amateurs!!!

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

@Beostar
dat ze terugbelden vond ik idd ook mooi. fijn dat ze zich excuseren en 't proberen op te lossen.

@dietervanb
dat van die vakantieperiode deed 't 'm bij mij ook wel een beetje. 't is nogal een flauw excuus. iedereen heeft wel eens verlof. dan sluit 't ene bedrijf en dan weer 't andere dus over het hele jaar is 't altijd wel ergens vakantieperiode.

@Genghis
volledig met jou eens!

@Ofloo
idd. beter 20 dagen beloven en het in 10 dagen doen. dan maak je klanten extra gelukkig. nu beloof je lucht...


nu wat slechter nieuws: de expected installation date is eindelijk ingevuld: 14/08. ok nu weet ik eindelijk iets maar dat is dus weeral 8 werkdagen erbij. mijn aanvraag was van 19/07. bijna een maand later dus... betaal dus voor juli (geen connectie) en voor augustus terwijl ik dan ook maar een halve maand connectie heb...
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Petrikske schreef:
Ofloo schreef:Ik snap niet waarom iedereen vind dat als men een product bestelt bij dommel dat men dan BGC verantwoordelijk moet houden als Dommel gewoon zijn 10 dagen termijn verandert naar 20 dagen hebben ze dit probleem niet het is maar hoe je de klant informeert en aangezien dit blijkbaar meer voorkomt is het zeker verstandig om deze termijn te voorzien. Dit wil niet zeggen dat ze het niet sneller mogen kunnen afhandelen maar op zijn minst hebben ze hun klanten geïnformeerd, dit is waar ze nu de fout in gaan, ze hadden dit kunnen voorzien en hun klanten of nieuwe klanten kunnen informeren.


Het is omdat Belgacom de boot afhoud tot het niet langer kan.
Als Dommel gaat zeggen "okay ,vanaf nu 20 dagen", dan kan elke nieuwe klant 20 dagen wachten vooraleer hij op het Dommel netwerk kan.
De manier zoals het nu in z'n werk gaat is gewoon een zooitje, actie parapluutje open trekken is oh zo populair nu.

Sorry voor de TS maar ik ben alvast geneigt om Dommel heel veel krediet te geven.
Gewoon vanwege het feit dat ze hele sterke producten aanbieden.
We kunnen nu wel blijven kankeren dat de helpdesk onderbemand is, maar wat moet Dommel dan doen?
Degelijke helpdesk uitbouwen maar een internetabo aanbieden van 12Gig voor EUR 42 of zoiets?

En we kunnen eigenlijk totaal niet oordelen over hetgene wat precies gebeurd is tijdens dat telefoongesprek.
Daarvoor hebben we immers de geluidsband van dat gesprek nodig.

ID [001] 27780


geluidsband? sorry maar de kans dit gesprek is opgenomen is zogoed als onbestaande.
dit mag wettelijk enkel met de toestemming van de operator!
gesprekken mogen zomaar niet worden opgenomen hoor.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

darkzero schreef: betaal dus voor juli (geen connectie) en voor augustus terwijl ik dan ook maar een halve maand connectie heb...

darkzero als je is wat beter hier rondzoekt dan zal je zien dat je vraag al 36 keer beantwoord is en dat is , dat wat je betaald VOOR dat je lijn inorde is dat dit naderhand verekend word.

edited by Robbe : " aan uw quote toegevoegd
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ja, je betaling word maar actief op de dag dat je expected installation date ingaat.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

euhm kan nie volgen. heb al moeten betalen voor m'n expected date was ingevuld en de periode die op m'n factuur stond was duidelijk voor juli. dit ging over activatiekosten + abonnementskosten.
kabouter007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 mar 2007, 18:51

dat wordt achteraf allemaal mooi verrekend, staat ook duidelijk op de site vermeld :) Je zal geen eurocent te veel betalen :)
en uw commentaar van tis heel het jaar vakantie is zever e, tis vooral in de maanden juli en augustus en dit is even goed bij telenet het geval als bij dommel, enkel heeft telenet hier net iets minder last van omdat zij zich een grotere loonlijst kunnen veroorloven...
Mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer...
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ketter schreef:
darkzero schreef: betaal dus voor juli (geen connectie) en voor augustus terwijl ik dan ook maar een halve maand connectie heb...


darkzero als je is wat beter hier rondzoekt dan zal je zien dat je vraag al 36 keer beantwoord is en dat is , dat wat je betaald VOOR dat je lijn inorde is dat dit naderhand verekend word.


