Ik heb nu een abbonement van Skynet, en dat wil/moet ik behouden.
Maar kan ik ook een abo. nemen bij Dommel, lopend naast mijn skynet abo, zonder een tweede lijn te moeten nemen? Zodat ik enkel de logingegevens van router moet aanpassen om via dommel te surfen.
Ik betaal dan wel 2x abo.kosten, maar dat is geen probleem.
inschrijven bij Dommel
Ik denk dat dit geen probleem mag zijn omdat ze allebei met Turboline werken, maar best Dommel informeren dat ze jouw Skynet account niet automatisch moeten annuleren. Ik heb nog een tijdje Tiscali en Easynet met 1 telefoonlijn gehad en dat was geen enkel probleem. Toen Tiscali werd overgenomen door Scarlet was dit niet meer mogelijk omdat Scarlet BROBA gebruikt.
Ik heb deze week bij het terugsturen van het contract in de mail vermeld dat ze Belgacom niet mochten opzeggen. Vandaag heb ik eens gebeld of ze dat ook effectief gelezen hadden. Alles was in orde: Belgacom moet ik zelf opzeggen. Dus, zet het in een mail en bel desnoods nog eens voor de zekerheid.
ik heb mijn gegevens 2 dagen later ontvangen, maar expected installation date : 17 juli, mischien omdat ik van telenet kom ofzo...Daikoku schreef:Is er iemand die dit kan bevestigen ?
En wat kan ik verwachten als wachttijd vooralleer ze de gegevens opsturen om inteloggen?
-
- Plus Member
Ik heb goed nieuws voor je. Als je u Dommel contract opstuurt naar hun, krijg je relatief snel je Dommel login gegevens. Kan je zelf al surfen voor hun zogezegde verwachte aansluitingsdatum.
Zoals hierboven iemand al zei, gebruiken beide providers hetzelfde netwerk, en kan je dus met je dommelgegevens inloggen terwijl het signaal nog niet actief is voor Dommel.
heb dit zelf gedaan in december, dus ik vertel het niet van hier of daar gelezen te hebben
Zoals hierboven iemand al zei, gebruiken beide providers hetzelfde netwerk, en kan je dus met je dommelgegevens inloggen terwijl het signaal nog niet actief is voor Dommel.
heb dit zelf gedaan in december, dus ik vertel het niet van hier of daar gelezen te hebben
Dat werkt bij mij toch niet.stonestrong schreef:Ik heb goed nieuws voor je. Als je u Dommel contract opstuurt naar hun, krijg je relatief snel je Dommel login gegevens. Kan je zelf al surfen voor hun zogezegde verwachte aansluitingsdatum.
Een collega van mij die van Belgacom naar Dommel is overgestapt had 3 uur na het versturen van zijn contract de logingegevens al, hij kon direkt met Dommel connecteren. Maar hij gaat Belgacom wel opzeggenstonestrong schreef:Ik heb goed nieuws voor je. Als je u Dommel contract opstuurt naar hun, krijg je relatief snel je Dommel login gegevens. Kan je zelf al surfen voor hun zogezegde verwachte aansluitingsdatum.
Waarschijnlijk met creditcard betaald, dat gaat veel sneller dan een overschrijving he.verb schreef: Een collega van mij die van Belgacom naar Dommel is overgestapt had 3 uur na het versturen van zijn contract de logingegevens al, hij kon direkt met Dommel connecteren. Maar hij gaat Belgacom wel opzeggen
Ik ben eens aan het bladeren geweest op dommel support en kom een paar tegenstrijdigheden tegen:
Eerst zeggen ze dat de annulatie automatisch gebeurt door BGC, daarna zeggen ze dat ik zelf contact moet opnemen met mijn huidige ISP indien ik het contract wil opzeggen.
Code: Selecteer alles
hoe stap ik over van belgacom adsl naar dommel?
de overstap van belgacom adsl naar ons adsl-netwerk houdt volgende stappen in:
1/ u heeft een actieve belgacom lijn en voert uw bestelling bij ons online uit op basis van het hoofdnummer, waarop de adsl account geactiveerd dient te worden. indien u gebruik wenst te maken van onze telefonie services, dient u een dommel digitelbox te bestellen. zoniet, kan u gebruik maken van uw huidige adsl modem.
2/ op het ogenblik dat uw adsl account bij ons geactiveerd wordt, gebeurt de annulering van uw belgacom adsl account automatisch door belgacom zelf.
Code: Selecteer alles
zegt u mijn huidige aansluiting op?
aangezien u zelf klant bent bij uw huidige isp (en niet wij), dient u zelf in te staan voor de opzeg van uw huidige account. we raden u aan uw intentie om hun service niet langer te gaan gebruiken, kenbaar te maken met een aangetekend schrijven. neem zeker op voorhand even de opzeggingsvereisten door bij uw huidige isp.
Eerst zeggen ze dat de annulatie automatisch gebeurt door BGC, daarna zeggen ze dat ik zelf contact moet opnemen met mijn huidige ISP indien ik het contract wil opzeggen.
-
- Plus Member
Maar dat is voor andere ISP's dan bgc
Bij bgc zeggen zij het voor jou op, maar bij telenet moet je dit zelf doen
Bij bgc zeggen zij het voor jou op, maar bij telenet moet je dit zelf doen
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Geachte,
Als u belgacom-klant bent annuleert belgacom uw account bij hen zodra u bij ons geactiveerd bent. Wij komen hier nooit in tussen. U kan dit best ook zelf opvolgen bij hen.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
Als u belgacom-klant bent annuleert belgacom uw account bij hen zodra u bij ons geactiveerd bent. Wij komen hier nooit in tussen. U kan dit best ook zelf opvolgen bij hen.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service