![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Eén gewone en één geanimeerde
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hier zijn ze :
![Afbeelding](http://img243.imageshack.us/img243/1614/10355dn9.png)
![Afbeelding](http://img186.imageshack.us/img186/6771/10353bi2.gif)
Opmerkingen over deze Userbars en suggesties zijn altijd welkom
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Code: Selecteer alles
........|.........
........|.........
........|.........
........|.........
.......\|/........
Niet, is gewoon leuk om te hebbenwem schreef:Het nut ervan?
En de beweging in de onderste vind ik eigelijk best irritant ...
Merci voor het complimentmeon schreef:Ik vind ze wel mooi, maar ik ben geen member
Uw geanimeerde userbar (verwarrende naam, lijkt op userbase) hebt ge gemaakt in Flash of zo?
Faden gaat met imageready ja, maar dan wel allemaal samen of allemaal een voor een van 0 naar ... en niet de eerste bv van 75% naar 100% terwijl de tweede van 50% naar 75% gaat enzovoortmeon schreef:Djeezes, in Imageready. Kan geloven dat u dat tijd gekost heeft. Enneuh, dat in-en uit faden kan daar volgens mij wél, maar imageready is bezwaarlijk een animatiepakket, en nog minder om verschillende fades tegelijk te doen. Laat het me zo stellen: in Flash zou het u 5 min gekost hebben
Ik weet wel niet of flash zo goed om zou gaan met pixel-scherpe-images.
Eigenlijk niet, ik gebruik zelf eigenlijk niet dat font, maar een progje dat eigenlijk dient om simpele userbars te maken, maar ik gebruik het gewoon voor de tekstmeon schreef:Ik was net eens op www.userbars.be aan het zien eh, maar 't valt me op dat uw tekstjes aan de rechterkant niet in het midden uitgelijnd zijn. Is dat bewust?
Thx Blue-SkyBlue-Sky schreef:De Userbar zonder animatie schijnt in trek te zijn, na meon heeft nu ook Robbe er een in zijn signature...
Pluim voor Braindamage
Thx voor het complimentAnD schreef:Ik vind ze ook mooi en die geanimeerde zien er ook goed uit. Sommige mensen hebben altijd commentaar gewoon niets van aantrekken en blijven doorgaan, het kan ook jaloezie zijn bij sommige
CoolBlue-Sky schreef:Heb dan ook de Userbar zonder animatie gezet, goed werk Braindamage.
Dank aan meon voor de tip via PM
Van mij mag hetNob schreef:Is het niet beter dat we die userbars gewoon op de userbase server zetten?
greetz,
Nob
Dank uNob schreef:Ik zal dat opnemen op de volgende vergadering
greetz,
Nob
Vind ik een goed idee, bij uitval van die server >> photobucket. http://i198.photobucket.com/albums/aa12 ... poster.pngNob schreef:Is het niet beter dat we die userbars gewoon op de userbase server zetten?
ik dacht het niet, wij kiezen de baas van userbase toch niet?Braindamage schreef:Voor mij is het goed
Wel raar dat zoiets op een vergadering geregeld moet worden, maarja, dan is Userbase tenminste toch een democratie
Zou er wat over zijn héLord Utopia schreef:ik dacht het niet, wij kiezen de baas van userbase toch niet?Braindamage schreef:Voor mij is het goed
Wel raar dat zoiets op een vergadering geregeld moet worden, maarja, dan is Userbase tenminste toch een democratie
Ik weet wel wat je bedoeldeBraindamage schreef:Zou er wat over zijn héLord Utopia schreef:ik dacht het niet, wij kiezen de baas van userbase toch niet?Braindamage schreef:Voor mij is het goed
Wel raar dat zoiets op een vergadering geregeld moet worden, maarja, dan is Userbase tenminste toch een democratiewij betalen hun kosten niet hé
![]()
Ik bedoelde binnen de crew zelf, dat alles gezamelijk beslist wordt
<offtopic>In een democratie is dat niet anders ze. Ge kunt daar wel op mensen stemmen, maar uiteindelijk zijn het de partijen die de regeringen samenstellen. En dus de "baas" bepalen. Ironisch genoeg komt een republiek dichter in de buurt van het concept democratie. Omdat je daar het staatshoofd rechtstreeks kan kiezen.</offtopic>Lord Utopia schreef:ik dacht het niet, wij kiezen de baas van userbase toch niet?Braindamage schreef:Voor mij is het goed
Het kan raar lijken, maar het is eigenlijk een manier om na te gaan of iedereen hetzelfde denkt over die dingen en wat er eventueel aan aangepast moet worden. Op die manier haal je er het beste uit voor iedereen en vermijd je mogelijke problemen.Braindamage schreef:Voor mij is het goed
Had het al op de agenda gezetNob schreef:Ik zal dat opnemen op de volgende vergadering
greetz,
Nob
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
CoolRobbe schreef:Had het al op de agenda gezetNob schreef:Ik zal dat opnemen op de volgende vergadering
greetz,
Nob
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Ok, thxRobbe schreef:Goed, de userbars komen in een open dir op de server terecht, zodat iedereen ze van daaruit kan linken.
Nu moet dat enkel nog worden opgezet.
Het is inderdaad niet iets wat iedereen even leuk vind, maar niemand is verplicht ze te gebruiken, en als je ze echt vervelend vind, dan kan je ze altijd blokkeren met de Ad Block plugin van FirefoxSnakehit schreef:Ik vind die userbars ferm vervelend, ééntje kan nog maar 3...
Uw avatar zegt toch genoeg wie je bent (Crew, Newposter)
just my opinion
Men moet ook niet in elke reply de signature zetten, hier wordt er sporadische gebruik van gemaakt.Braindamage schreef:Het is inderdaad niet iets wat iedereen even leuk vind, maar niemand is verplicht ze te gebruiken
Not niet bij stil gestaan het regelmatig eens af te zetten die onderschriftBlue-Sky schreef:Men moet ook niet in elke reply de signature zetten, hier wordt er sporadische gebruik van gemaakt.
In een nieuwspost, maak ik er geen gebruik van. (nieuwsbericht zelf komt zo eerder neutraal over)
Wil ik de signature gebruiken moet ik het hokje aanvinken. (wat is nu even doe)
@ Robbe, bedankt voor de informatie.
U vraagt, wij draaienCiBi schreef:zeer mooi alleen zou ik de fill van de scanlines een paar procentjes hoger zetten.