4800m tot de centrale.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
DimaX
Pro Member
Pro Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 13 apr 2007, 15:56

blork schreef:
ljd schreef:Je moet 24 uur wachten nadat je discovery lijn actief is


Ja, dat weet ik. Nou ben ik alleen benieuwd hoe lang het duurt voordat die discoveryline actief is.
(Ik zie net dat de installatiekosten 135 euro zijn.... damn...)


Jij bent 11 dagen te laat, tot 30 juni was installatie gratis. :|
blork
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 10 jul 2007, 13:17
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

nee, dat meen je niet.... wat een f*kkers... aaarrgh
waarom moeten ze nou ineens daar 135 euro voor vragen?
Laatst gewijzigd door blork op 10 jul 2007, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

blork schreef:nee, dat meen je niet.... wat een f*kkers... aaarrgh


Als je het vraagt is het gratis, installatie lijn is voor belgacom een permanente stille promo voor de 1e lijn per adres.
blork
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 10 jul 2007, 13:17
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

Tomsworld schreef:Als je het vraagt is het gratis, installatie lijn is voor belgacom een permanente stille promo voor de 1e lijn per adres.


Hoezo, als je het vraagt? Moet ik dan heel lief vragen of ik alstjeblieft geen 135 euro hoef te betalen?
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

ja, of je wacht totdat het weer promo is :p
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ik denk dat het langer in promo is gedurende het jaar dan anders -.-
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

blork schreef:nee, dat meen je niet.... wat een f*kkers... aaarrgh
waarom moeten ze nou ineens daar 135 euro voor vragen?

In het land der Belgen zijn éénoog en winkoog de baas.
(aka Belgacom en Telenet)
Jammer genoeg. . . nationale trots inde eiegen bedrijven gaat maar zo ver he.

LoSeR schreef:ik denk dat het langer in promo is gedurende het jaar dan anders -.-

Misschien doort bouwverlof? lol
blork
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 10 jul 2007, 13:17
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

ik ben zaterdag naar de BGC winkel gegaan om de hoek, en ik heb een discovery lijn besteld. Er is niks gezegd over 135 euro betalen, dus dan zullen ze mij dat ook niet gaan aanrekenen lijkt me. Ook in het papier wat ik meekreeg stond daarover niks beschreven.

Overeigens komen ze pas 7 augustus de aansluiting maken, omdat er voor ons nog niemand een telefoonaanstluiting heeft gehad blijkbaar.... en nu moet dus nog wat draadjes aangesloten ofzo..
Ik hoop dat ik dan de 8e ergens dommel internet kan bestellen, en dat ik dan voor de 14e via Dommel op internet kan. (Dan ga ik trouwen en dus ook verhuizen)
Gebruikersavatar
TL@
Pro Member
Pro Member
Berichten: 365
Lid geworden op: 12 jun 2007, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Bij ons was er ook nog nooit een BGC lijn geweest (had bij de bouw wel alles voorzien), die technieker heeft 5 minuten werk gehad om alles in ord te brengen. Duurde bij ons ook bijna een maand voordat ze een plaatsje in de agenda hadden.

Vorige week woensdag (11 juli) was het in orde (was heel druk zei de tech, vel mensen namen BGC TV)

De 23ste zou ik tussen 14u en 18u op het Dommel netwerk kunnen. Mijn opzeg brief voor TN ligt klaar, enkel even wachten tot alles via Dommel goed werkt.
blork
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 10 jul 2007, 13:17
Locatie: Neerpelt
Contacteer:

hey TL@, hoe komt het dat er zo lang tussen zit? 11e aansluiting BGC, en 23e pas dommel? Heb je niet meteen aangevraagd dan? Of duurt het altijd zo lang?
Gebruikersavatar
TL@
Pro Member
Pro Member
Berichten: 365
Lid geworden op: 12 jun 2007, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

blork schreef:hey TL@, hoe komt het dat er zo lang tussen zit? 11e aansluiting BGC, en 23e pas dommel? Heb je niet meteen aangevraagd dan? Of duurt het altijd zo lang?


Duurt kennelijk altijd zolang. Waarschijnlijk omdat BGC het ADSL signaal op de lijn moet zetten.

Toen de tech weg was, heb ik onmiddellijk Dommel aangevraagd, een uurtje later was het betaald en het contract gefaxed. Ik heb zaterdag al de nodige gegevens ontvangen en het crm van Dommel kan ik zien dat alles in orde is. Heb al e-mail adres aangemaakt en een webspace. Het final invoice heb ik vanmorgen gekregen in mijn mailbox.

Ik heb de modem zelfs al aangesloten :wink:
Wanneer er ADSL signaal opstaat, trek ik mijn beetje TN limiet dat iknog heb er even door en dan ADSL modem in router pluggen en TN modem door het raam en klaar is kees.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ja bij mij was de telefoonlijn er al 30 jaar ofzo, maar het duurde toch 2 weken tegen dat er ADSL signaal opzat
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”