HELP! ik flirt met de datalimiet van Telenet ExpressNet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
eco racer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:58

over het algemeen heb ik geen klachten over Telenet, maar nu begin ik een wat zwaardere gebruiker te worden en moet je extra GB's kopen. Op tijd terugzetten die handel of je betaalt de volgende maand zonder pardon die extra gigs.

Gewoon extra gigs blijven bijkopen/upgraden of overstappen naar welke andere snelle en betrouwbare ISP met veel meer Gigs volume?


Kan ik dan mijn emailadres @telenet.be behouden bij overstap naar een andere provider?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Nee, op de kabel vind je niets anders.
Of je woont in een gebied waar je veel geluk hebt, en je neemt ADSL2+ van E-leven, of je hebt geluk en je woont in een gebied waar ADSL2+ van EDPnet en Scarlet beschikbaar is. Bij beide is veel gig bijgeleverd, bij E-Leven is er een optie om ongelimiteerd te surfen.

Anders moet je ADSL nemen van Dommel (als je veel wilt surfen) of EDPnet (als je gewoon tegen eenzeer democratische prijs voor het bijkopen van de extra gigs, en snel wilt surfen).

Hangt allemaal af van een aantal factoren. Er zijn veel topic hierover.

Als je die telenet email gebruikt voor niets speciaals, heb je hem toch niet meer nodig ? Tenzij ...
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Telenet is wel een ISP die via kabel internet levert, en echt veel concurrentie hebben die na de Chello overname niet echt meer. Als je naar een andere provider met een ander aanbod wilt gaan zal je adsl(2+)/vdsl in huis moeten halen. Wat dan ook weer wilt zeggen dat je elke maand 7 euro mag opleggen voor de door Belgacom verplichte telefoonlijn. (tenzij je Belgacom klant bent ...)

Als je steeds meer volume gaat verbruiken kan het wel de moeite zijn om de prijzen naast mekaar te gaan leggen. Een goeie plaats om een overzicht te krijgen is het provideroverzicht op het userbase portaal.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

euhmm de lijst op het portaal zou wel is mogen bijgewekt worden he >_>

Maar om terug on topic te komen:
1) welke snelheid wil je echt, of heb je echt nodig?
2) eventueel voor ADSL2+ : waar woon je? (of kijk zelf eens bij Scarlet/EDPnet of je aangesloten kan worden)
3) Over hoeveel volume spreken we, die je graag zou willen.
4) nu is het een gevaarlijk moment om over te schakelen, aangezien BGC tegen begin 2008 VDSL2 aan het uitrollen is, voor zijn digitale TV vooral eigenlijk. Dus als je nu tekent zit je vast voor een jaar, terwijl er interessante zaken aan het gebeuren zijn in ISP-land (hopelijk).


Maar als 4mbit (420kbyte/s) genoeg voor je is (surft zeer goed en download vlot) en volume idd belangrijk is: Dommel.
75gig pure download, upload niet meegeteld, gratis toegang tot nieuwsserver.
Als snelheid belangrijker is, en je zit dicht genoeg bij een centrale adsl of adsl2+(als je het kan krijgen) bij edpnet (of scarlet desnoods).
eco racer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:58

kan het zijn dat E-leven een onderdeel is van Belgacom? Ik meen daar iets over gelezen te hebben. De prijzen voor internet zijn hier hoger dan in de ons omliggende landen, hier moet eens iets aan gedaan worden. Een gezamelijke opzeg/optocht voor lagere prijzen en geen datalimiet. Kunnen we geen manifestatie organiseren bij Telenet en Belgacom ... Petities, brieven, dagvaardingen ... Volgens mij zal dit wel de pers halen. Er zijn trouwens een paar grote schadeclaims die bengelen boven Telenet en Belgacom voor het dominate gedrag (misbruik) van deze 2.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Neen, Skynet is Belgacom.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Draco888 schreef:euhmm de lijst op het portaal zou wel is mogen bijgewekt worden he >_>

Als er fouten inzitten dan kan je dat melden via "Rapporteer fout" en als er sommige nog niet instaan kan je daar altijd een thread over beginnen bij "Overige ISP's".

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

eco racer schreef:Een gezamelijke opzeg/optocht voor lagere prijzen en geen datalimiet. Kunnen we geen manifestatie organiseren bij Telenet en Belgacom ... Petities, brieven, dagvaardingen ... Volgens mij zal dit wel de pers halen.

Er is ongeveer wekelijks een betoging voor de kantoren in Mechelen en Brussel. Of er wordt toch minstens wekelijks zo'n betoging aangekondigd.

eco racer schreef:Er zijn trouwens een paar grote schadeclaims die bengelen boven Telenet en Belgacom voor het dominate gedrag (misbruik) van deze 2.

