Stunt of niet... gelezen op PUB.
http://www.fashioncomputers.be/site.php ... ID=1014831
Gratis Digibox
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
-
- Deel van't meubilair
Niets... enkel 50 euro activatie naar het schijnt. (geen idee hoe en wat als je reeds een decoder hebt)flakey schreef:Ok... and what's the catch?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
Heb er een gereserveerd, heb alreeds een digibox, was geen probleem, kon er nog drie gratis aanvragen.r2504 schreef:Niets... enkel 50 euro activatie naar het schijnt. (geen idee hoe en wat als je reeds een decoder hebt)flakey schreef:Ok... and what's the catch?
Wel telkens 50€ activatie aan Telenet wisten ze mij te zeggen...
Mvg, Jellen
Everything that has a beginning has an end.
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
So?r2504 schreef:Stunt of niet... gelezen op PUB.
Vrienden van mij kregen een tijdje geleden alles gratis, en dan spreek ik over een Digicorder.
Moesten ze wel TV,Internet en Telefonie voor een jaar nemen.
Installatie en hardware kostte hen toen geen cent.
We zijn deze week nog bij hen op bezoek geweest (verjaardag van hun dochter)
Vertelden ze ons dat ganse boeltje na dat jaar zal buiten vliegen.
Moest die mensen bezig horen over die Digitale TV bucht van TN.
En zeggen dat ik hun gewaarschuwd had daarvoor.
-
- Deel van't meubilair
Ik wil hem anders wel meteen komen ophalen hoorPetrikske schreef:Vertelden ze ons dat ganse boeltje na dat jaar zal buiten vliegen.
Na een jaar of niet... voor digitale TV moet je (na de aanschaf) niets meer betalen, dus er is geen enkele reden het pas na een jaar buiten te gooien.
- Petrikske
- Elite Poster
Voorwaarde om alles gratis te krijgen (geloof zelfs dat enkele maanden internet gratis waren)r2504 schreef: Na een jaar of niet... voor digitale TV moet je (na de aanschaf) niets meer betalen, dus er is geen enkele reden het pas na een jaar buiten te gooien.
Was om alles minstens een jaar te nemen.
Weet nu niet of TN die Digicorder terug komt ophalen als ze alles opzeggen.
Enige wat ik kan doen is jou boodschap doorgeven.
-
- Deel van't meubilair
Gebuur heeft recent zo ook een Digicorder gekregen.Petrikske schreef:Voorwaarde om alles gratis te krijgen (geloof zelfs dat enkele maanden internet gratis waren)
Hun internet en telefonie abonnement zal men inderdaad een jaar moeten houden, wat digitale TV betreft... dit kan je zelfs niet opzeggen (tenzij je ook je analoge kabel de deur uit smijt) omdat het eigenlijk gratis is.Petrikske schreef:Weet nu niet of TN die Digicorder terug komt ophalen als ze alles opzeggen.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Oh, en je jaarlijkse betaling aan Telenet dan ?r2504 schreef:Gebuur heeft recent zo ook een Digicorder gekregen.Petrikske schreef:Voorwaarde om alles gratis te krijgen (geloof zelfs dat enkele maanden internet gratis waren)
Hun internet en telefonie abonnement zal men inderdaad een jaar moeten houden, wat digitale TV betreft... dit kan je zelfs niet opzeggen (tenzij je ook je analoge kabel de deur uit smijt) omdat het eigenlijk gratis is.Petrikske schreef:Weet nu niet of TN die Digicorder terug komt ophalen als ze alles opzeggen.
- Petrikske
- Elite Poster
Het fijne weet ik er niet meer van hoor, de drank vloeit daar altijd rijkelijk en m'n wederhelf is altijd Bobr2504 schreef:Hun internet en telefonie abonnement zal men inderdaad een jaar moeten houden, wat digitale TV betreft... dit kan je zelfs niet opzeggen (tenzij je ook je analoge kabel de deur uit smijt) omdat het eigenlijk gratis is.Petrikske schreef:Weet nu niet of TN die Digicorder terug komt ophalen als ze alles opzeggen.
Weet nog wel dat het een speciale aanbieding was die enkel mensen kregen die telefonisch door TN werden gecontacteerd.
Waren hun woorden dus ik weet niet of het 100% waarheid was.
Kan me nog wel herinneren dat ik het zelfs ongeloofwaardig vond toen.
Zoveel zaken dat ze gratis kregen, was zelfs een groot toetsenbord bij (afstandsbediening)
- malinwa001
- Pro Member
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
daar staat er ene van mij tussenklooooon schreef:dank u fashioncomputers