Overstap

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SteXx
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 aug 2007, 10:25

Net als zoveel (denk ik toch) ben ik de limieten van Telenet kotbeu en wil na 8 jaar overstappen naar Dommel. Aangezien wij in een nieuwbouw wonen heb ik Belgacom gecontacteerd om de telefoonlijn te komen aansluiten. Ik heb daarbij een Discovery lijn aangevraagd. In september komen de techniekers de aansluiting doen en de activering van de lijn heb ik twee maand later gevraagd. Mijn Telenet loopt nog tot januari immers. Nu mijn vraag : Eenmaal ik bij Dommel mijn Netconnect heb lopen, kan ik dan mijn Discovery lijn bij Belgacom opzeggen? Of moet je dit altijd blijven behouden.
( Ik vraag enkel internet aan bij Dommel )

Bedankt.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Je hebt die lijn nodig voor je Adsl signaal, andere mogelijkheid is 'raw coppr' lijntje.
Maar omdat dit nog meer kost dan een disco lijn en je ook telefonisch niet meer bereikbaar zal zijn lijkt het me toch aangewezen om je disco lijntje niet de deur te wijzen.
Dus disco lijntje en telefoneren via VOIP (bellen via disco = duur)
Gebruikersavatar
SteXx
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 aug 2007, 10:25

Pff, eigenlijk triestig dat je in dit land niet zonder 'de grote twee' kan... :-(
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

SteXx schreef:Pff, eigenlijk triestig dat je in dit land niet zonder 'de grote twee' kan... :-(
Dat is ook triestig.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

SteXx schreef:Pff, eigenlijk triestig dat je in dit land niet zonder 'de grote twee' kan... :-(


Bij e-leven kan een adsl abonnement nemen zonder een Belgacom abonnement ...
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

ditCh schreef:
SteXx schreef:Pff, eigenlijk triestig dat je in dit land niet zonder 'de grote twee' kan... :-(


Bij e-leven kan een adsl abonnement nemen zonder een Belgacom abonnement ...

Maar is, net als Chello was, jammer genoeg zeer beperkt in het gebied dat ze bedienen.

We zouden meer van dat soort providers (ex-Chello, E-Leven, en ook wel Dommel/EDPnet) moeten hebben die overal of toch in het grootste deel van Vlaanderen aanwezig zijn.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Draco888 schreef:Maar is, net als Chello was, jammer genoeg zeer beperkt in het gebied dat ze bedienen.

We zouden meer van dat soort providers (ex-Chello, E-Leven, en ook wel Dommel/EDPnet) moeten hebben die overal of toch in het grootste deel van Vlaanderen aanwezig zijn.


Huh ? Enkel hun adsl2+ is beperkt verkrijgbaar ( zoals dit ook voor EDP is ;) ) ... maar ze bieden ook gewone adsl aan ( 3.3 of Mbit profiel ), en voor zover ik weet bieden ze dat overal te lande aan ... ( en je hebt bij de "gewone" adsl ook de mogelijkheid FUP te nemen ;) )
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”