Jij hebt ook dat verhaal geloofd van die ex-senatrice die anders niet meer in de pers komt nu ze niet herkozen is?

De Europese Comissie gaat niets doen, omdat er voor heel België gezien geen enkele provider is die een monopolie heeft over de volledige internetmarkt. Ja er is een monopolie op de kabel, maar dat is alleen maar in Vlaanderen en Europa kijkt alleen maar naar België. Ja er is een monopolie op de kabel maar voor Europa telt dat niet, ze tellen gewoon kabel en ADSL op. Ja er is een monopolie op ADSL maar voor Europa telt dat niet, ze tellen gewoon kabel en ADSL op.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
eco racer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:58

EDPnet ADSL2+24 à 39,95 € lijkt me wel interessant, maar is dat even snel als TurboNet van Telenet. Kan Belgacom de snelheid van EDPNet of andere providers niet manipuleren in hun voordeel zodat diegenen die bijna 50 % meer betalen en minder trafiek krijgen i.v.m. deze alternatieve spelers sneller en stabieler surfen? Want in essentie is en blijft dit toch het netwerk van Belgacom, toch?
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Robbe schreef:
Draco888 schreef:euhmm de lijst op het portaal zou wel is mogen bijgewekt worden he >_>

Als er fouten inzitten dan kan je dat melden via "Rapporteer fout" en als er sommige nog niet instaan kan je daar altijd een thread over beginnen bij "Overige ISP's".

Wel de Dommel abbo's zijn nog niet aangepast, en ge hebt de mediumband er ook niet bijgezet, al die volumes en snelheden (ook mediumband) vind ge nochtans makkelijk op Dommel hun site :p


@eco-racer:
Daar zijn regels voor hoor, het enige wat wel kan is dat BGC een beetje moeilijk doet als er een probleem is, omdat ge dan via uw provider moet gaan, en die pas op hun beurt een ticket kan openen met BGC.
Maar bij Dommel lagen mijn snelheden zelfs iets hoger dan bij Belgacom zelf (Dommel zit nogthans op BGC netwerk: Turboline).
In sommige gevallen is wel een verschil tussen Turboline en degenen die op het Scarlet Netwerk zitten, maar daar is nogal wat discussie over.
De meeste nemen wel aan dat Turboline stabieler zou zijn dan Scarlet (en dus EDPnet) haar netwerk.
In het geval van ADSL2+ zijn alle DSALMs van Scarlet zelf (omdat BGC ADSL2+ wil overslaan voor internet en meteen naar VDSL2 wil) dus BGC kan daar weinig aan misdoen in theorie.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

eco racer schreef:Kan Belgacom de snelheid van EDPNet of andere providers niet manipuleren in hun voordeel zodat diegenen die bijna 50 % meer betalen en minder trafiek krijgen i.v.m. deze alternatieve spelers sneller en stabieler surfen? Want in essentie is en blijft dit toch het netwerk van Belgacom, toch?


Neen EDPNet gebruikt het netwerk van Scarlet en Scarlet gebruikt ofwel zijn eigen DSLAMs (daar waar ADSL2+ al beschikbaar is).

Scarlet gebruikt wel BROBA (het netwerk van Belgacom) daar waar het geen eigen DSLAMs heeft en dat betekent dat er soms op die plaatsen capaciteitsproblemen optreden waardoor er een upgrade nodig is van de VP (= bandbreedte tussen centrale en backbone Scarlet). Maar Belgacom kan niet zomaar de stabiliteit van een Scarlet klant bewust naar de kl* helpen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

deej schreef:
Scarlet gebruikt wel BROBA (het netwerk van Belgacom)


Turboline is het Belgacom netwerk ( infrastructuur ), BROBA niet.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

ditCh schreef:Turboline is het Belgacom netwerk ( infrastructuur ), BROBA niet.


Ah? Wat is BROBA dan wel?
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Wil je volume ga naar dommel

@telenet.be is het minste van je zorgen, verander nu al je email adressen naar een hotmail ofzo
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Gmail beter, mooier design, sneller, gemakkelijker. Heb ik ondervonden.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Lord Utopia schreef:Gmail beter, mooier design, sneller, gemakkelijker. Heb ik ondervonden.


En gratis pop-account voor wie dit nodig heeft.
Laatst gewijzigd door MRC101 04 aug 2007, 19:11, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

registreer een domein kost toch nu ook niet zoveel, .. Bring Gmail to your domain, op zijn minst ben je dan niet afhankelijk.
Jazeker
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 nov 2006, 17:18

ZMD schreef:
Lord Utopia schreef:Gmail beter, mooier design, sneller, gemakkelijker. Heb ik ondervonden.


