Ik heb zelf 7 jaar gewerkt op een IT-helpdesk (geen ISP), met ergens tussen de 1000 en 2000 klanten (afhankelijk van de manier waarop de sales-mensen de telling deden
) - weliswaar geen residentiële klanten maar bedrijven, gaande van de bakker om de hoek (letterlijk) tot grote staalfabrieken, autofabrieken en petrochemische bedrijven.
Ik heb me ook wat verdiept in de theorie van wachtrijen (redelijk wiskundig) zoals de Erlang-distributie.
Ik denk dus dat ik wel min of meer kan inschatten dat 2 personen op een volledige klantendienst (dus alle vragen, zowel nieuwe klanten, facturatie, als technische vragen) toch wel bitter weinig kan genoemd worden...
Ik weet niet hoeveel klanten Dommel heeft. Daarvoor heb ik een andere topic gestart. Doet dat veel ter zake?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.