Het is inderdaad al eerder aanbod gekomen ik vind het thans toch een beetje crue dat men de klant al die zaken moet voldoen als ze zelf de beloofde leveringstermijn niet eens kunnen waar maken, als ze er zo op staan dat ze al het geld op voorhand ontvangen dat ze der dan ook voor zorgen dat alles in orde is.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

hollebollegijs schreef:geluidsband? sorry maar de kans dit gesprek is opgenomen is zogoed als onbestaande.
dit mag wettelijk enkel met de toestemming van de operator!
gesprekken mogen zomaar niet worden opgenomen hoor.

Je kan dingen op vele manieren ten gehore brengen.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

@kabouter007
dat ze dan jobstudenten aannemen en geen loze beloftes maken.
geen geduld? eerst afgeblaft worden en dan zou ik nog de fout krijgen dat ik geen geduld heb. waar het naartoe met deze wereld...
lees de comment van Genghis maar es na, dat zijn tenminste wijze woorden!
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

darkzero schreef:@kabouter007
dat ze dan jobstudenten aannemen en geen loze beloftes maken.
geen geduld? eerst afgeblaft worden en dan zou ik nog de fout krijgen dat ik geen geduld heb. waar het naartoe met deze wereld...
lees de comment van Genghis maar es na, dat zijn tenminste wijze woorden!


Als ik van u was zou ik snel terug naar BGC gaan :p
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ReLoad schreef:Je hebt al bij "alles" gezeten: lol

support telenet is idd om te janken. heb er ook al onprettige ervaring mee

met belgacom heb ik nog nooit problemen gehad, alleen met hun prijzen

ik heb dit voorgehad bij realdsl en geloof me


darkzero dit zegt ook al meer dan genoeg hoor.
Jij hebt zo te zien met elke provider waar je al bijgeweest bent een slechte ervaring gahad. Dat zegt al genoeg over je eigen gedrag aan de telefoon vrees ik . :lol:
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Burny schreef:Als ik van u was zou ik snel terug naar BGC gaan :p
Jup!
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 mar 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

vind het zeker en vast ook grof van die helpdesker van zo'n toon te gebruiken en in te haken
moest je nog eens bellen, eerst en vooral de naam vragen van de persoon waarmee je praat en eventueel verdere stappen nemen moest het opnieuw gebeuren

dit schaadt het imago van dommel, zo'n personen horen niet thuis op een helpdesk me dunkt
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

@Burny
ik heb BGC nooit als adsl-provider gehad, enkel als telefoonlijn dus zal moeilijk gaan en doe ik dus ook niet :P :P :P

@ketter
erg flauw hoor. zeg mij dan es wie bij deze 3 nog geen slechte ervaring gehad heeft :eek:

@_rEuTeL_
nadien heeft iemand anders me teruggebeld en zich geëxcuseerd voor het gedrag van de persoon die ik eerst aan de lijn had. en dat verdient dus wel een pluim vind ik :-D
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 751
Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 30 keer

Damn darkzero,

Ben zelf klant bij Dommel en zou dus misschien deze uitspraak niet mogen doen.... maar als ik Dommel was had ik u niet eens als klant aangenomen, Dommel doet zijn werk perfect voor weinig geld. Als je een beter helpdesk wilt stap dan naar die geldmonsters zoals Telenet en Belgacom. Jij hebt echt zeer weinig geduld. Ik krijg het schijt van zo'n mensen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Pengu schreef:Damn darkzero,

Ben zelf klant bij Dommel en zou dus misschien deze uitspraak niet mogen doen.... maar als ik Dommel was had ik u niet eens als klant aangenomen, Dommel doet zijn werk perfect voor weinig geld. Als je een beter helpdesk wilt stap dan naar die geldmonsters zoals Telenet en Belgacom. Jij hebt echt zeer weinig geduld. Ik krijg het schijt van zo'n mensen.
Dan was jij geen goede ISP ;)
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 751
Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 30 keer