En gratos pop-account voor wie dit nodig heeft.


En erg happig om persoonlijke mails in de spam filter te laten steken. Wat dat betreft verkies ik een yahoo.co.uk address dat ook pop3 aanbiedt maar nog geen goede mails heeft tegengehouden.
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Gmail blokkeert bij mijn weten ook geen mails en is idd zalig om te gebruiken.
Jazeker
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 nov 2006, 17:18

Coop schreef:Gmail blokkeert bij mijn weten ook geen mails en is idd zalig om te gebruiken.


Bij mijn weten helaas wel.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

met telenet kan je ook ongelimiteerd surfen zonder extra kost, als je het truukje toepast van abo verhogen (=reset meter) en zelfde dag nog terugzet
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

en denk je nu dat uw truukje nog lang zal duren ?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

proxiboyke schreef:en denk je nu dat uw truukje nog lang zal duren ?

het zal me worst wezen, want ik heb de deur van telenet achter mij gesloten. er zijn andere providers waar je dergelijke truukjes niet moet toepassen om met een deftige limiet te surfen en bovendien zijn ze goedkoper. dit gezegd zijnde, ik heb het meer dan een jaar op deze manier gedaan, als je het slim aanpakt kan je 90GB op een dag trekken, effectief verkeer - dus geen rekening houdend met nachttarief, ik zeg er meteen bij dat ik dat nooit gedaan heb, want zoveel heb ik nu ook weer niet nodig, gewoon als de meter vol was fkes resetten en dat paar keer per maand. mij maak je ook niet wijs dat telenet niet op de hoogte is van dit achterpoortje, maar ze laten het bewust open staan, 't is toch maar een klein aantal mensen dat op de hoogte is, en nog minder die het durven gebruiken.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

kosten//baten zeker
het kost veel meer om het te patchen dan paar euro's aan dataverbruik
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

mijn maat heeft het vandaag ook voor 1ste maal gedaan en alles is goed verlopen, alleen valt z'n telefoon nu regelmatig uit :roll: geen idee of het iets met de truuk te maken heeft. contact met telenet : je hebt blijkbaar te lang gebeld :lol:
Gebruikersavatar
Raindog
Plus Member
Plus Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 apr 2003, 00:34
Locatie: Belgium, Ghent

Als zijn telefonie onderbreekt, valt dan ook zijn internet weg?
Die twee zitten nl samen op een modem... met een aanpassing in het abbo zal het m.i. niet veel te maken hebben, eerder een technisch issue.

Als het blijft aanslepen, best een drietal voorbeeldjes verzamelen (tijdstip/zelf opgebeld of zelf gebeld/telefoonnummers waarmee in contact) en doorbellen naar de klantendienst.

grtz

Raindog
"To err is human..to really screw up you need a computer."
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Raindog schreef:Als zijn telefonie onderbreekt, valt dan ook zijn internet weg?

nee, enkel zijn telefoonlijn.... waarschijnlijk toeval dat hij het voorhad net na de truuk? ik hou jullie iig op de hoogte van dit geval
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

xenne schreef:
Raindog schreef:Als zijn telefonie onderbreekt, valt dan ook zijn internet weg?

nee, enkel zijn telefoonlijn.... waarschijnlijk toeval dat hij het voorhad net na de truuk? ik hou jullie iig op de hoogte van dit geval

hij heeft ondertussen geen problemen meer gehad met z'n telefoonlijn :roll: of het nu aan de truuk lag zal later moeten blijken, als hij het de volgende keer doet he :wink:
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

LoSeR schreef:kosten//baten zeker
het kost veel meer om het te patchen dan paar euro's aan dataverbruik


Dataverbruik kost geen euro's.

Maar zoiets patchen kan idd wel duur worden.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Jazeker
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 nov 2006, 17:18

DarthDavy schreef:Dataverbruik kost geen euro's.


Als dat waar was, had telenet al een fair use policy. Dan besparen ze op onderhoud van die telemeter.
area32
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Contacteer:

Jazeker schreef:
DarthDavy schreef:Dataverbruik kost geen euro's.


Als dat waar was, had telenet al een fair use policy. Dan besparen ze op onderhoud van die telemeter.

Maar verdienden ze dan geen zoveel geld met hun volume packs? <- hoofdreden van de datalimiten!
Jazeker
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 nov 2006, 17:18

area32 schreef:
Jazeker schreef:
DarthDavy schreef:Dataverbruik kost geen euro's.


