Hallo!
Ben nieuw op userbase EN nieuwe happy Dommelaar.
Een goede verassing was de coole download snelheid nml 432kBps
want we zijn toch op 5km van de centrale.
Een klein minpuntje nochtans: ik kan niet inloggen op de pop.dommel.be
server om mijn e-mails te behandelen.
De server blijft om mijn login en paswoord vragen :
There was a problem logging onto your mail server. Your Password was rejected. Account: 'pop.dommel.be', Server: 'pop.dommel.be', Protocol: POP3, Server Response: '-ERR Login failed.', Port: 110, Secure(SSL): No, Server Error: 0x800CCC90, Error Number: 0x800CCC92
Ik heb alles gecontroleerd en her-gecontroleerd maar het kan niet baten.
Op de webmail daarentegen, kan ik wel inloggen.
Weet iemand raad?
pop.dommel.be login probleempje
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Je login is [email protected] - je gebruikt dit toch?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Het is een login probleem. Dus der zit een fout in je inloggegevens.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
-
- Starter
[email protected]
domme domme toch...
de @dommel.be bijgevoegd en alles is in kannen en kruiken
Bedankt jongens!
[/u]
domme domme toch...
de @dommel.be bijgevoegd en alles is in kannen en kruiken
Bedankt jongens!
[/u]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Ik heb ong. het zelfde probleem... Ontvangen kan ik goed... Maar als ik probeer iets te zenden (ook gewoon met als inhoud de tekst "Test") krijg ik de volgende melding:
The connection to the server has failed. Subject 'Test', Account: 'pop.dommel.be', Server: 'relay.dommel.be', Protocol: SMTP, Port: 25, Secure(SSL): No, Socket Error: 10060, Error Number: 0x800CCC0E
Kan iemand mij hiermee helpen?
[Edit]
Ik las net dat dit kan liggen aan dat Telenet (ik zit nog niet bij dommel maar ik kan de mail service van Dommel al gebruiken) de poort 25 blokkeert...
Zal het hier aan liggen?
The connection to the server has failed. Subject 'Test', Account: 'pop.dommel.be', Server: 'relay.dommel.be', Protocol: SMTP, Port: 25, Secure(SSL): No, Socket Error: 10060, Error Number: 0x800CCC0E
Kan iemand mij hiermee helpen?
[Edit]
Ik las net dat dit kan liggen aan dat Telenet (ik zit nog niet bij dommel maar ik kan de mail service van Dommel al gebruiken) de poort 25 blokkeert...
Zal het hier aan liggen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Ok, bedankt.laurens7 schreef:needean3009 schreef:Ik heb nog een vraagje ivm met de SMTP server... Moet ik "My server requires authentication" checken (radio button)? Maw, heeft de SMTP server authenticatie nodig?
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Is provider afhankelijk. Bij skynet/telenet: je bent verplicht hun smtp-relay te gebruiken. Bij dommel staat poort 25 open naar buiten, dus je kan gelijk welke smtp-relay gebruiken.meon schreef:Ja .
Je kan enkel mail verzenden via de mailserver van de provider waarmee je verbonden bent.
Is soms handig als de smtp van dommel problemen heeft (zoals vorig weekeinde)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
Jup... Ik surf momenteel via Dommel, maar m'n oude ADSL Go abonnement van Belgacom bestaat ook nog (tot 1 augustus). In de overgang heb ik dus in Outlook zowel mijn dommel emailadres als mijn skynetemailadres aangemaakt. Het ontvangen van pop.skynet.be gaat perfect als ik ingelogd ben op het Dommel netwerk. Het versturen van relay.skynet.be gaat niet.meon schreef:Ja .
Je kan enkel mail verzenden via de mailserver van de provider waarmee je verbonden bent.
Geen probleem, want ik wil mijn emailcontacts in deze overgangsperiode de goede gewoonte kweken van naar dommel te mailen en niet meer naar skynet omdat dat emailadres binnen afzienbare tijd niet meer zal bestaan.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
:s als afzender blijft het gewoon [email protected] he, ge kunt evengoe de smtp van gmail,hotmail gebruiken,maar beide zijn niet altijd zo betrouwbaar.Ik denk dat de skynet mailbox hier nog jaren gaat gebruikt worden.DarthDavy schreef:Jup... Ik surf momenteel via Dommel, maar m'n oude ADSL Go abonnement van Belgacom bestaat ook nog (tot 1 augustus). In de overgang heb ik dus in Outlook zowel mijn dommel emailadres als mijn skynetemailadres aangemaakt. Het ontvangen van pop.skynet.be gaat perfect als ik ingelogd ben op het Dommel netwerk. Het versturen van relay.skynet.be gaat niet.meon schreef:Ja .
Geen probleem, want ik wil mijn emailcontacts in deze overgangsperiode de goede gewoonte kweken van naar dommel te mailen en niet meer naar skynet omdat dat emailadres binnen afzienbare tijd niet meer zal bestaan.
Ik dacht dat de smtp van hotmail (alle dat http spul) alleen nog toegankelijk was als je daarvoor betaalde, het kan natuurlijk zijn dat ik mij vergislaurens7 schreef:... de smtp van gmail,hotmail ...