Iemand die dat certificaat heeft?
http://www.cisco.com/web/learning/le3/ccie/index.html
Naar't schijnt als je dat hebt is't normaal om meer dan 25 000 euro per maand te verdienen? Wel al gelezen dat voor het examen af te mogen leggen ge eerst 300 euro moet betalen per poging voor het retemoeilijke schriftelijke examen en erna binnen de 18 maanden een practische proef in een laboratorium moet doen dewelke je nog eens 1250 euro per poging kost
Hier zit toevallig iemand die dat heeft?
cisco ccie
ik weet dat het CCNA examen per poging 8000 Bef kost...zippie666 schreef:Iemand die dat certificaat heeft?
http://www.cisco.com/web/learning/le3/ccie/index.html
Naar't schijnt als je dat hebt is't normaal om meer dan 25 000 euro per maand te verdienen? Wel al gelezen dat voor het examen af te mogen leggen ge eerst 300 euro moet betalen per poging voor het retemoeilijke schriftelijke examen en erna binnen de 18 maanden een practische proef in een laboratorium moet doen dewelke je nog eens 1250 euro per poging kost
Hier zit toevallig iemand die dat heeft?
voor de rest iest overroepen imo
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Zever in pakskes. 3500 à 4000 bruto met een bedrijfswagen in de categorie BMW 320d is realistischer. En dan moet je al meer dan 5 jaar ervaring hebben. Beste is trouwens dat je je firma de certificatie & de cursussen laat betalen.zippie666 schreef:Naar't schijnt als je dat hebt is't normaal om meer dan 25 000 euro per maand te verdienen?
Ik ben realistisch, ik weet dat ik het nooit ga halen (en of ik het wil halen is ook nog iets anders, wat tijd over hebben voor de vrouw en kinderen zou plezant zijn)... maar, wat houdt dat dan precies in VP of GM?BungaMan schreef:yup, 25.000 euro is al meer iets voor het niveau VP of GM.
@Kaween: bedankt
-
- Starter
Inderdaad,Je moet je laten inwerken in het bedrijf zelf,deej schreef:Zever in pakskes. 3500 à 4000 bruto met een bedrijfswagen in de categorie BMW 320d is realistischer. En dan moet je al meer dan 5 jaar ervaring hebben. Beste is trouwens dat je je firma de certificatie & de cursussen laat betalen.zippie666 schreef:Naar't schijnt als je dat hebt is't normaal om meer dan 25 000 euro per maand te verdienen?
aangetrouwde familie van me is zo iemand die werkt bij IBM als IT manager of zoiets in die aard met aardig wat diplomas op zak geeft zelf ook les en volgt nog altijd cusussen,
DE juiste loonbarema weet ik niet maar zal rond de 3000€ draaien
auto=BMW X5 juist verzekering moet ie betalen
2Xlaptop
Internet en mobile phone inbegrepen
is nu in luxemburg tewerkgesteld daar word je minder belast...
25000€ is verdorie veel
Ik ben maar simple fabrieksarbeider met intersse in netwerken en PC's
Wij werken met 750 Mensen en men baas(plantmanager heeft zo'n 11000 € per maand
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Je krijgt gewoon je wedde zonder belastingen afgetrokken. Je moet deze dan zelf betalen aan de Belgische staat. Veel haalt dat dus niet uit, tenzij voor de baas of als je uw domicilie in Luxemburg zet.turbojacky schreef: Internet en mobile phone inbegrepen
is nu in luxemburg tewerkgesteld daar word je minder belast...
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Inderdaad, wikipedia bevestigt het :Astralon schreef:VP = Vice President?
GM = General Manager?
