Donderdag, een week geleden dus mij account besteld. Vrijdag het getekende document doorgestuurd via fax. En dinsdag het bedrag overgeschreven (ik wist niet dat ik dat met de hand moest doen). Ondertussen bevestiging gekregen dat ze mijn betaling ontvangen hebben. Maar het werkt nog niet. Reden:
'currently this login is not connected to the dommel.com adsl network'
En de reden hiervoor is:
'we have not yet received a signed copy of the contract or the payment for the first month of service has not yet been received'
Is dit normaal omdat het even duurt voor ze alles goed zetten, of zouden ze mijn fax niet teruggevonden hebben (die is toch al een week geleden gestuurd)?
Activering account
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Belletje plegen misschien?
Misschien hebben ze nog altijd een grote toeloop.
Ik heb contract uitgeprint ,ondertekend, ingescand en gemaild.
Wat was dat een werkje zeg pfff............
Wel zelfde dag bevestiging voor ontvangst.
Misschien hebben ze nog altijd een grote toeloop.
Ik heb contract uitgeprint ,ondertekend, ingescand en gemaild.
Wat was dat een werkje zeg pfff............
Wel zelfde dag bevestiging voor ontvangst.
Hmm, en nu krijg ik via mail NOG een factuur om over te schrijven nadat ik de vorige (activering + eerste maand) al betaald heb. Ik snap niet waarom ik al voor een tweede maand moet betalen, en waarom die weer manueel moet gebeuren. Ik heb aangegeven met credit card te betalen.
Ik zal morgen eens bellen.
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Je moet echt wel eens kijken of je CC transactie goed is doorgegaan. Ik heb in het verleden al es meegemaakt dat de billing niet goed liep...
Kan je nagaan als je je proforma facturen bekijkt in het CRM panel.
Kan je nagaan als je je proforma facturen bekijkt in het CRM panel.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- Petrikske
- Elite Poster
En elke week dezelfde vragen en opmerkingen!
Ben zelf enkele weken geleden klant geworden bij Dommel.
Even grasduinen in Dommel subforum en ik had op al m'n vragen een antwoord.
http://www.userbase.be/forum/viewforum.php?f=57
Ben zelf enkele weken geleden klant geworden bij Dommel.
Even grasduinen in Dommel subforum en ik had op al m'n vragen een antwoord.
http://www.userbase.be/forum/viewforum.php?f=57
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
frankv even rondzoeken hier en je zal het antwoord vinden waarom je al een 2de factuur gekregen hebt.frankv schreef:Hmm, en nu krijg ik via mail NOG een factuur om over te schrijven nadat ik de vorige (activering + eerste maand) al betaald heb. Ik snap niet waarom ik al voor een tweede maand moet betalen, en waarom die weer manueel moet gebeuren. Ik heb aangegeven met credit card te betalen.
Maar wees gerust ze zullen je niet teveel aanrekenen hoor.
- darkzero
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
ik heb vorige donderdag m'n account aangevraagd. ik heb dan de contracten die ik via mail kreeg ondertekend, gescand en teruggemaild. m'n proforma factuur heb ik ook al betaald. voor het terugsturen van het contract kreeg ik een ticket dat ondertussen gesloten is dus dat zal wel in orde zijn. als ik nu ga kijken op https://crm.schedom-europe.net zie ik dit:
[001] 29360 adsl netconnect
(-mijn telnr-)
2007/08/27 actief
[002] 29361 adsl boost package
(-mijn telnr-)
2007/08/27 actief
bij beheer heb ik dan op de R geklikt (verstuur accountdetails via email) want ik had nog niks ontvangen. ik heb nu alle connectie-info (login, pw, ...)
als ik nu klik op de I (bekijk algemene pakketinfo) dan staat hier:
dslinfo manager
id : 29360 type : adsl netconnect (+adsl boostpack)
account information
address : unavailable
expected installation date : to be determined
status : the activation of the dommel.com adsl signal has been requested
type : broadband
ip-address : currently this login is not connected to the dommel.com adsl network
is mijn connectie nu al actief en kan ik inloggen of niet? want bij status staat "status : the activation of the dommel.com adsl signal has been requested "
ik vraag dit omdat m'n pc op m'n oud adres staat met telenet-aansluiting en op m'n nieuw adres heb ik dus dommel aangevraagd. ik zou graag zeker zijn dat alles werkt eer ik m'n pc verhuis...
