kosten telefonie?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Luke
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 3 keer

Na een week de digitel box toestand gehad te hebben heb ik de boel terug laten overzetten naar mijn BGC telefonie.
Dit vanwege het probleem dat ik had met de inkomende beltoon (zoek maar op mijn naam op het forum voor verder details)

Nu dat is dus al maanden het geval dat ik terug gebruik maak van mijn BGC lijn om te bellen en gebeld te worden.
Nu net check ik mijn facturen bij Dommel, en dat is iets wat ik normaal nooit doe, en zie ik een bedrag van 0.1 euro kosten staan voor deze maand.

telephone charges (2007/07/01 - One-Time) 0xxxxxx 0.10 1 0.10

Iemand enig idee wat dit is?

De Fritz staat er dus niet meer tussen dus der kan al zeker niemand via de voip van Dommel gebeld hebben.
Ik heb bij hen een ticket geopend om te vragen wat dit te betekenen heeft.
Het bedrag kan mij echt niet boeien, maar dat er iets onrechtmatig en zonder boe of bah van mijn rekening wordt gehaald dat is iets anders.
Drewvt
Plus Member
Plus Member

Laattijdige administratieve kosten van de overschakeling? Er staat "one time", dat betekent waarschijnlijk dat het zich niet elke maand zal voordoen.

Maar als ge me uw paypal adres geeft, dan zal ik u uw 10 cent wel sturen... :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”