Vice President
General Manager
GM kan wel heel wat meer betekenen, maar het is waarschijnlijker dat het in deze context daarover gaat.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
met dankdeej schreef:Zever in pakskes. 3500 à 4000 bruto met een bedrijfswagen in de categorie BMW 320d is realistischer. En dan moet je al meer dan 5 jaar ervaring hebben. Beste is trouwens dat je je firma de certificatie & de cursussen laat betalen.zippie666 schreef:Naar't schijnt als je dat hebt is't normaal om meer dan 25 000 euro per maand te verdienen?
25'000€ per maand = 1miljoen Bef/maand
= 12 miljoen per jaar...
en dat is dan wrs nog netto ook volgens de 'geruchten' ?
komaan zeg
3500~4000 is idd realistisch(er)...
terzijde : docent zei mij :
"cisco past moeilijkheidsgraag aan naar gelang het aantal afgestudeerden, om zo toch de 'zwaarte' en 'kwaliteit' van de opleiding te behouden"..
dus kan me niet voorstellen dat ze met 3 man per land blij zijn
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Hangt zoals gezegd ook af van ervaring en leeftijd (gaat soms samen ).brechtvm schreef:3500~4000 is idd realistisch(er)...
Voor iemand van 25 met een ccie certificatie lijkt 3500 à 4000 bruto met de gebruikelijke extralegale voordelen normaal.
Voor iemand van 45 met een ccie certificatie en meer dan 20 jaar ervaring is 5000 tot 6000 bruto + extralegale voordelen niet abnormaal.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
ik vrees dat zonder praktijkervaring het ook heel erg moeilijk wordt om te slagen op dat examen de meeste dingen leer je nu eenmaal 'on the job' en niet 'uit de boekskes'
lijkt mij sterk als een pas afgestudeerde daar op zou slagen (of hij/zij heeft echt niets anders te doen in zijn/haar vrije tijd)
lijkt mij sterk als een pas afgestudeerde daar op zou slagen (of hij/zij heeft echt niets anders te doen in zijn/haar vrije tijd)
daar haal je nu net alles aan :seagull schreef:Hangt zoals gezegd ook af van ervaring en leeftijd (gaat soms samen ).brechtvm schreef:3500~4000 is idd realistisch(er)...
Voor iemand van 25 met een ccie certificatie lijkt 3500 à 4000 bruto met de gebruikelijke extralegale voordelen normaal.
Voor iemand van 45 met een ccie certificatie en meer dan 20 jaar ervaring is 5000 tot 6000 bruto + extralegale voordelen niet abnormaal.
"bruto" en "extra legale voordelen"
beiden worden belast, en kijk dan eens wat nog overschiet
50% ?
3 in heel België?
Eerder iets van een 232. blijft nog steeds dungezaaid als je weet dat Brussel het enige examencentrum van Europa heeft op CCIE-vlak (had?).
http://www.cisco.com/web/learning/le3/c ... dwide.html
Eerder iets van een 232. blijft nog steeds dungezaaid als je weet dat Brussel het enige examencentrum van Europa heeft op CCIE-vlak (had?).
http://www.cisco.com/web/learning/le3/c ... dwide.html
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik denk dat je je wensen voor waarheid neemt. Iemand van 25 zal eerder rond de 2500 / 3000 schommelen. En die van 45 heeft zich dan ook wel heel goed verkocht / opgewerkt.seagull schreef:Voor iemand van 25 met een ccie certificatie lijkt 3500 à 4000 bruto met de gebruikelijke extralegale voordelen normaal.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
In Belgie zijn er op dit moment niet zoveel vacatures, maar ik heb er wel 2 in Nederland gevonden met vermelding van salaris:
Up to €4500 per month + Bonus + Benefits
5500/month
Lijkt me net iets realistischer dan 25000 EUR/maand
Up to €4500 per month + Bonus + Benefits
5500/month
Lijkt me net iets realistischer dan 25000 EUR/maand
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Voor een maandsalaris deel je door 13.8 ... en buitenlandse lonen vergelijken is zo ie zo moeilijk.zippie666 schreef:dat gedeeld door 12