Ik ben even naar EDPNet gaan kijken en hun aanbod (ADSL Max24 dyn) staat me ook wel aan.Draco888 schreef:Nog een paar maanden wachten en Dommel zal waarschijnlijk VDSL2 aanbieden, en denk niet dat ze hun limieten speciaal daarvoor zullen terugschroevenJazeker schreef: Kan Dommel me 10 Mb/s bieden en minstens 40 GB per maand? Zo ja, dan teken ik direct. Als het weer het het zoveelste 4 mb/s lijntje via het belgacom ADSL netwerk is dan pas ik.
24Mpbs,60GB/maand aan een kleine 40 euro per maand. Jammer genoeg zitten ze volgens hun site momenteel nog niet in Leuven met dat aanbod. Ze hebben ook een "link" die zegt:
Die "link" licht wel op als je er met je er met je muis overheen gaat, maar blijkt verder totaal geen link te zijn. Nog wat werk aan de winkel lijkt me. Als ze tegen februari 2008 (einde van mijn UPC contract) echter hun ADSL max24 dyn kunnen aanbieden in Leuven, dan hoef ik niet verder te zoeken.ADSL2+ possible on your address? Find out here
Vraagje aan de kenners hier trouwens... (en je mag gerust doorlinken naar de relevante pagina's op dit forum):
werkt edpnet via het netwerk van belgacom en waarom kunnen zij dan wel die snelheden bieden die belgacom niet kan bieden? Of zetten ze speciale ontvangers op de local loop die dan naar speciale COE racks gaan binnen het belgacom netwerk?
Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe EDPNet iets kan bieden via de telefoonlijn (belgacom property, I presume) dat Belgacom zelf niet kan.