Schedom CRM probleempje

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Ik kan vandaag niet meer op mijn CRM pagina van Schedom. Firefox geeft voorturend waarschuwingen dat hij niet veilig met deze site kan verbinden omdat die een oude onveilige versie van SSL gebruikt.

En als ik die waarschuwing wegklik, gebeurt er verder niks meer.

Een paar dagen geleden lukte het nog prima. En intussen is Firefox bij mijn weten ongewijzigd gebleven.

Probleem aan mijn kant of aan Schedom?

Moomin
Return_of_kabukijo
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jun 2007, 10:34

Moomin schreef:Ik kan vandaag niet meer op mijn CRM pagina van Schedom. Firefox geeft voorturend waarschuwingen dat hij niet veilig met deze site kan verbinden omdat die een oude onveilige versie van SSL gebruikt.

En als ik die waarschuwing wegklik, gebeurt er verder niks meer.

Een paar dagen geleden lukte het nog prima. En intussen is Firefox bij mijn weten ongewijzigd gebleven.

Probleem aan mijn kant of aan Schedom?

Moomin


moomin,

Heb ik ook al gehad (lang geleden), en euhtjes... weinig aan te doen. Probeer eens in safe mode firefox of vink ssl1 t.e.m 3 aan in blank page
van fox..
Het valt wel op dat ik het nu geen één keer meer voor heb gehad sinds ik mijn xp sp2 pack heb geinstalleerd.


mvhahahas kabster,
Gebruikersavatar
kakature
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 sep 2006, 19:12
Locatie: Menen

Heb dat ook altijd onder Firefox. Onder andere browsers nooit.
...
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Bij mij komt en gaat dat. Heb nu terug prijs, terwijl ik er de afgelopen maanden niet kreeg. Met internet explorer krijgt ge dat idd niet.

Return_of_kabukijo schreef:Het valt wel op dat ik het nu geen één keer meer voor heb gehad sinds ik mijn xp sp2 pack heb geinstalleerd.

Heb ik nochtans ook, denk dus niet dat het enkel daarvan afhangt.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

Dit zal enkel gebeuren als je de site niet volledig laat laden. Soms blijft er wel al eens een afbeelding achter waardoor het soms wel en soms niet komt. Als je dit dus niet wil krijgen, zorgen dat de site volledig geladen is.

Greetz
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Ik denk dat het eerder ligt aan dat je je niet uitlogt.. en gewoon je browser sluit... en de volgende keer dat je weer wilt inloggen die waarschuwing krijgt
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

Robbe schreef:Bij mij komt en gaat dat.


Inderdaad, en meestal is het ook snel gedaan en werkt het terug in Firefox. Van mij is het al maanden geleden trouwens...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”