[001] 29360 adsl netconnect
(-mijn telnr-)
2007/08/27 actief
[002] 29361 adsl boost package
(-mijn telnr-)
2007/08/27 actief
bij beheer heb ik dan op de R geklikt (verstuur accountdetails via email) want ik had nog niks ontvangen. ik heb nu alle connectie-info (login, pw, ...)
als ik nu klik op de I (bekijk algemene pakketinfo) dan staat hier:
dslinfo manager
id : 29360 type : adsl netconnect (+adsl boostpack)
account information
address : unavailable
expected installation date : to be determined
status : the activation of the dommel.com adsl signal has been requested
type : broadband
ip-address : currently this login is not connected to the dommel.com adsl network
is mijn connectie nu al actief en kan ik inloggen of niet? want bij status staat "status : the activation of the dommel.com adsl signal has been requested "
ik vraag dit omdat m'n pc op m'n oud adres staat met telenet-aansluiting en op m'n nieuw adres heb ik dus dommel aangevraagd. ik zou graag zeker zijn dat alles werkt eer ik m'n pc verhuis...
- devilkin
- Elite Poster
- Contacteer:
Heb je al ooit DSL gehad op het nieuwe adres? Indien ja, kan het dat het al werkt.. indien niet, zal je moeten wachten tot ze een install date hebben vrees ik.
- darkzero
- Elite Poster
neen had op nieuw adres nog gen dsl. belgacom is pas de discovery line komen activeren en ik heb me dan direct ingeschreven bij dommel.
dus ik moet nog wachten tot ze 't voor mij dan activeren? krijg ik daar dan bericht van? of moet ik die pagina in't oog houden?
heeft 't zin dat ik eens bel om te vragen hoe ver 't in orde is?
dus ik moet nog wachten tot ze 't voor mij dan activeren? krijg ik daar dan bericht van? of moet ik die pagina in't oog houden?
heeft 't zin dat ik eens bel om te vragen hoe ver 't in orde is?
- devilkin
- Elite Poster
- Contacteer:
Normaalgezien komt op die pagina wel een installation date te staan, en eenmaal alles actief is krijg je normaal een mailtje van Dommel met alle gegevens in.
- darkzero
- Elite Poster
heb ondertussen mail gehad waarin staat:
"We hebben uw betaling voor proforma invoice 58394 ontvangen. Dank U!
Alle diensten die werden opgenomen in deze proforma faktuur zullen binnen 3 werkdagen worden geactiveerd of verlengd.
Hou er wel rekening mee dat de activatie van een internetaansluiting tot 10 werkdagen in beslag kan nemen."
bij de pakketinfo op https://crm.schedom-europe.net is nog niks veranderd dus dan zal 't afwachten worden...
"We hebben uw betaling voor proforma invoice 58394 ontvangen. Dank U!
Alle diensten die werden opgenomen in deze proforma faktuur zullen binnen 3 werkdagen worden geactiveerd of verlengd.
Hou er wel rekening mee dat de activatie van een internetaansluiting tot 10 werkdagen in beslag kan nemen."
bij de pakketinfo op https://crm.schedom-europe.net is nog niks veranderd dus dan zal 't afwachten worden...
- darkzero
- Elite Poster
check mijn bericht bovenaan. daarin staat:Draco888 schreef:Regelmatig gewoon is proberen of uw modem geen verbinding kan maken he. Regelmatig zijn ze er sneller me klaar dan ze u laten weten.
nu heb ik ondertussn nog een mail van hen gehad:ik vraag dit omdat m'n pc op m'n oud adres staat met telenet-aansluiting en op m'n nieuw adres heb ik dus dommel aangevraagd. ik zou graag zeker zijn dat alles werkt eer ik m'n pc verhuis...
dit is mij een compleet raadsel (en dat heb ik dan ook gereplyed). ik ben pas naar daar m'n nieuw adres verhuisd en op 19 juli is een belgacomtechnieker m'n discovery line komen activeren. bekabeling was al aanwezig. daarvoor is er nooit adsl geweest op dat adres.Geachte,
De oplevering van adsl op deze lijn is door belgacom voorlopig afgewezen omdat er een bestaand order op deze lijn lopende is.
Dit kan ook een opzegging zijn bij uw oude ISP.
U kan deze opzegging best voorlopig ongedaan maken aangezien u anders enkele dagen zonder internet zal vallen.
Gelieve ons een seintje te geven op het moment dat u dit in orde hebt gebracht.
mvg,
dommel.com support
ben es benieuwd wat er nu gaat volgen...
er ondertussen blijf ik maar wachten...
