Waarom is bij veel providers de upload zo traag?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

ditCh schreef:Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen ?
dat er hier veel gebakken lucht wordt verkocht ... verder reageer ik hier niet meer op, zou wel een straatje zonder einde kunnen worden :-)
Goodluck with Chello
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Wat is dat hier toch met die vete tussen ADSL'ers en chelloos :?

ADSL'ers, accepteer het dat huidige chello klanten een hoge upload hebben.
Chelloos, accepteer dat het van korte duur gaat zijn en dat jullie ook weldra van de hoge snelheden van ADSL en telenet mogen genieten.

Leave it be, jesus. Geef ieder zijn toetje op het einde van je avondmaal. :roll:
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Toxeh schreef:Daar ben ik het niet mee eens. Ok, er wordt meer geüpload dan vroeger, maar niet dusdanig veel dat er een gelijke capaciteit up/down moet zijn. 1Mbps upstream (in ADSL2+ bv.) lijkt mij voorlopig nog meer dan voldoende... Ik zie weinig thuisgebruikers op korte termijn High Def video streamen :-)
De kip of het ei he. Als er meer mogelijk gaat zijn met uw upload dan zullen er automatisch meer toepassingen voor gevonden worden, of zal men sneller overwegen om bestaande toe te passen.

Kijk maar eens naar de vele software bedrijven waar ge nu uw software kunt kopen en dan een image download dat ge zelf kunt branden. Wat tijd en geld bespaard. Dat is er ook maar gekomen omdat er meer breedband verbindingen beschikbaar waren he.

@ ditCh, Patje,etc
Moet dat nu elke keer weer? dat leedvermaak omdat er een van de weinige goede alternatieven in Vlaanderen weg valt op termijn, en anderzijds die aanvallen en veralgemeningen op Dommel.
Ik begrijp dat u hoog kan zitten dat (helaas) vooral Dommelaars leedvermaak hebben met wat er aan het gebeuren is rond Chello, maar begin ook niet te veralgemenen he ditCh, niet alle Dommelaars zijn blaaskaken of hebben leedvermaak om Chello).
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

ditCh schreef:Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen ? Dat ik een crap ISP heb met crap snelheden en crap limieten ?

Ik betaal € 65 voor mijn Chello Extreme met boosterpack. Ik heb nog NOOIT snelheidsproblemen gehad en nu kom jij hier janken dat mijn speedtest niet de volledige 2 Mbit upstream aanduid ... zegt meer over jou dan over mij denk ik ( in 1 woord zielig, zoals die andere BLAASKAKEN van Dommel hier, en JA ik zie dat jij Skynet Adsl hebt ... ).
Is dat hier altijd zo leuk op het Userbase-forum?
Slotje... het gaat al lang niet meer over de oorspronkelijke vraag. Die is meer dan afdoende beantwoord.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

localhost schreef:Slotje... het gaat al lang niet meer over de oorspronkelijke vraag. Die is meer dan afdoende beantwoord.
Agreed!
Gesloten

Terug naar “Allerlei”