Petrikske schreef:frankv schreef:Hoe komt dat sommige mensen schrijven dat het 75 gig is and anderen 85???
Boost Pakket?
Precies, bij mij ist ook 85, door mijn Boostpack.
Wel jammer dat ge der niet meteen kunt van genieten als ge al op mediumband zit, zoals ik, ma da trek ik me toch niet aan, menne reset is toch binnen 7dagen, en mediumband is nog steeds enorm plezant als ge het vergelijkt met smallband.
nogChoco schreef:coco schreef:Bedankt Dommel voor het extra.
Wat een verschil zeg tegen Belgacow ....150 gb/12gb...
Zou zeggen tegen de skynetters....wordt je het nu nog niet gewaar dat ze jullie leegzuigen???
Geef de boel daar op en word DOMMELAAR.
Of ADSL of ADSL2+ bij EDPnet: da's ook 120GB voor 39€/maand en waarschijnlijk een stuk sneller
*zucht*
Waarom zijn er altijd van EDPnet, Dommel of van de andere kleinere ISPs die elkaar weer moeten aanvallen?
Op de snelheid hebt ge gelijk, alleen kan maar een beperkt deel van de klanten die snelheden halen (te ver van centrale, adsl2+ maar beperkt beschikbaar).
Over de volumes zijt ge al helemaal verkeerd, Dommel heeft langere nachturen, tegen hetzelfde tarief (50%) dus dat maakt 150gig limiet voor netconnect en 300gig voor netconnect plus.
Jullie zouden beter al jullie frustraties, natrappen, etc sparen en aanwenden voor iets constructievers.