Carl schreef:Graag gedaan, Xenne !
Maar misschien heb je links of rechts een scanner of fax staan ? In dat geval zou ik het daar ook even mee binnensturen. Kan het proces alleen maar versnellen (en ik denk niet dat Dommel een probleem heeft als je het via verschillende kanalen inzendt).
Ik hoop in elk geval dat het voor jou even snel gaat als voor mij !
Carl
hey carl
ik heb net eens gebeld naar DOMMEL, mijn contract is wel degelijk toegekomen maar was nog niet verwerkt. het zou deze namiddag gebeuren en dan zou het nog 5 a 10 dagen duren voor aktivatie. hopelijk kunnen ze hun beloftes waarmaken dan zit ik op het eind van de maand nog met enkele dagen overlapping
hier het verloop van m'n opzeg/bestelling:
30/07: aangetekende brief gestuurd naar TELENET (opzeg contract)
05/08: mail gestuurd naar TELENET om te vragen of brief toegekomen was
06/08: antwoord op mail, opzegdocument ontvangen op 31/07, nog 30 dagen voor opzeg
06/08: besteld bij DOMMEL, contract opgestuurd en betaald
07/08: telefoon van TELENET om mij te overhalen te blijven (is al te laat) en DRASTISCHE verbeteringen te beloven
07/08: CRM panel DOMMEL toegankelijk, overschakeling naar DOMMEL mail, nog geen aktivatie datum (we have not yet received a signed copy of the contract)
13/08: gebeld naar DOMMEL voor update status
groetjes