Server upgrade -> OpenBSD 4.1
De server is geupgrade naar OpenBSD 4.1. Excuses voor het ongemak!
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ontoelaatbaar!airzimmy schreef:De server is geupgrade naar OpenBSD 4.1. Excuses voor het ongemak!
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Wij eisen schadevergoeding voor het ongemak ! En wel nu ! Nuuuuuuuu !devilkin schreef:Ontoelaatbaar!airzimmy schreef:De server is geupgrade naar OpenBSD 4.1. Excuses voor het ongemak!
als ik in pampers kan betalen, geen probleem! (Het zijn wel gebruikte)Lord Utopia schreef:Wij eisen schadevergoeding voor het ongemak ! En wel nu ! Nuuuuuuuu ! :evil:devilkin schreef:Ontoelaatbaar! :pairzimmy schreef:De server is geupgrade naar OpenBSD 4.1. Excuses voor het ongemak!
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Nu ik es beter nadenk, je mag ze houdenairzimmy schreef: als ik in pampers kan betalen, geen probleem! (Het zijn wel gebruikte)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Uitwassen, op den draad hangen en ze kunnen weer ne toer meeairzimmy schreef:als ik in pampers kan betalen, geen probleem! (Het zijn wel gebruikte)Lord Utopia schreef:Wij eisen schadevergoeding voor het ongemak ! En wel nu ! Nuuuuuuuu !devilkin schreef:Ontoelaatbaar!airzimmy schreef:De server is geupgrade naar OpenBSD 4.1. Excuses voor het ongemak!
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Geen last van gehad, schoon werk Airzimmyairzimmy schreef:De server is geupgrade naar OpenBSD 4.1. Excuses voor het ongemak!
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Niet echt belangrijke zaken waar wij gebruik van maken. In functie van de upgrade heb ik niet meer moeten doen dan enkele zaken verwijderen die nu default zijn.Coop schreef:Welke verbeteringen heeft deze tegenover de vorige ?airzimmy schreef:De server is geupgrade naar OpenBSD 4.1. Excuses voor het ongemak!
Voor de rest ook niets van gemerkt 8)
Als je alle changes wilt zien: http://www.openbsd.org/plus41.html