Goendi schreef:Kan. Hebben ze dan ook gezegd wat ze in feite gaan ondernemen om dat op te lossen? Als er een 'bug' is waardoor zij niets kunnen doen, dan zullen ze heus wel mogelijkheden hebben om dit op te laten lossen binnen de x uur. Ook vind ik het verdacht dat er een bug zou zijn bij 1 persoon. Als het nu algemener was ok, maar bij een persoon? Nu ja, voordeel van de twijfel, er is toch geen manier om het te verifieren of het klopt.
Nee, ze hebben inderdaad niet gezegd dat ze iets gaan ondernemen. Integendeel, die vriendelijke medewerksters van Scarlet heeft zelf gezegd, we kunnen niks doen zolang Belgacom dit niet oplost.
Al de miserie begint natuurlijk omdat Scarlet afhankelijk is van de infrastructuur van ( RTT/ )Belgacom. En dat is geen gezonde situatie, of toch op zijn minst ambigu.
Scarlet kan langs ene kant de zaak zelf niet oplossen en Belgacom, lachend in haar vuistje waarschijnlijk, is niet gehaast om voor een afvallige iets te doen.
Vermoedelijk is het bij Belgacom "eigen klant eerst".
De vraag stelt bij mij ook: een bug, ok, en hoelang zit die er al in ? Is Belgacom dan wel zeker dat al wat ze mij gefactureerd hebben, want ik
had een digitale lijn van hun, dat dat klopte ?
En stel dat dat integendeel gebeurt is met de omzetting naar PSTN, dan geeft Belgacom impliciet toe dat er een fout is gebeurt. Een fout waar zij de verantwoording voor dragen.
Feit is wel, dat als die
twee NV's met hun spelletjes denken dat ze ook maar ene cent van mij krijgen voor dit opgelost dan zijn ze verd**** aan het verkeerde adres.
Het brengt mij allameaal geen stap dichter bij een internetaansluiting.
En in eerste instantie zou het mij al helpen moest ik weten of ik dan wel inderdaad een alleenstaand 'geval' ben of dat er nog mensen zijn met deze dubieuze ... hrm ... 'bug' melding.