Uitschrijven bij hotmail

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Raf
Starter Plus
Starter Plus

Is er eigenlijk een manier om je uit te schrijven bij hotmail? Dus dat je je email adres opzegt en dat het niet meer bestaat.

greetz
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik denk het niet.
Maar waarom zou je dat willen? Je kan je email toch gewoon niet meer openen.
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Uw account sluiten

Als u uw account sluit, worden uw geregistreerde gegevens (Dit zijn gegevens die u heeft opgegeven bij Windows Live, waaronder uw e-mailadres en wachtwoord.) en uw referenties (Unieke aanmeldgegevens die u gebruikt om toegang te krijgen tot beperkt toegankelijke bronnen, zoals websites en services. Voor Windows Live bestaan uw referenties uit uw e-mailadres en wachtwoord. Maar dit kan ook het nummer van een mobiele telefoon en een pincode, een smartcard of beveiligingssleutel zijn.) verwijderd. Hetzelfde geldt voor uw lijst met contactpersonen voor Messenger en voor uw Windows Live-contactpersonen. U kunt zich dan niet meer aanmelden bij de sites en services van Windows Live.
Uw Windows Live-account sluiten:

1. Ga naar de Accountoverzichtspagina.
2. Klik op de navigatiebalk op Instellingen.
3. Klik onder Algemene taken op Uw account sluiten.
4. Controleer of de juiste Windows Live ID-gebruikersnaam wordt getoond, typ uw wachtwoord en klik vervolgens op Ja.

Belangrijk

* Als u een account van een kind beheert, worden de toestemmingen die u het kind heeft gegeven ingetrokken als u uw account sluit.
* Als het account dat u wilt sluiten, is gekoppeld aan Premium-services (Dit zijn services waarvoor u moet betalen, zoals Live Mail Plus. U moet hiervoor een abonnement nemen en een factureringsrelatie tot stand brengen met Microsoft.) of een Windows Live Mail-account, moet u de abonnementen voor de afzonderlijke services eerst opzeggen en moet u het Windows Live Mail-account sluiten voordat u uw Windows Live ID-account sluit.
* Sommige van uw gegevens worden niet verwijderd. Zie de online privacyverklaring van Microsoft voor meer informatie over dit onderwerp.

Niet meer inloggen helpt ook :)
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Trouwens, als je meer dan twee maand hem niet meer gebruikt dacht ik dat die ook gedelete word.
Afbeelding
brechtvm
Member
Member

The_One schreef:Trouwens, als je meer dan twee maand hem niet meer gebruikt dacht ik dat die ook gedelete word.

gelocked dacht ik, niet verwijderd..
correct me if i'm wrong
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

brechtvm schreef:
The_One schreef:Trouwens, als je meer dan twee maand hem niet meer gebruikt dacht ik dat die ook gedelete word.

gelocked dacht ik, niet verwijderd..
correct me if i'm wrong

Inderdaad gelocked. Als je dan eens opnieuw inlogt kan je hem direct weer activeren. Veel hotmail adressen worden namelijk alleen maar gebruikt om te chatten op msn. Dus ze kunnen ze niet verwijderen.
Raf
Starter Plus
Starter Plus

Dank je.

Het is niet voor mij maar voor een kind van 7 jaar dat nogal overrompeld wordt allerlei dingen die niet echt met mails en msn messenger te maken hebben, ondanks diverse spam filters
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Raf schreef:Dank je.

Het is niet voor mij maar voor een kind van 7 jaar dat nogal overrompeld wordt allerlei dingen die niet echt met mails en msn messenger te maken hebben, ondanks diverse spam filters

Denk dat beveiliging op het allerhoogste niveau zetten helpt. (op site van Hotmail)
Denk dat je dan enkel mail kan ontvangen van de mensen die in je adresboek staan. (was tijdje geleden toch zo).
kweezie wabbit
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

Dit is nog altijd zo.
De "weggefilterde mail" komt dan in de map "ongewenste mail" terecht maar je kan die nog altijd openen, weliswaar met beperkte functies. Zo worden de bijlagen wel geblokkeerd in deze map en de links werken ook niet.
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

kweezie wabbit schreef:Dit is nog altijd zo.
De "weggefilterde mail" komt dan in de map "ongewenste mail" terecht maar je kan die nog altijd openen, weliswaar met beperkte functies. Zo worden de bijlagen wel geblokkeerd in deze map en de links werken ook niet.

Er bestaat ook een instelling dat ongewenste mail direct verwijdert wordt.
Dat herinner ik mij toch van vroeger.
kweezie wabbit
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

hellsnake schreef:
kweezie wabbit schreef:Dit is nog altijd zo.

Er bestaat ook een instelling dat ongewenste mail direct verwijdert wordt.
Dat herinner ik mij toch van vroeger.

Klopt. Dat kan ook maar als je dan een mail krijgt van iemand die nog niet in je contactlijst zit, ben je die ook kwijt.
Het is een beetje afwegen maar aangezien het om een 7-jarige gaat, zou ik dan toch kiezen om de ongewenste mail direct te verwijderen.
Als je tegen de lamp loopt, breng dan wat licht mee.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”