Lord Utopia schreef:Ja, je kan en mag 2 lijnen hebben. Je kunt die TN voor je werkstuff gebruiken, en je ADSL voor de rest.
Dat ik weg kon bij Belgacom was mij al duidelijk, ik vroeg mij eigenlijk meer af of iemand twee lijnen heef thuis en daar dan ook tussen switcht.
En packs kan ik niet nemen, facturatie gaat naar bedrijf.
r2504 schreef:Inderdaad, maar voor een bedrijf is het veel eenvoudiger dat ze één factuur krijgen van een provider dan wanneer ze 100 aparte factuurtjes van Jan, Jef, Jos, ... moeten gaan betalen. Tevens krijgen grotere bedrijven op die manier ook nog eens korting.
Het is dus geen technisch argument... louter een administratief/financieel.
Inderdaad. We moeten kiezen tussen Belgacom en Telenet (guess who, ik werk voor de Vlaamse Gemeenschap

), dus dan wordt het sowieso TN. Heb gisteren gebeld en kan TurboNet krijgen, waarbij het verschil + evt. extra datatransfer aan mij gefactureerd wordt... Dommel is geen optie, ondanks dat het 1) goedkoper is 2) ze mijn BGC absoluut niet moeten betalen, zorg ik zelf wel voor....
Moest Dommel een abo hebben zonder telefoonlijn, ik bleef direct.
Ga eerst ff zien hoe het verbruik gaat op TN, en kan dan nog altijd de boel buitengooien. Ga sowieso overschakelen op VoIP ook, dus dan wordt het bye bye BGC.
Heb ook digital TV, maar dat pack gaat niet. Misschien vaste telefoon nemen bij Telenet, hoewel dat voor een uur per maand bellen ook niet echt de moeite is...
Bedankt voor de reacties alleszins....
Is beetje OffTopic, maar weet iemand of ge uw nummer naar een VoIP kunt overdragen?
grtz
Bruno