byorder.nl usenet

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Heeft iemand al ervaring met byorder.nl usenet toegang? Het is blijkbaar een nieuwe speler, en hun 5mbit unlimited download account voor 6,90€/maand lijkt mij zeer interessant.
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Geen reacties, ik heb dan maar een unlimited 2mbit account besteld voor een maand voor 4,90€ + 0,50€ Paypal kosten. Nu heb ik een Astraweb unlimited 1mbit account voor 10$/maand waarvan ik zeer tevreden ben, maar dit biedt meer voor minder geld. Activatie ging zeer snel en de snelheid is 140Kb/s met Dommel mediumband (boostpack).

Ik post later nog wel wat ervaringen over compleetheid.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Wel wat weinig voor een 2Mbit account
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

flt schreef:Wel wat weinig voor een 2Mbit account


Hij schreef: "de snelheid is 140Kb/s met Dommel mediumband (boostpack). ". Als je over je limiet zit bij Dommel, krijg je 1.5Mbits mediumband ( als je boosterpack hebt, anders 1Mbits ) ipv de 4Mbits. Zodus hij zit op de maximum van zijn huidige gecapte verbinding. Dat zegt niets over de newsserver zelf he ;)
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Deze usenet toegang is gewoon betaald per maand en geen abonnement, is dit bij anderen ook zo?
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Arqentus schreef:
flt schreef:Wel wat weinig voor een 2Mbit account


Hij schreef: "de snelheid is 140Kb/s met Dommel mediumband (boostpack). ". Als je over je limiet zit bij Dommel, krijg je 1.5Mbits mediumband ( als je boosterpack hebt, anders 1Mbits ) ipv de 4Mbits. Zodus hij zit op de maximum van zijn huidige gecapte verbinding. Dat zegt niets over de newsserver zelf he ;)


Klopt helemaal, ik zal nog eens testje doen als ik terug breedband heb :)
Het is maar een aanvullende account voor mijn Dommel usenet toegang, 2mbit volstaat als ik op mediumband sta.
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Braindamage schreef:Deze usenet toegang is gewoon betaald per maand en geen abonnement, is dit bij anderen ook zo?


Bij Eweka, Tweaknews en PFcorner betaal je ook per maand of periode, zonder abonnement. Die 3 heb ik nooit genomen, maar vooral omdat je enkel met overschrijving kan betalen. Ik persoonlijk verkies een abonnement en automatische betaling via kredietkaart.

Een abonnement klinkt nogal negatief omdat het altijd zo'n merde is om die abonnementen op te zeggen met aangetekende brieven maanden op voorhand. Wel ik heb gisterenavond mijn Astraweb account geannuleerd met 1 simpel mailtje, vandaag bevestiging gekregen dat het automatische billing order werd geannuleerd en de service beschikbaar blijft een maand tot na mijn laatste betaling.
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

verb schreef:Bij Eweka, Tweaknews en PFcorner betaal je ook per maand of periode, zonder abonnement. Die 3 heb ik nooit genomen, maar vooral omdat je enkel met overschrijving kan betalen. Ik persoonlijk verkies een abonnement en automatische betaling via kredietkaart.

Een abonnement klinkt nogal negatief omdat het altijd zo'n merde is om die abonnementen op te zeggen met aangetekende brieven maanden op voorhand. Wel ik heb gisterenavond mijn Astraweb account geannuleerd met 1 simpel mailtje, vandaag bevestiging gekregen dat het automatische billing order werd geannuleerd en de service beschikbaar blijft een maand tot na mijn laatste betaling.


Ik ben vooral geïnteresseerd in toegang zonder abonnement omdat ik het waarschijnlijk niet altijd zal nodig hebben, maar zo eens af en toe. En dan is dat maandelijks bedrag bovenop mijn internetabonnement toch wat te veel. Daarom gewoon een maandje kunnen nemen zonder abbonement, is ideaal
dpau2820
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 12 nov 2006, 23:37

ik gebruik ook deze provider
ook een 2Mbit accountje
goede retentie, heb weinig pars nodig
nog geen downtime ondervonden
ook haal ik de max van de snelheid dat aangeboden wordt (TN turbo, nie moeilijk dus he ;) )

het is me ook al overkomen dat hij de max van mijn lijn erdoor haalt, 20Mbit
wel meestal maar voor een uurtje ofzo
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Op breedband haal ik constant 250KB/s met die 2mbit account, dat ziet er goed uit :-)
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

verb schreef:Op breedband haal ik constant 250KB/s met die 2mbit account, dat ziet er goed uit :-)

Dus nog enkele andere eventueel freebee servers ,tunneltje erbij en je pijp is vol.
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Ondertussen al 60Gb met die account binnengetrokken en ik ben er heel content van. Compleetheid is heel goed, de beloofde 2mbit wordt gegeven en geen problemen met downtime.
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Ik heb dat 6Mbps accountje eens genomen voor een maandje om te testen, bolt ook heel goed :-D
Aan 6Mbps geraak ik wel niet
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”