Ik zou tenminste nog een leven hebben! ;-)
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

darkzero je bent gewoon beetje naief om dit hier zo te schrijven want wees maar gerust dat die mensen hier ook mee lezen hoor.Ze lachen jou gewoon uit en nog niet een klein beetje vrees ik . :lol: :lol:
gert.jansen
Pro Member
Pro Member
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 jun 2007, 23:29
Locatie: Oostmalle
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Persoonlijk lijkt het me nogal dom om te liggen discussiëren over het feit of darkzero al dan niet beleefd is geweest aan de telefoon en of de helpdeskmedewerkster al dan niet vriendelijk... alleen zij 2 weten wat er echt gebeurd is. Al de rest is speculatie.

Is darkzero ongeduldig? Ik weet het niet... als mij een product of dienst wordt beloofd op dag X en als het niet op de afgesproken termijn geleverd is, en ik heb er verder geen nieuws van ontvangen dan informeer ik zelf toch ook even denk ik...
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

wtf is da voor zever hier mensen?
omdat dommel momenteel beste oplossing biedt mogen ze zo spreken op telefoon?
W_T_F?
ik heb nochtans nooit mensen zien zeggen dat persoon liegt als hij aan het klagen is over ANDERE providers
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

slotje graag :!:

Gelukkig is iedereen hier wel zo perfect.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Pengu schreef:Damn darkzero,

Ben zelf klant bij Dommel en zou dus misschien deze uitspraak niet mogen doen.... maar als ik Dommel was had ik u niet eens als klant aangenomen, Dommel doet zijn werk perfect voor weinig geld. Als je een beter helpdesk wilt stap dan naar die geldmonsters zoals Telenet en Belgacom. Jij hebt echt zeer weinig geduld. Ik krijg het schijt van zo'n mensen.


Is dat niet een beetje hypocriete taal. "Ja ga bij dommel en verwacht barslechte helpdesk maar goede prijzen OF ga naar bgc/telenet en verwacht super goede helpdesk maar barslechte prijzen."

Waarom kan het niet én goede helpdesk zijn én aangename prijzen zijn. Vooral een bedrijf als dommel dat toch wel hoofdzakkelijk berust op mond aan mond reclame, mag zoiets niet door de vingers zien. Hoeveel klanten heeft dommel dan wel niet bijgekregen door dit forum alleen.

Sorry maar jij moet echt nooit een zaak starten want je zal binnen de maand failliet gaan. Eerst regel van een zaak...Klant is koning :!: .
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Marauder schreef:Bij een kleine helpdesk zoals bij Dommel gaat dat niet want die zijn maar met twee geloof ik.

*bonk*
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

localhost schreef:*bonk*


Quality > Quantity
propke
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 jun 2007, 00:32

Heb de klantendienst van dommel al een paar maal gebeld gehad altijd vriendelijk een oplossing terug gekregen, de aansluiting zelf heeft ook hier een paar weken geduurt maar daar is dommel niet verantwoordelijk voor omdat belgacom de lijnen zelf aansluit!!!
Een tevreden DOMMEL klant

http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 3432 kbit/s or 429 kbyte/s
- Upload speed : 236 kbit/s or 30 kbyte/s
Sun Aug 5 2007 at 13:30:06 UTC+0200
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

propke schreef:Heb de klantendienst van dommel al een paar maal gebeld gehad altijd vriendelijk een oplossing terug gekregen, de aansluiting zelf heeft ook hier een paar weken geduurt maar daar is dommel niet verantwoordelijk voor omdat belgacom de lijnen zelf aansluit!!!


Ben jij vlug tevreden zeg. Je gaat toch een contract aan met Dommel en niet met Belgacom, het is dan ook Dommel zijn taak om je aansluiting zo snel mogelijk in orde te bregen ( door opdracht te geven aan Belgacom ). Aangezien dat Dommel vast wel een contract heeft met Belgacom ( omdat ze Turboline gebruiken oa ) zou het mij zeer verbazen dat Belgacom geen penalties moet betalen als ze de lijnen / omschakeling niet tijdig afleveren.