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
hoe is het nog afgelopen darkzero?
zo is het bij mij gegaan....
opzeg TELENET & bestelling DOMMEL :
30/07: aangetekende brief gestuurd naar TELENET (opzeg contract)
05/08: mail gestuurd naar TELENET om te vragen of brief toegekomen was
06/08: antwoord op mail, opzegdocument ontvangen op 31/07, nog 30 dagen voor opzeg
06/08: besteld bij DOMMEL, contract opgestuurd en betaald
07/08: telefoon van TELENET om mij te overhalen te blijven (is al te laat) en DRASTISCHE verbeteringen te beloven
07/08: CRM panel DOMMEL toegankelijk, overschakeling naar DOMMEL mail, nog geen aktivatie datum (we have not yet received a signed copy of the contract)
13/08: gebeld naar DOMMEL om te vragen of ze contract al ontvangen hebben (ja, wordt vandaag nog verwerkt beloven ze)
13/08: update status CRM: the activation of the dommel.com adsl signal has been requested
14/08: update status CRM: expected installation date : 21/08/2007 (14.00u - 18.00u)
14/08: domiciliatie TELENET opgezegd
14/08: domiciliatie DOMMEL geaktiveerd
(to be continued)
zo is het bij mij gegaan....
opzeg TELENET & bestelling DOMMEL :
30/07: aangetekende brief gestuurd naar TELENET (opzeg contract)
05/08: mail gestuurd naar TELENET om te vragen of brief toegekomen was
06/08: antwoord op mail, opzegdocument ontvangen op 31/07, nog 30 dagen voor opzeg
06/08: besteld bij DOMMEL, contract opgestuurd en betaald
07/08: telefoon van TELENET om mij te overhalen te blijven (is al te laat) en DRASTISCHE verbeteringen te beloven
07/08: CRM panel DOMMEL toegankelijk, overschakeling naar DOMMEL mail, nog geen aktivatie datum (we have not yet received a signed copy of the contract)
13/08: gebeld naar DOMMEL om te vragen of ze contract al ontvangen hebben (ja, wordt vandaag nog verwerkt beloven ze)
13/08: update status CRM: the activation of the dommel.com adsl signal has been requested
14/08: update status CRM: expected installation date : 21/08/2007 (14.00u - 18.00u)
14/08: domiciliatie TELENET opgezegd
14/08: domiciliatie DOMMEL geaktiveerd
(to be continued)
- darkzero
- Elite Poster
expected installation date was vandaag (14u-18u)xenne schreef:hoe is het nog afgelopen darkzero?
13u45 belgacom technieker belt dat ik effe niet zal kunne belle omdat m'n adslsignaal wordt geactiveerd
13u55 belgacom technieker bel om te zeggen dat alles in orde is
na een maand heb ik nu dus eindelijk m'n dommel-connectie
- Petrikske
- Elite Poster
En ook wel voor BC omdat ze hun belofte tot bijna op de minuut nakomen.xenne schreef:proficiat! tot dommelsdarkzero schreef:na een maand heb ik nu dus eindelijk m'n dommel-connectie
- yama
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 5 keer
Wel in mijn geval had ik ook geen telefoon hangen op mn splitter.desteven schreef:Euh en als er nu geen telefoon aan die lijn hangt? Dan gaat Belgacom mij ni kunne belle precies, daarmee da 'k misschien al nen dag te laat nog geen activatie heb?
En heb adsl signaal gekregen op datum dat dommel op site gezet had.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ze bellen allleen om te verwittigen dat je fkes geen telefoon kan hebben. maar hebben ze hier niet eens gedaan hoor. dus daaraan zal de vertraging zeker niet liggen. als't vandaag niet geaktiveerd is zou ik toch eens contact opnemen met dommeldesteven schreef:Euh en als er nu geen telefoon aan die lijn hangt? Dan gaat Belgacom mij ni kunne belle precies, daarmee da 'k misschien al nen dag te laat nog geen activatie heb?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Bij mij duurde het een dag later dan de activation date. Zou tssn 14u en 18u adsl signaal moeten hebben. Toen dit niet lukte hen opgebeld. Ze hebben mij gezegd de volgende dag nog eens te proberen en indien dit niet lukt hen opnieuw te contacteren.
De volgende ochtend kon ik wel connecteren zonder problemen.
De volgende ochtend kon ik wel connecteren zonder problemen.