Probleem met frame

Plaats reactie
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

hallo,

zojuist mijn herwerkte site op het web gepubliceerd, alles werkte op mijn PC maar een pagina met frames opent niet. Ik zit met mijn gegevens bij users.skynet.be en www.jan.vandermeeren.name is het adres van de site. Alle andere pagina's worden weergegeven zoals het moet. De framepagina's vind je onder "genealogische gegevens". Is er iemand die eens een kijkje wil gaan nemen en mij kan voort helpen?

Alvast bedankt.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Je zit in de knoei met die frames-pagina van je domeinnaam. Je hele site bestaat uit tabellen, enkel dat hoofdframe van je domeinnaam komt roet ik het eten gooien. Voor zo ver ik kan zien ontbreekt telkens het target in je links. Het hoofdframe van de provider van de domeinnaam heet iPowermainFrame.

Code: Selecteer alles

<a href="de link" target="iPowermainFrame">hier je tekst</a>


Je kan dit in frontpage zelf aanpassen. Maar ik weet het niet meer juist staan. Als je je hyperlink maakt moet er ergens bijstaan doelframe.

Ik dacht dat het zo was. Ik kan niet echt meer helder denken :-) daar is het al te laat voor.

Cheers
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Vrij simpel antwoord; je files "keyindex.htm", "pgindex.htm" en "uitvoer.htm" staan niet (of niet onder die naam, denk aan hoofdletters) op de server ...
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

beste Meon en Sub Zero,

het was een combinatie van twee zaken, inderdaad dat doelframe, daar had ik nog nooit van gehoord, het word tijd dat ik me daar eens ga in verdiepen, Frontpage is 'makkelijk' om snel wat te maken, maar als het fout gaat ...

Daarnaast was het ook een probleem met hoofdletters, nu herinner ik me dat ik dat nog eens heb gehad. :oops:

Nog een vraagje, nu werk ik met WS FTP om mijn boel op de server te zetten. Is er daar een betere en/of snellere methode voor?

Ftp, of hoe kan ik zo aan mijn gegevens?

Bedankt mannen.

jan
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Aangezien je werkt met users.skynet.be

Ben je best aangewezen op een ftp client er zijn er verschillende...WSFtp is niet slecht (de LE is wel gratis) maar het is ook niet de beste..

Als je bij tucows of google eens zoekt op ftp clients zal je er nog een pak meer tegenkomen.

Het enige wat je nog moet doen is een script schrijven voor wsftp zodat je maar 1 klik moet doen op het script zodanig dat je site volledig wordt geupdate... zodat je niet alles file per file moet zitten doen ofzo.. ma das ook via een ftp client en dus ook via FTP . Het is enkel ietsje automatischer :)

Een andere manier? Bij Skynet zal je altijd via ftp moeten. (Geen shell ofzo eh)
I love it when a plan comes together!
Heatryn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 13 aug 2003, 17:58
Locatie: Reet
Contacteer:

Voor even terug te komen op die FTP clients. Je neemt best SmartFTP. Deze is te vinden op http://www.smartftp.com.

Ik ben daar echt heel tevreden van en je kan bijna alles aanpassen. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Development”