Als dat waar was, had telenet al een fair use policy. Dan besparen ze op onderhoud van die telemeter.

Maar verdienden ze dan geen zoveel geld met hun volume packs? <- hoofdreden van de datalimiten!


Ja hoor. Maar als ze hun datalimieten opheffen dan hebben ze meteen de helft van de BGC klanten + wss ook de Dommel en Scarlett klanten (want die zijn een beetje genomen in snelheid).
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

wrom denk iedereen dat fair use policy = unlimited?
telenet kan even goed zeggen we vinden dat 12 gb fair is...
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

Jazeker schreef:
area32 schreef:
Jazeker schreef:
DarthDavy schreef:Dataverbruik kost geen euro's.


Als dat waar was, had telenet al een fair use policy. Dan besparen ze op onderhoud van die telemeter.

Maar verdienden ze dan geen zoveel geld met hun volume packs? <- hoofdreden van de datalimiten!


Ja hoor. Maar als ze hun datalimieten opheffen dan hebben ze meteen de helft van de BGC klanten + wss ook de Dommel en Scarlett klanten (want die zijn een beetje genomen in snelheid).

Enkel degenen wie het echt om de snelheid te doen was, mensen bij wie de prijs ondertussen primeert zullen ze voorgoed kwijt zijn.
Jazeker
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 nov 2006, 17:18

LoSeR schreef:wrom denk iedereen dat fair use policy = unlimited?
telenet kan even goed zeggen we vinden dat 12 gb fair is...


Waar zeg ik dat fair use = unlimited? Maar laat ons wel wezen, als je naar de buurlanden bekijkt dan lijkt 12GB meer de fair use limiet per dag ipv. per maand.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Jazeker schreef:
LoSeR schreef:wrom denk iedereen dat fair use policy = unlimited?
telenet kan even goed zeggen we vinden dat 12 gb fair is...


Waar zeg ik dat fair use = unlimited? Maar laat ons wel wezen, als je naar de buurlanden bekijkt dan lijkt 12GB meer de fair use limiet per dag ipv. per maand.

omdat iedereen hier hoopt dat telenet overschakelt op fair use.
ok mss had je in gedachten geen unlimited maar 60 ofzo, mijn theorie blijft bestaan. telenet kan evengoed zeggen dat 15 gig is fair...
Jazeker
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 nov 2006, 17:18

LoSeR schreef:
Jazeker schreef:
LoSeR schreef:wrom denk iedereen dat fair use policy = unlimited?
telenet kan even goed zeggen we vinden dat 12 gb fair is...


Waar zeg ik dat fair use = unlimited? Maar laat ons wel wezen, als je naar de buurlanden bekijkt dan lijkt 12GB meer de fair use limiet per dag ipv. per maand.

omdat iedereen hier hoopt dat telenet overschakelt op fair use.
ok mss had je in gedachten geen unlimited maar 60 ofzo, mijn theorie blijft bestaan. telenet kan evengoed zeggen dat 15 gig is fair...


Over welk woordje wil je blijven vallen? Mijn punt blijft dat telenet = LoSeRs maar wat in de rest van Europa gekend staat als "fair use" is voor mij meer dan genoeg hoor. Enkel hier krijg je amper iets voor heel veel geld. Je kan nog eens herhalen dat telenet "fair use" als 10 GB zal zien, maar daar schieten we niet mee op, he? Ik refereer naar het buitenland want fair use bestaat amper in ons land, tenminste niet op de particulierenmarkt. In in dat buitenland is fair use quasi onbeperkt. Ik ga hier geen downloadcenter van mijn pc maken, maar als ik zie wat men in Nederland kan krijgen, dan is la belgique een schande. Qua prijs en daarbovenop wat men ervoor krijgt.

Een vriendin van me in Nederland heeft kabel-internet+gratis IP telefonie (gratis behalve naar gsm uiteraard) met fair usage policy (die download heel wat films aan DVD kwaliteit per maand) en betaalt voor dat hele pakket ietsje minder dan 30 euro. En ze zit niet bepaald bij een klein bedrijfje dat riskeert over kop te gaan. Nu gij.
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

[cynisme]maar wij mogen niet met nederland vergelijken, want daar zijn de auto's duurder[/cynisme]
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

DarthDavy schreef:[cynisme]maar wij mogen niet met nederland vergelijken, want daar zijn de auto's duurder[/cynisme]


En het bier slechter
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

momenteel selecteer ik een ander abbo en er veranderd juist niks :) geen bevestigingsmail of niks maar op de site is alles wel "gelukt" :D
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”