Af te halen: grote reparatiesets voor Vista

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

08 augustus 2007 - Bron: ZDNetdit artikel

Microsoft heeft de definitieve versies van twee grote reparatiepakketten voor Windows Vista ter download gepost. Er is één pakket voor verbetering van de betrouwbaarheid en één voor het opkrikken van de prestatie van het besturingssysteem. Dit moet ruim twintig problemen oplossen.

De twee pakketten bevatten een aantal updates die Microsoft naar verwachting ook zal afleveren in het eerste Service Pack (SP1) voor Vista, meldt Microsoft-watcher Mary Jo Foley in haar blog. Een selecte groep testers heeft de twee reparatiesets vorige maand al ontvangen. Wie weet vormen de twee pakketten eigenlijk gewoon de 'private bèta'/preview van SP1, mijmerde Foley toen.

Onder de reparaties (voor in ieder geval 23 problemen) zijn pleisters om Vista vanuit de slaaptoestand sneller weer aan de gang te krijgen. Ook krijgen de prestaties bij het kopiëren en verplaatsen van bestanden een injectie, evenals het geheugenmanagement. Deze reparaties zullen volgens testers ook deel uitmaken van SP1.

"De twee updates komen op een later tijdstip beschikbaar via Windows Update, liet een woordvoerster van Microsoft weten aan Foley. Een aantal websites en blogs stellen dat het bedrijf de twee pakketten volgende week dinsdag, op Patch Tuesday, de wereld instuurt. De woordvoerster wil dat niet bevestigen.
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Er gaan al een tijd geruchten over deze twee belangrijke zaken rond . Ik ben benieuwd of het allemaal wel zo degelijk zal zijn dan ms beweerd . Het is immers algemeen bekend dat veel mensen wachten om vista aan te kopen wanneer deze te verkrijgen is met sp1 in gebakken .
Ik zal ze zeker wel testen als ze beschikbaar zijn ;-)
Cyrus23
Member
Member
Contacteer:

Hier kan men deze twee downloaden.

http://core.tweakers.net/nieuws/48800/P ... geven.html

Veel succes ermee.
Zever in pakskes daar ben ik goed in dus zeik niet ik weet altijd beter.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”