De schuld op Belgacom afschuiven is totaal onterecht, maar het is al een gewoonte geworden van Dommelklanten als er vertragingen / problemen zijn deze af te schuiven op Belgacom en Dommel nogmaals te prijzen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

't Zit zo, zolang BGC geen lijn aansluit, kan dommel niet voortgaan he. BGC is dus de schuld.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Lord Utopia schreef:'t Zit zo, zolang BGC geen lijn aansluit, kan dommel niet voortgaan he. BGC is dus de schuld.

voor iemand die inet aanvraagt bij dommel is het dommel zijn schuld.
ze moeten maar dan belgacom aanklagen wegens niet naleving van bla bla bla
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

LoSeR schreef:
Lord Utopia schreef:'t Zit zo, zolang BGC geen lijn aansluit, kan dommel niet voortgaan he. BGC is dus de schuld.

voor iemand die inet aanvraagt bij dommel is het dommel zijn schuld.
ze moeten maar dan belgacom aanklagen wegens niet naleving van bla bla bla
En dan gaat BGC moeilijk doen, en als het contract afgelopen is, hun lijnen niet meer leasen aan Dommel.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Lord Utopia schreef:En dan gaat BGC moeilijk
Voila, BC zit nog steeds in de sterkste positie.
Het is nog steeds van "we moeten de grote boze wolf te vriend houden" :lol:
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Djeez... Dommel topic, eindigend in BGC blablabla. Sorry hoor, Dommel heeft verplichtingen naar zijn klanten, en Belgacom naar Dommel. Als Dommel zijn verplichtingen naar de klant niet nakomt, is het maar al te gemakkelijk om te claimen Belgacom dit en Belgacom dat, geen kat die dat kan nagaan. Puur gokken heet dat, en ook maar al te gemakkelijk. Of belgacom zijn verplichtingen naar Dommel toe nakomt, heeft hoegenaamd niets te maken met de eindgebruiker!
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Lord Utopia schreef:En dan gaat BGC moeilijk doen, en als het contract afgelopen is, hun lijnen niet meer leasen aan Dommel.


En hun laatste wholesale klant buitengooien? Ze zullen lachen bij BGC Carrier Solutions.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

deej schreef:
localhost schreef:*bonk*


Quality > Quantity

Hoe kan je met een Quantity van 2 ooit Quality hebben voor 800.000 klanten?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Het is simpel: de klant heeft alleen met Dommel een contract.
Kan Dommel haar contractuele verplichtingen niet nakomen, dan pleegt Dommel contractbreuk, en kan het contract kosteloos ontbonden worden.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

localhost schreef:Hoe kan je met een Quantity van 2 ooit Quality hebben voor 800.000 klanten?


Bedrijfsvoering was niet uw sterkste vak op school? Here's a hint: aanwerven naarmate je klantenbestand groeit.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

A) nee, ze zijn niet met maar 2. Momenteel misschien wel, maar 'onze' anarchy92 (leeft ge nog?) zou daar ook nog moeten zitten. Ge hebt Sandra en Bart, maar die zijn in 1 weg ook de bedrijfsleiders.
B) En als uw klantenbestand groeit moet uw bedrijf toch meeschalen?
Enfin, zie het zo: als ge met een probleem zit hebt ge veel kans dat uw probleem effectief door iemand wordt gevolgd over het hele traject, en niet dat ge telkens ge belt de persoon aan de lijn weer helemaal moet informeren en zo.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Ik kan niet geloven dat er maar 2 personen op de klantendienst werken. Dat is economisch niet haalbaar. Wie dat hier eerst geschreven heeft, zal dat wel verkeerd begrepen hebben.

@deej: mijn ironie niet gemerkt?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Goendi schreef:Djeez... Dommel topic, eindigend in BGC blablabla. Sorry hoor, Dommel heeft verplichtingen naar zijn klanten, en Belgacom naar Dommel. Als Dommel zijn verplichtingen naar de klant niet nakomt, is het maar al te gemakkelijk om te claimen Belgacom dit en Belgacom dat, geen kat die dat kan nagaan

Geen signaal is geen signaal van BC.
Rimson
Plus Member
Plus Member
Berichten: 154
Lid geworden op: 15 feb 2007, 09:45

10 dagen en al klagen ...

heb vroeger eens 2 maanden op een verhuis mogen wachten bij telenet ...

mensen zijn toch rap malcontent
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

localhost schreef:@deej: mijn ironie niet gemerkt?


Nee niet echt :oops:. Wat bedoel je dan?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”