FDR115 schreef:erg hé.... t'was al kapot wat er aan hing.... van begin tot het einde...
'tja... en bij mij ook nu stel 'k me echt de vraag wát de oorzaak is van zo'n "samenloop van omstandigheden" hé
FDR115 schreef:Gisteren heb ik dan een ADSL technieker aan de deur gehad.
Hij had net voordien in de centrale een nieuwe kaart geplaatst.
Deze zou uitijndelijk de oorzaak van de storing blijken te zijn.
En dat was dan ook mijn stelling dat de technieker eerst het probleem oplost in de centrale en daarna doodleuk bij jou thuis komt testen en zeggen dat 'r niets aan de hand is... wát indien 'r echt iets misgaat dat heel 't boeltje om zeep haalt in de centrale... gaat de technieker eerlijk toegeven van "Ok, sorry het probleem lag wel degelijk bij ons, wij betalen uw defecte modem en al de rest wel terug..."
Let wel, ik stel de oprechtheid van de techniekers niet in vraag, maar wees nu 's eerlijk en stel je in zijn plaats, ga jij tegen je baas zeggen dat 't probleem bij je eigen firma ligt en dat ze de client maar hoeven te vergoeden voor de geleden schade ... op risico dat je misschien de dag daarna bij Randstad mag binnenspringen...
CueBoy schreef:Blijkbaar wordt Dendermonde toch wel achtergesteld als het op hardware aankomt, of moet ik zeggen : blijkbaar gaat de hardware in Dendermonde toch wel vaak om zeep ?
hmmm... en in hoeverre kan dit gevolgen hebben op de hardware bij de client thuis...
Sorry guys, het blijft bij mij toch nog steeds heel wat bedenkende vragen oproepen over hoe 't komt dat én m'n SPTH én m'n netwerkkaart het tergelijkertijd opgegeven hebben, daarbij nog op 't zelfde moment als bij FDR115...
Alleszins eveneens bedankt aan jullie allen voor de reacties...
Groetjes...