://www.usr.com/support/9112/9112-ug/index.html
Vraag, hoe dit toestel instellen om probleemloos en veilig te intenetten? Heb al van alles geprobeerd met firewall en NAT (virtual server). Met eMule alles OK, gewoon surfen lukt maar voor 50%. Soms gaat een site probleemloos open, soms hangt de site of zijn er geen afbeeldingen te zien.
Als ik de firewall uit zet geen probleem.
Op voorhand bedankt voor alle hulp. :-D
toettoet
Plus Member
Plus Member

upload cappen?
Jefke
Starter
Starter

upload cappen? Wat bedoel je daar mee?
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

Jefke schreef:upload cappen? Wat bedoel je daar mee?
Zorgen dat emule niet zoveel upload (max 75% van wat uw lijn aankan), Anders kunt ge, zoals ge schrijft, problemen krijgen met andere zaken zoals surfen, mailen etc
Jefke
Starter
Starter

Dat is het probleem niet. Er klopt iets niet aan mijn NAT - Firewall instellingen. eMule loopt als een trein.
Het is als ik alleen maar wat rondsurf dat er problemen optreden. Sommige sites laden probleemloos, andere voor 50 % en weer andere helemaal niet. Als ik de firewall af zet, geen problemen.
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster

aan die NAT instellingen en de firewall zal niks verkeerd zijn dan. 't ga ni zijn dat de firewall sommige wel doorlaat en andere niet tenzij ge iets in die URL blocking hebt gezet.

Hebt ge die problemen ook als eMule af staat? En die problemen, is dat een time-out of zegt die 404 cannot find page of iets in die trend?
Please help, looking for a way to get rich and fast
Jefke
Starter
Starter

Heb geen URL blokking gedaan. Surf wel met Firefox (Minefield). Zal eens meer met IE7 surfen. Moeilijkheden met surfen treden ook op als ik niet met eMule werk.
Jefke
Starter
Starter

Heb bij firewall modem instellingen Intrusion Detection uitgevinkt en terug aangevinkt. Probleem lijkt opgelost.
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
Bedankt: 113 keer
Provider

Anders eens een firmware update doen, als het probleem zich nog voordoet.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”